AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Hei. Jeg bor alene i leilighet. Huseier bruker huset som sommerhus. Er stort sett alene. Men i stad når jeg stod på kjøkkenet og tok oppvasken begynte brann alarmen på soverommet å pipe noe så sykt. Det brenner ikke her og lukter ikke svidd, er ikke røyk her heller. Jeg stod på senga og trykket på den en gang og ingenting skjedde den bare fortsatte å pipe så holdt jeg inne den hvite knappen på den og da stoppet den høye pipelyden å ule. Det jeg lurer på nå er har jeg gjort noe galt når jeg trykket på den? Og hvorfor begynte den å ule? Noen her som vet det? Tror ikke jeg tørr å legge meg for å sove i natt. Takk for svar. Anonymkode: 57eb9...802
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Kan ha kommet damp fra det varme oppvaskvannet eller det er på tide å bytte batterier. Anonymkode: baf43...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan ha kommet damp fra det varme oppvaskvannet eller det er på tide å bytte batterier. Anonymkode: baf43...4ad Kjøkkenet er et stykke fra soverommet. Soverommet ligger ved gangen. Den pep her i forgårds og da fikk jeg en venn av meg til å bytte batteri i den. I stad gikk brann alarmen. Aldri skjedd før. Ts Anonymkode: 57eb9...802
Gjest Føsleguri Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Det kan rett og slett være feil på den og den bør kanskje byttes.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Sjekk at batteriet er satt i riktig vei. Anonymkode: 26373...46f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Ja, tror noe var galt med batteriet. Kjøpte helt nye batterier i stad og har nå byttet batterier. Takk for svar folkens. Ts Anonymkode: 57eb9...802 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #7 Skrevet 4. desember 2020 Kan også være støv. Anonymkode: 1a0bf...430 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #8 Skrevet 4. desember 2020 Det var støv som gjorde at den gikk hos oss (også på soverommet, men på nattestid, hurra!). Rengjorde med luft på boks, har ikke vært noe problem siden. Anonymkode: 2de5c...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Dersom røykvarslerne i huset er seriekoplet kan det ha vært en av de andre som registrerte røyk. Men du har vel merket om boligen tok fyr i går 🤪 Anonymkode: 58aab...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå