AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Hei! Jeg har nettopp fylt 19 år og har ett par spørsmål angående det med når man burde vurdere å dra til gynekolog og om det er flere som opplever det jeg gjør eller har det samme. Jeg har i det siste hatt veldig lite samleie med kjæresten, mye fordi jeg ikke har noe sexlyst lenger av en eller annen merkelig grunn. Men vi hadde samleie i går, og det har begynt å gjøre ganske vondt på starten de siste gangene vi har gjort det. Det svir og "brenner" i hullet, og det skjer også når jeg er ferdig uansett hvor vått det blir. Vi bruker også mye glidemiddel, men det er ikke bare det som gjør vondt. Han er også ganske stor, mens jeg er veldig trang. Og dette fører til at jeg kjenner penisen hans treffe noe der oppe, som liksom gjør vondt i magen. Det er litt vanskelig å forklare. Men så gikk det dagen etter (som er i dag). Da var vi på kjøpesenter og jeg kjente plutselig at noe ikke var helt rett "der nede". Så jeg gikk på do, og der var det blod. Det så veldig ut som mensen, og jeg hadde mensen for 1 uke siden. Dette har skjedd ett par ganger før etter samleie. Det blør bare der og da, også er det ikke noe mer. I tillegg til dette har jeg begynt å få helt sinnsyke mensenssmerter. Det "stikker" på en måte, så jeg nesten skvetter også er det nesten helt uutholdelig. Jeg har ekstreme blødninger når jeg har mensen, at på starten kan en tampong fylles helt på 5 minutter. Så jeg må bruke de største tampongene (de grønne), samtidig som jeg må bruke bind under der igjen. Jeg kan også slite med svie i urinrøret som jeg har gjort i flere år, etter samleie hvor det føles ut som en urinveisinfeksjon men som går over etter 1-2 timer. Jeg skriver dette innlegget i håp om at noen har noen forklaringer eller noen som har opplevd det samme! Jeg har tenkt til å undersøkes hos gynekolog, men ønsker bare å høre av dere:) PS: Jeg bruker Loette og får mensen akkurat da jeg skal ha det og hopper ikke over de hvite pillene. Anonymkode: dc8e6...78e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Den svien du beskriver opplevde jeg i mange år med eksen. Var hos legen og ble testet for kjønnssykdommer, men fant ikke noe. Skulle nesten tro jeg var "allergisk" mot ham, for jeg har aldri opplevd det samme med partnere etter ham. På den tiden trodde jeg det kunne være p pillen som var årsaken, men fant aldri ut av det. Uansett burde du vel ta deg en tur til legen. Det meste kan jo oppdages og behandles, og det er jo lurt å utelukke at det ikke er noe alvorlig. Anonymkode: 0440b...21c 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den svien du beskriver opplevde jeg i mange år med eksen. Var hos legen og ble testet for kjønnssykdommer, men fant ikke noe. Skulle nesten tro jeg var "allergisk" mot ham, for jeg har aldri opplevd det samme med partnere etter ham. På den tiden trodde jeg det kunne være p pillen som var årsaken, men fant aldri ut av det. Uansett burde du vel ta deg en tur til legen. Det meste kan jo oppdages og behandles, og det er jo lurt å utelukke at det ikke er noe alvorlig. Anonymkode: 0440b...21c Ja det er litt merkelig for det var sånn med eksen også. Men når jeg ble sammen med han jeg er sammen med nå, hadde jeg ingen slike reaksjoner på starten før det gikk omtrent 1 år. Tror kanskje det kan ha noe med at man ikke har samleie like ofte og at det blir mer "sensitivt". Jeg vet ikke 😕 Anonymkode: dc8e6...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå