Gå til innhold

Deilig sex med samboeren, men jeg klarer ikke å komme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren er begge i slutten av 20 årene. Vi har alltid deilig sex men jeg har begynt å slite med å komme. Jeg nyter det og er nesten ved klimaks, så plutselig er det noe som skrur seg av. Hva kan jeg gjøre for å komme over dette? Har sagt til han at det ikke har noe med han og gjøre fordi det er jo veldig deilig.. Har div leketøy også, bla: Womanizer, vibrator... 

Anonymkode: f5513...36d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg ikke kommer, er det ofte fordi vi har gått for fort frem. Jeg trenger at intensiteten økes for å komme, og hvis vi har brukt opp alle «girene» for tidlig, så går det liksom ikke å øke intensiteten mer. Derfor er et godt forspill der grunnlaget legges, viktig for meg.

Forventning eller ønsket om å komme, kan også hindre meg. Frykten for å ikke kommer virker også negativt. Jo mer jeg grubler på «hva som er galt med meg», jo vanskeligere blir det også. Så et godt tips er å flytte fokuset fra orgasmen til kosen. Si til deg selv at «om jeg kommer eller ei, er ikke poenget. Nå skal jeg nyte!»

Noe vi også har gjort, er at jeg forbys å få orgasme en periode. Rett og slett for å senke skuldrene litt.

Jeg må gi slipp på orgasmen, for å få orgasme. 💜

(Men, altså, årsakene varierer. Så ikke sikkert dine er like mine.)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du er anspent og stresset?

Jeg hadde en periode hvor orgasmen min ble blokkert. Jeg nådde klimaks men akkurat i det det skjedde var det som om noe la seg over eller pakket inn orgasmen min slik at jeg ikke kjente den. Veldig vanskelig å forklare.... Heldigvis gikk det over etter en stund. Konkluderte med at det må ha vært en nervefeil eller noe.

Anonymkode: 0f6d9...e92

Skrevet

Kanskje vurdere å skaffe deg ff med større pikk? Hvis du sliter med å komme kan det godt hende han har liten pikk eller at du er veldig vid.

Anonymkode: 3be9f...79f

Skrevet

Dama mi kommer aldri når jeg knuller henne, selv om hun liker sexen. Men da pleier hun bare å sette seg på ansiktet mitt etterpå (dusjer først) og da kommer hun på 5 minutter 😊

Anonymkode: 9634f...612

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...