AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Hei, er en jente på 19 år som angrer litt på noe som skjedde i helgen.. meg og vennene mine var ganske fulle og vi gikk rundt i byn og kjedet oss etter vi var på en liten fest som avsluttet tidlig. Vi var 3 stk som gikk fra festen og gikk rundt i byn og gikk inn en garasje hvor vi var en liten stund. Det som skjedde da var at hun ene venninna mi tok et brannslukningsapparat og begynte å spraye rundt seg helt uventet mens vi andre lo og endte med at vi alle sprayet ned garasjen men det var ingen biler der vi sprayet heldigvis. Vi løp der ifra og stakk hjem til meg hvor vi sov. Dagen etterpå går jeg aleine i byn, skulle ned på Mcdonalds å ha meg noe mat etter fylla. Da kommer det plutselig en politibil kjørende sakte langs bilveien 10-15 meter unna meg og bråstopper i en sving der jeg var påvei.. Jeg fikk hjerte i halsen og tenkte at nå kommer det sikkert noen ut og skal snakke med meg angående det som skjedde dagen før.. Men de bare sto der en stund og kjørte litt lenger vekk og ble stående der i 20-30 sekunder før de kjørte videre.. Synes det var rart at de bråstoppet akkurat når jeg kom forbi. Kan dette her ha noe med det meg og vennene mine gjorde at de kjente meg igjen? Er det mye overvåkningskameraer i garasjer og kan dette ha blitt anmeldt?? Bor hos foreldrene mine enda så e redd det plutselig skal komme noen på døren eller noe.. Politiet vet jo ikkje hvem meg og vennene mine er for vi ble jo ikke tatt den kvelden det skjedde men er likevell ganske usikker og litt redd.. Anonymkode: 7f1f6...597
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 3. desember 2020 Det er heldigvis mange som har kamera (vi har det i garasjen). Nettopp pga slike møkkaunger som dere. Så ja, dere kan bli anmeldt. Da risikerer du begrensing i jobber du kan ta, og du kan også bli nektet innreise til land som USA. Dersom dere tar kontakt med huseier før de rekker anmelde så kanskje de lar det være dersom dere rydder opp og erstatter det dere ødela. Hvis ikke blir det nok fort anvendelse ja. Anonymkode: d6722...906 96
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 3. desember 2020 Dette er alvorlig vandalisme, som absolutt bør bli anmeldt. Voksne folk på 19 år kan ikke fraskrive seg ansvaret på denne måten. Anonymkode: bd2ca...3fa 80
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 3. desember 2020 Dette er hærverk. Vær voksen og meld dere og gjør opp for dere. Anonymkode: 75a02...d87 54
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Om dette var i et parkeringshus, var det nok endel overvåkingskameraer der, ja. Og stadig flere private får det også - om det var en privatgarasje dere var i. Anonymkode: e57f5...664 21
AllahBallah Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Høres jo moro ut i øyeblikket 😄 Dere blir sannsynligvis ikke oppdaget. Hvis garasjen har kamera, er det ikke sikkert politiet har anledning til å følge det opp uansett. Men, blir dere oppdaget så får det nok konsekvenser, ja. 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om dette var i et parkeringshus, var det nok endel overvåkingskameraer der, ja. Og stadig flere private får det også - om det var en privatgarasje dere var i. Anonymkode: e57f5...664 TS her Jeg aner ikke hva de andre vennene mine tenker iforhold til dette men jeg har egentli sykt dårlig samvittighet.. Det var en offentlig garasje ikke en privat. Anonymkode: 7f1f6...597 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 AllahBallah skrev (Akkurat nå): Høres jo moro ut i øyeblikket 😄 Dere blir sannsynligvis ikke oppdaget. Hvis garasjen har kamera, er det ikke sikkert politiet har anledning til å følge det opp uansett. Men, blir dere oppdaget så får det nok konsekvenser, ja. Vi var jo fulle, så var gøy der og da. Men dagen etterpå var det ikke så gøy å tenke tilbake på.. TS Anonymkode: 7f1f6...597 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her Jeg aner ikke hva de andre vennene mine tenker iforhold til dette men jeg har egentli sykt dårlig samvittighet.. Det var en offentlig garasje ikke en privat. Anonymkode: 7f1f6...597 Da er det garantert kamera 😂 Anonymkode: d6722...906 44
