Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nesten to år i et forhold hvor jeg gradvis ble mer og mer hjernevasket og kontrollert så kom jeg meg endelig bort. Var sammen med en mann som sakte, men sikkert tok over livet mitt. Jeg kunne ikke lenger pynte meg eller sminke meg ekstra, da ble jeg beskyldt for å gjøre meg fin for andre. Jeg ble stadig beskyldt for å se på andre menn, noe jeg ikke en gang gjorde, men jeg ble så nervøs av anklagene hans at jeg bevisst begynte å se ned i bakken når vi var ute for å ikke få beskyldninger. Jeg fikk aldri møte venner eller familie alene, han skulle alltid være med. På Facebook måtte jeg først gjøre så ingen av mennene på min venneliste kunne se profilbildene mine, til å måtte slette alle unntatt et. Han mente jeg hadde kom og ta meg blikk på bildene.. 

Endelig kom jeg meg ut og lever et helt nytt liv. Jeg kler meg som jeg vil og omgås hvem jeg vil. Følelsen jeg har føles som å komme ut av fengsel. Jeg har ikke vært på noen date enda, men er nå bedt ut og kjenner hvor kick det gir meg. Hvor fri jeg er nå og at han ikke lenger bestemmer over meg. At nå har jeg muligheten til å møte en bedre mann! 

Flere som har kjent på det kicket etter å ha kommet seg ut av et dårlig forhold? 

Anonymkode: eb6c9...bf3

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forholdet til eksen var ikke kun dårlig, men han var sjalu samtidig som han ikke helt ville binde seg. Jeg trodde han endelig skulle fri faktisk, og ble forvirret da han slo opp, for han var så sulten på bekreftelse, til og med under bruddet. Han var fornærmet fordi bekjente av ham var betatt av meg, og mente kanskje jeg hadde bidratt til det. Det hadde nesten vært bedre om han beskyldte meg for noe konkret. Jeg var kjent blant vennene hans for å være pen, smart og lojal og jeg tror de fleste felles venner var forvirret over bruddet de også. 

To uker etter bruddet lå jeg med en annen mann. Jeg liker egentlig ikke ons en gang og har knapt hatt det før, men der og da ble jeg rett og slett veldig kåt av tanken på at eksen ikke kunne kontrollere meg. Så det var knallbra sex. Helt uten romantiske følelser. Den opplevelsen hjalp meg til å komme over de verste følelsene rundt bruddet. Og åpnet meg opp for å senere møte en ny mann jeg fikk gjensidige følelser for. 

Anonymkode: 0e1bb...1d8

• Liker 1
Skrevet

Kom meg ut av det etter noen måneder 
For jeg ( tror ) jeg så tegnene tidlig. 
Fikk mange kommentarer og spørsmål på at jeg hadde eks kjærester, og måtte redegjøre for forholdene og bruddene. 

hun syntes jeg var verdens flotteste mann, og det var hyggelig det. Men i det så mente hun alltid at alle damer «ville» ha meg. På jobb, treningsstudio etc

Fikk også beskjed om hvordan jeg skulle oppføre meg på fester. Og ga jeg ikke henne nok eller riktig oppmerksomhet, ville hun bare gå fra festen. Og skulle noen sette seg på fanget mitt, ble det trøbbel. Noe som ikke skjer, da vi strengt tatt er godt voksne mennesker.

Og dette fikk jeg forklart flere dager før vi gikk på festen. Vanskelig å vite hvordan en skal oppføre seg da😅

Anonymkode: 80fde...907

Skrevet

Ikke at jeg lå med en annen mann etter det altså😂

Anonymkode: 80fde...907

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...