Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster det egentlig?

Ønsker meg noe i denne stilen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke enda :ler: men gjør jo ikke noe å være tidlig ute. Alltid greit å ha en skikkelig selskapskjole er det ikke?

Skrevet
Hva koster det egentlig?

Ønsker meg noe i denne stilen

Litt vanskelig å si, kommer sikkert an på hvor du bor, men jeg fikk sydd en kjole for ca 2000 kr her jeg bor, Kongsberg. Den kjolen var det ganske mye jobb på da. Kanskje din er litt enklere.

Ville tror du kunne høre i endel av de stoffbutikkene på Grønlan om ikke de har noen som syr. Konkuransen er jo sikkert litt større der i de store byene enn her på landet.

2000 kr var for bare sømmen forresten, stoffet hadde jeg kjøpt selv.

Skrevet

Hei! Jeg aner ikke pris og sånn, ville bare si at kjolen var veldig fin :)

Skrevet

Ja, falt veldig for den. :) Kunne tenkt meg den i en mørk beige farge - tror den varer lenge da.

Skrevet

Høres ut som en bra farge. Eneste som kan være dumt med kjolen er jo lengden... Sånn hvis du skal steder som krever lang kjole... Men man trenger jo både korte og lange kjoler uansett i et skap da, så...

Skrevet

Ja, har tenkt på det med lengden. Denne er jo også søt da.

Skrevet

Ei venninne av meg fikk sydd seg en selskapskjole i Drammen. (Ser du bor i Oslo, så det er ikke så langt). Den var i rålekkert stoff og var skikkelig selskapskjole, nesten gallakjole. Og hun betalte kun ca. 1000kr + 500 for stoff. Så en såpass "enkel" kjole som du har avbildet vil nok koste adskillig mindre, tenker jeg.

Send meg PM så kan jeg formidle kontaktinformasjon, hvis du vil snakke med syersken og sjekke ut priser! :)

Skrevet

Oj, det var jo virkelig en grei pris :)

Nesten fristende å få sydd en lang og en kort da jo :ler:

• 8 år senere...
Skrevet

Er det noe mulighet for å få vite mer om denne skredderen?

Ei venninne av meg fikk sydd seg en selskapskjole i Drammen. (Ser du bor i Oslo, så det er ikke så langt). Den var i rålekkert stoff og var skikkelig selskapskjole, nesten gallakjole. Og hun betalte kun ca. 1000kr + 500 for stoff. Så en såpass "enkel" kjole som du har avbildet vil nok koste adskillig mindre, tenker jeg.

Send meg PM så kan jeg formidle kontaktinformasjon, hvis du vil snakke med syersken og sjekke ut priser! :)

Skrevet

Dette er skrevet i 2005, så jeg husker ikke overhodet dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...