Mynona Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Bestevenninnen min har nettopp blitt mamma og jeg tenkte jeg skulle sende henne en care package (sorry kom ikke på noe norsk ord). Og selv om jeg fikk barn for 2,5 år siden selv, så husker jeg ikke hva jeg burde putte oppi. Dette har jeg kommet på: sjokolade, lakris, multimam kompresser, drikkeflaske, elastisk bæresjal (mitt gamle)... også stopper det! Hva mer skal jeg ha oppi?! (skal sendes i posten til utlandet)
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Håndkrem? Mine hender ble i hvert fall som sandpapir med hyppige bleieskift og påfølgende håndvask. Gjerne en luktfri så mamma fremdeles lukter mamma. Gulpekluter? Blad eller en bok til å lese i mens babyen sover på brystet? Ellers synes jeg det du har tenkt på allerede er mer en nok. Venninnen din blir helt sikkert glad 🙂 Anonymkode: ccd3e...5a8 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Leppepomade 😊 0-2 år boka av Hedvig Montgomery om hun leser norsk en fin schrunchie til å få bort (det skitne, bustete) håret en deilig dusjsåpe med oppfriskende duft Anonymkode: a679d...1ac 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Jeg legger alltid inotyol i de pakkene jeg gir venninner. Beste på såre bleierumper etter min meining! Anonymkode: 54d01...97d 6
Snurrepurre Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Jeg hadde blitt glad for et blad av noe slag ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Purelan, ammeinnlegg i ull. Evt singlett i ull. Anonymkode: db2b9...805 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Podcast? Lydbok? Høretelefoner? Mat! Anonymkode: da00e...7ec 1
Elefantenistua Skrevet 4. desember 2020 #10 Skrevet 4. desember 2020 håndkrem eller bodylotion, sånn fuktspray til ansiktet (fås i reisestr på normal). 😊
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Vin og upasteurisert ost. Anonymkode: c0703...754 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Mynona skrev (På 3.12.2020 den 18.25): Bestevenninnen min har nettopp blitt mamma og jeg tenkte jeg skulle sende henne en care package (sorry kom ikke på noe norsk ord). Og selv om jeg fikk barn for 2,5 år siden selv, så husker jeg ikke hva jeg burde putte oppi. Dette har jeg kommet på: sjokolade, lakris, multimam kompresser, drikkeflaske, elastisk bæresjal (mitt gamle)... også stopper det! Hva mer skal jeg ha oppi?! (skal sendes i posten til utlandet) Er hun norsk og bor i utlandet? Da ville jeg sendt med typisk norsk godteri, melkesjokolade, smågodt, salt lakris / salmiakk. Og gjerne noe norsk mat som ikke er å få tak i der hun bor. Melblanding til grovt brød f.eks. Av egenpleie hadde jeg satt pris på dusjolje/skum/såpe. Ansiktsmaske som gir fukt, øyemasker/patches som kan friske opp posene under øynene som kommer etterhvert. Deo og bodylotion. Mye svetting og mye dusjing de første månedene for min del. Purelan - bruker den på leppene. Bepanthen til babyen. Anonymkode: 5cb4c...99e 3
Mynona Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er hun norsk og bor i utlandet? Da ville jeg sendt med typisk norsk godteri, melkesjokolade, smågodt, salt lakris / salmiakk. Og gjerne noe norsk mat som ikke er å få tak i der hun bor. Melblanding til grovt brød f.eks. Av egenpleie hadde jeg satt pris på dusjolje/skum/såpe. Ansiktsmaske som gir fukt, øyemasker/patches som kan friske opp posene under øynene som kommer etterhvert. Deo og bodylotion. Mye svetting og mye dusjing de første månedene for min del. Purelan - bruker den på leppene. Bepanthen til babyen. Anonymkode: 5cb4c...99e Nei, hun er ikke norsk, men tenker jeg skal sende med litt norsk godteri likevel. Takk for tips Får dra på shopping til uka. Forresten, det ble keisersnitt, så hun har kanskje litt ekstra vondt. Jeg har ikke erfaring med keisersnitt, så om det er noe som de som har tatt det hadde satt pris på, så hyl ut. Endret 5. desember 2020 av Mynona
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå