Gjest Warrior Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 (endret) Det er alltid noen som hakker på, baksnakker og snakker negativt om folk som har mye sex og har hatt mange sexpartnere. Uansett kjønn. Skjønner ikke hvorfor. Kvinner er kanskje enda mer utsatt for baksnakkingen enn menn, men menn blir snakket om og hakket på også. Enten er man løs, eller tenker bare på en ting/er kun ute etter en ting, kommer med rykter om hvem man har ligget med, osv. Ja mye negativt snakk og baksnakking. Det er ikke rart at mange har mye sex og har hatt mange partnere. Jeg tror da folk skjønner det innerst inne? Sex er jo så sinnsykt godt, og man blir jo i litt godt humør av det. Selvfølgelig vil man ha mye av noe som er så godt. La folk få ha så mye sex de vil og så mange partnere de vil. Hvorfor skal andre snakke om det og blande seg opp i det? Vi lever bare en gang. Enig eller ikke? Endret 3. desember 2020 av Gjest
Silva Pluvialis Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 (endret) Men enkelte folk ER jo bare ute etter én ting? F.eks., en mann som registrerer seg på tinder for å få et ligg, mens kvinnen registrerer seg for å finne kjærligheten. Kvinnen er ute etter en kjæreste, og er dermed ikke interessert i å komme i kontakt med menn som kun vil ha sex. Det handler jo om at de har forskjellige behov. Endret 3. desember 2020 av Uatskillelig 3
Hannah80 Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Jeg driter i hvor mange sexpartnere folk har. Jeg snakker ikke ned folk pga det. Men personlig så ville jeg ikke hatt en kjæreste som har hatt sex med antall 50+. Da er vi rett og slett for ulike. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (2 minutter siden): Men enkelte folk ER jo bare ute etter én ting? F.eks., en mann som registrerer seg på tinder for å få et ligg, mens kvinnen registrerer seg for å finne kjærligheten. Kvinnen er ute etter en kjæreste, og er dermed ikke interessert i å komme i kontakt med menn som kun vil ha sex. Det handler jo om at de har forskjellige behov. Jepp og dette gjelder også hetero kvinner som registrerer seg på gaysir. Anonymkode: ea14d...b08
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (4 minutter siden): Jeg driter i hvor mange sexpartnere folk har. Jeg snakker ikke ned folk pga det. Men personlig så ville jeg ikke hatt en kjæreste som har hatt sex med antall 50+. Da er vi rett og slett for ulike. Du vil vel aldri få vite riktig antall når noen svarer på det spørsmålet. Det man ikke vet er vel like greit å ikke vite. Anonymkode: 573b9...168 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Warrior skrev (13 minutter siden): Det er alltid noen som hakker på, baksnakker og snakker negativt om folk som har mye sex og har hatt mange sexpartnere. Uansett kjønn. Skjønner ikke hvorfor. Kvinner er kanskje enda mer utsatt for baksnakkingen enn menn, men menn blir snakket om og hakket på også. Enten er man løs, eller tenker bare på en ting/er kun ute etter en ting, kommer med rykter om hvem man har ligget med, osv. Ja mye negativt snakk og baksnakking. Det er ikke rart at mange har mye sex og har hatt mange partnere. Jeg tror da folk skjønner det innerst inne? Sex er jo så sinnsykt godt, og man blir jo i litt godt humør av det. Selvfølgelig vil man ha mye av noe som er så godt. La folk få ha så mye sex de vil og så mange partnere de vil. Hvorfor skal andre snakke om det og blande seg opp i det? Vi lever bare en gang. Enig eller ikke? Det er vanskelig for damer. Mange menn er bare ute etter sex, men later som de er ute etter forhold. Jeg er ikke typen til å ha ONS eller elskere, men ble lurt flere ganger. Den ene ville vente lenge med sex. Jeg synes det var kjipt, men han ville bli bedre kjent først. Etter at vi endelig hadde oss, lot han ikke høre fra seg på en uke. Da han endelig tok kontakt igjen, var jeg ikke lenger interessert. Har altså bruke 6 måneder av mitt liv på bare tull. Har også vært i et par kortvarige forhold der mannen holdt meg på gress og lot som han var interessert. I realiteten ventet mannen på at dama han egentlig var interessert i ham, gjengjeldte følelsene. Men han ville ikke være alene mens han ventet, hadde jo lyst på sex, kos og oppvarting i mellomtiden. Anonymkode: 5c6e7...698 1
Hannah80 Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jepp og dette gjelder også hetero kvinner som registrerer seg på gaysir. Anonymkode: ea14d...b08 Ja. Det kryr av heterofile gifte kvinner der inne. Som kun er der for "nysgjerrighetens" skyld.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 Typisk at folk som er og har vært hele livet i langvarige forhold som snakker ned om folk som har hatt en del sexpartnere. Det er jo helt logisk at en som knapt har vært singel har få sexpartnere, de har jo ligget med samme personen over lang tid. Noen er ikke så heldig at de finner kjærligheten på første eller andre forsøk, og da blir det jo en del sex opp igjennom årene med noen forskjellige. Alle har behov for sex, nærhet og kos. Av og til kun behov for sex, andre ganger dater man en person over en kort eller lang periode før man finner ut at det ikke var den rette. Så sånn går nå livet. Anonymkode: 0bee5...5e5 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Ja. Det kryr av heterofile gifte kvinner der inne. Som kun er der for "nysgjerrighetens" skyld. FInnes single seriøse jenter der også, som søker noe Anonymkode: 573b9...168
Hannah80 Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): FInnes single seriøse jenter der også, som søker noe Anonymkode: 573b9...168 Joda, fant meg kjæreste der for 15 år siden;) Var sammen i mange år. Men Gaysir er ikke det samme lenger, syns jeg. Mye rart der inne.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (11 minutter siden): Ja. Det kryr av heterofile gifte kvinner der inne. Som kun er der for "nysgjerrighetens" skyld. Ja. Jeg orker ikke å være der lenger. Anonymkode: ea14d...b08
Hannah80 Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja. Jeg orker ikke å være der lenger. Anonymkode: ea14d...b08 Ikke jeg heller. De eneste meldingene jeg får er fra par som lurer på om jeg vil være med på trekant. Med typisk nick som "etkåtpar" og profilbildet deres er av kvinnen som ligger halvnaken på senga med brystene presset opp mot kamera. Nei takk:) 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #14 Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (1 time siden): Ja. Det kryr av heterofile gifte kvinner der inne. Som kun er der for "nysgjerrighetens" skyld. Det er også en del gifte, heterofile av begge kjønn som bruker det som sjekkearena for planlagt utroskap. Mannen min var en av dem, viste det seg. Anonymkode: 1ce4b...c77 1
Gjest Warrior Skrevet 3. desember 2020 #15 Skrevet 3. desember 2020 Uatskillelig skrev (1 time siden): Men enkelte folk ER jo bare ute etter én ting? F.eks., en mann som registrerer seg på tinder for å få et ligg, mens kvinnen registrerer seg for å finne kjærligheten. Kvinnen er ute etter en kjæreste, og er dermed ikke interessert i å komme i kontakt med menn som kun vil ha sex. Det handler jo om at de har forskjellige behov. Ja og det er helt greit å være ute etter en ting når man er ærlig om det, men skjer jo for noen som prøver å finne et fast forhold og er ærlig hele tiden får høre at de kun er ute etter en ting bare for man er så glad i sex og har hatt flere partnere. Noen får det rykte på seg automatisk, pluss andre negative kommentarer. AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vanskelig for damer. Mange menn er bare ute etter sex, men later som de er ute etter forhold. Jeg er ikke typen til å ha ONS eller elskere, men ble lurt flere ganger. Den ene ville vente lenge med sex. Jeg synes det var kjipt, men han ville bli bedre kjent først. Etter at vi endelig hadde oss, lot han ikke høre fra seg på en uke. Da han endelig tok kontakt igjen, var jeg ikke lenger interessert. Har altså bruke 6 måneder av mitt liv på bare tull. Har også vært i et par kortvarige forhold der mannen holdt meg på gress og lot som han var interessert. I realiteten ventet mannen på at dama han egentlig var interessert i ham, gjengjeldte følelsene. Men han ville ikke være alene mens han ventet, hadde jo lyst på sex, kos og oppvarting i mellomtiden. Anonymkode: 5c6e7...698 Ja det er selvfølgelig ikke greit. Skal alltid være ærlig. Er man ute etter kun sex så sier man det fra starten av. Er man ute etter forhold så sier man det. Aldri greit å lure noen. AnonymBruker skrev (1 time siden): Typisk at folk som er og har vært hele livet i langvarige forhold som snakker ned om folk som har hatt en del sexpartnere. Det er jo helt logisk at en som knapt har vært singel har få sexpartnere, de har jo ligget med samme personen over lang tid. Noen er ikke så heldig at de finner kjærligheten på første eller andre forsøk, og da blir det jo en del sex opp igjennom årene med noen forskjellige. Alle har behov for sex, nærhet og kos. Av og til kun behov for sex, andre ganger dater man en person over en kort eller lang periode før man finner ut at det ikke var den rette. Så sånn går nå livet. Anonymkode: 0bee5...5e5 Helt enig. Alle har behov for sex, nærhet og kos. Hvorfor kan ikke folk respektere det. Ikke snakke negativt om andre.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #16 Skrevet 3. desember 2020 Helt enig! Så lei av den der "menn er bare ute etter en ting"-greia. Selv er jeg kvinne da, men har høy sexlyst, liker sex, kan gjerne ligge på første møte. Og jeg har sjelden forhold. Men det betyr ikke at jeg bare er ute etter en ting - med den rette kan det jo utvikle seg, og det har det jo også gjort. Om det ikke utvikler seg til noe mer så er det fordi vi ikke passer sammen, ikke fordi jeg har fått det jeg vil ha. Når det er sagt så er jeg ærlig på mine intensjoner da, man skal selvsagt ikke lyve! Men han som forsvant etter han lå med deg, det var ikke bare fordi han hadde fått det han ville ha. Dere var bare ikke en bra match. Og sannsynligvis var ikke kjemien helt der i senga, for jeg er god i senga og har aldri opplevd at en mann har tenkt at han ikke vil gjenta det. Opplever snarere tvert imot at om han ikke virket som han var interessert i noe mer enn sex før, så er han plutselig stupforelsket etter sexen. Anonymkode: 25a75...42b 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #17 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men han som forsvant etter han lå med deg, det var ikke bare fordi han hadde fått det han ville ha. Dere var bare ikke en bra match. Og sannsynligvis var ikke kjemien helt der i senga, for jeg er god i senga og har aldri opplevd at en mann har tenkt at han ikke vil gjenta det. Opplever snarere tvert imot at om han ikke virket som han var interessert i noe mer enn sex før, så er han plutselig stupforelsket etter sexen. ikke meg du snakker til i dette avsnittet - men dette måtte jeg bare kommentere, og unnskyld meg for noe tullball! Det NOK av menn som absolutt bare vil ha pikken sin i fitte og det spiller ingen rolle hvems nesten. Dette har jeg opplevd selv mange ganger og fått bekreftet gjennom bekjente og via menn jeg har chattet med. Har da hatt knallgod kjemi med menn og blitt med til sengs og så poff - borte. og du er god i senga - ja så fint, men hva vet du om den andre AB's egenskaper i senga? Kan være vel så bra de, det vet du ikke noe om. Anonymkode: 2cea2...33b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #18 Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (3 timer siden): Ikke jeg heller. De eneste meldingene jeg får er fra par som lurer på om jeg vil være med på trekant. Med typisk nick som "etkåtpar" og profilbildet deres er av kvinnen som ligger halvnaken på senga med brystene presset opp mot kamera. Nei takk:) Vi er par som har profil på Tinder. Ingen bilder av meg på senga da, ingen pupper heller, og ikke skriver jeg med andre enn dem som er match. Vi søker kvinne for fast forhold. Polyforhold. Uventet mye match på det, så tror kanskje at par som søker ekstra kvinne hadde vært bedre tjent med å ikke være så pågående. Virker ufint ja. Anonymkode: 06059...bdc
Hannah80 Skrevet 3. desember 2020 #19 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er par som har profil på Tinder. Ingen bilder av meg på senga da, ingen pupper heller, og ikke skriver jeg med andre enn dem som er match. Vi søker kvinne for fast forhold. Polyforhold. Uventet mye match på det, så tror kanskje at par som søker ekstra kvinne hadde vært bedre tjent med å ikke være så pågående. Virker ufint ja. Anonymkode: 06059...bdc Det syns jeg blir noe helt annet:) På Gaysir matcher man jo ikke med hverandre. Der skriver man jo bare melding til hvem man vil. Men må bare skyndte meg å si at jeg blir overhodet ikke krenket eller fornærmet på noen måte av slike meldinger. Meldingene tar jo ett sekund å slette;) Får jo ta det som et kompliment å bli invitert opp i ektesengen😂
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #20 Skrevet 3. desember 2020 Hva er poenget med all denne sutringa over menns preferanser, det forandrer jo ingenting? Menn foretrekker ofte damer som ikke har pult rundt, hva så? Man kan ikke noe for hva man liker og blir tiltrukket av Anonymkode: de9aa...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå