Gå til innhold

Føler du deg krenket når folk latterliggjør KG? F eks på sosiale medier eller i virkeligheten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg krenket av all latterliggjøringen av KG. Vi er mennesker vi også😢

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kågebruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler meg krenket av all latterliggjøringen av KG. 😢

Svarer nei til både spørsmålet og utsagnet ditt.

Anonymkode: 7545b...eae

• Liker 1
Skrevet

Ble klippet bort det jeg skulle utheve.. til og med maskiner gjør feil.

Anonymkode: 7545b...eae

Skrevet

Herregud... tenk om jeg er den eneste ekte personen på KG, og alle andre er roboter. 

Anonymkode: 345e7...be8

Skrevet

Nei. Overhodet ikke. Latterliggjøringen går jo ikke på person, men på KG som fenomen. 😜

• Liker 1
Skrevet

Nei, men jeg skjønner ikke hvorfor de latterliggjør det.
Venner og familie ler av meg når jeg sier jeg diskuterer her. Det er jeg likeglad med, men forstår ikke at det moro.

Anonymkode: 90b3a...303

Skrevet

Jeg lo godt da Atle Antonsen leste opp flere svar i en tråd, i Misjonen. Tråden handlet om når postmannen kom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men jeg skjønner ikke hvorfor de latterliggjør det.
Venner og familie ler av meg når jeg sier jeg diskuterer her. Det er jeg likeglad med, men forstår ikke at det moro.

Anonymkode: 90b3a...303

Det gjør jeg. Det er langt i mellom seriøse tråder. Mange blir tråder blir komiske selv om HI er ment seriøst. 

Jeg blir ikke krenket av at folk latterliggjør KG.

Anonymkode: b8c83...544

Skrevet (endret)

Jeg skjønner godt at KG får sin dose latterliggjøring. Det er jo mye rart her inne... Krenket av det blir jeg absolutt ikke. 

Endret av Rytz
  • Liker 2
Gjest shash90
Skrevet

Nei, blir ikke krenket. Er jo mye rart her inne. De fleste som skriver anonymt vil jeg tro er normale og oppegående mennesker som er i en krisesituasjon. KG gjør det også lettere å komme med uttalelser man er usikker på. Har en kollega som bruker jodel for å teste ut om meningene hans blir godt tatt i mot før han presenterer det irl😂 

Skrevet

Nei. Jeg er en luring som skjønner at for å latterliggjøre KG ligger det i sakens natur at man har vært her en del selv. 

Anonymkode: 3113c...fcf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...