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Spraya dere på noe annet enn betong? Hvis ikke noe har blitt ødelagt av skummet, er det større sjanse for at det ikke blir fulgt opp enn hvis det er det. Anonymkode: 36e8f...5d9 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 Hærverk rammes av straffeloven § 291. En person som blir tatt for hærverk, risikerer etter denne bestemmelsen bøter eller fengsel i inntil ett år. Medvirkning til hærverk straffes på samme måte. Fyll og alder over 18 er ingen unnskyldning. Anonymkode: e87ce...67b 27
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette er alvorlig vandalisme, som absolutt bør bli anmeldt. Voksne folk på 19 år kan ikke fraskrive seg ansvaret på denne måten. Anonymkode: bd2ca...3fa Enig. Fylla har ikke skylda. 14
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spraya dere på noe annet enn betong? Hvis ikke noe har blitt ødelagt av skummet, er det større sjanse for at det ikke blir fulgt opp enn hvis det er det. Anonymkode: 36e8f...5d9 Nei det var ingen biler der vi sprayet, var bare betong og stålgjerde. TS Anonymkode: 7f1f6...597 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #14 Skrevet 3. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Nei det var ingen biler der vi sprayet, var bare betong og stålgjerde. TS Anonymkode: 7f1f6...597 Da tror jeg du ble gjenkjent av politiet, fra overvåkingsbildene, og de lot deg slippe unna med det. Sikkert lurt å holde seg på matta en stund framover. Anonymkode: 36e8f...5d9 3
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #15 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hærverk rammes av straffeloven § 291. En person som blir tatt for hærverk, risikerer etter denne bestemmelsen bøter eller fengsel i inntil ett år. Medvirkning til hærverk straffes på samme måte. Fyll og alder over 18 er ingen unnskyldning. Anonymkode: e87ce...67b Er ikke straffeloven § 291 voldtekt?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #16 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): TS her Jeg aner ikke hva de andre vennene mine tenker iforhold til dette men jeg har egentli sykt dårlig samvittighet.. Det var en offentlig garasje ikke en privat. Anonymkode: 7f1f6...597 Ta kontakt med eierne! Anonymkode: 93b9e...ffd 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #17 Skrevet 3. desember 2020 Hva faen? Hvor gamle er dere egentlig? 😂 flaut! Blir ganske sjokkert, nå er det 6 år siden jeg var 19 år. Jeg startet å jobbe som leder som 21 åring - skulle tatt seg ut om jeg oppførte meg så barnlig rundt den alderen 😅 ja, det er 100% sikkert at det er overvåkningskamera i det offentlige garasjeanlegget, er ikke det noe alle vet? De fleste jeg kjenner har også begynt å overvåkningskamera hjemme også. Anonymkode: bbf18...17b 14
Mowepe Skrevet 3. desember 2020 #18 Skrevet 3. desember 2020 Det rette ville vært om dere hadde gått å meldt dere. Dere kan få strafferabatt for innrømmelse.... Do the right thing!!! da vil samvittigheten din lette... å siden du har dårlig samvittighet beviser jo at du vet hva som er rett og hva som er galt. 5
EnNySol Skrevet 3. desember 2020 #19 Skrevet 3. desember 2020 Haha, slikt kan skje i fylla. Tviler på at det får noen konsekvenser for deg, med mindre du møter opp og melder deg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #20 Skrevet 3. desember 2020 19 år, men oppfører dere som dere var 9? Anonymkode: 56c0e...30f 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå