AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Med prisene som kommer til å bli skyhøye til sommeren når "alle" skal ut og reise igjen etter at hvertfall de viktigste gruppene har vaksinert seg, så vurderer jeg nå å bestille en reise (med avbestilling selvsagt) til Zürich. Er dette lurt? Jeg har selvsagt all respekt for smittevern og restriksjoner som er nå, og er det bare en liten fare for å sette andre i fare så drar jeg selvsagt ikke. Det forventes at opp mot 2,5 millioner vil være vaksinert innen første kvartal (januar til ca april) så da bør det vel være trygt å reise igjen innen sommeren? 🤔 Anonymkode: 2c0b0...25e
LeneXCII Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 (endret) Det er ikke gitt at det blir attraktivt å reise til sommeren heller. Jeg ville ventet, flyselskapene har så stor overkapasitet nå at jeg tror det blir rikelig med billetter den dagen man kan reise fritt og uten restriksjoner. Endret 3. desember 2020 av LeneXCII 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #3 Skrevet 4. desember 2020 Hvis det er grisebillige billetter nå, med avbestillingsmulighet, ville jeg gått for det. Har en London-tur i september som jeg har booket, Europa MÅ da vel være åpent igjen etter sommeren.... Anonymkode: 2c494...2f2 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Nei det hadde jeg ikke. 2021 kommer ikke til å være et "vanlig år" tror jeg. Vaksinering tar tid. Vaksinerte personer kan også muligens være smittrbærere, noe som selvfølgelig har noe å si i forhold til hvor mye som kan åpnes opp igjen. Sommeren 2022 gleder jeg meg derimot sykt mye til Anonymkode: 4e5e9...fa4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå