AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Jeg sletter og sletter, men ingen GB blir fjernet fra iPhonen min. Og ja, jeg sletter fra «nettopp slettet-mappen» også. 🤷🏻♀️ Den er fast på 63 av 64 GB, og jeg får ikke filmet eller tatt flere bilder med mobilen. Jeg har slettet tusenvis av filer til sammen, i tillegg har jeg fjernet alle iCloud-bildene som lå på mobilen, så jeg kun kan finne de på selve iClouden. Jeg har slettet nedlastet musikk fra Spotity, nedlastet innhold fra Audible og Netflix, slettet internetthistorie, søk, etc. Har slettet unødvendige apper, bilder som er lastet ned på redigeringsapper, +++. Fortsatt fullt... Hva skjer? Er dette vanlig for iPhone? Hva skal jeg gjøre? Det er jo så ufattelig rart at jeg sletter så mange GB, men at det aldri blir borte. Sånn har det holdt på i månedsvis nå, og Google har ikke vært mye til hjelp akkurat. Vet ikke annet som kan hjelpe nå enn å laste alt opp på iTunes, men jeg har ikke PC å laste opp på. Men man skal jo kunne laste opp bilder på iCloud, slette de fra mobilen og kunne få mer plass. Og skal det ikke hjelpe å slette så mye fra mobilen? Det er jo helt rart. Noen som vet? 🙊 Anonymkode: 8ff17...6bf
Zenobia Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Når intet annet virker, prøver jeg en omstart. Regner med du allerede har gjort det?
Gibralfaro Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Kan være at du har apper som har en del filer lagret. Tror du finner det på Innstillinger, apper, så må du inn på hver enkelt app for å slette midlertidige filer, mediefiler, eller lignende som kan ta opp plass.
SamusAran Skrevet 4. desember 2020 #4 Skrevet 4. desember 2020 Om du går inn på Innstillinger -> Generelt -> iPhone-lagring så får du en oversikt over hva som tar opp plass 😉 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 On 12/3/2020 at 4:00 PM, Zenobia said: Når intet annet virker, prøver jeg en omstart. Regner med du allerede har gjort det? Omstart har jeg prøvd ja! 🙉 On 12/3/2020 at 4:04 PM, Gibralfaro said: Kan være at du har apper som har en del filer lagret. Tror du finner det på Innstillinger, apper, så må du inn på hver enkelt app for å slette midlertidige filer, mediefiler, eller lignende som kan ta opp plass. Har prøvd å sjekke det nå. Finner ikke noe filer å slette... 🤔 Må jeg inn i selve appene, eller skal deg ligge info inne på innstillinger? Kommer ikke opp noe på innstillinger i alle fall, og inne på apper der jeg har filer har jeg slettet det. On 12/4/2020 at 2:10 PM, SamusAran said: Om du går inn på Innstillinger -> Generelt -> iPhone-lagring så får du en oversikt over hva som tar opp plass 😉 Ja det er det jeg har gjort! Ser hva som tar mest plass, har slettet det som tar mest plass og enda er den stuck på 63 av 64 GB... 🤔😓 Er snakk om tusenvis av bilder og de fleste videoene jeg hadde. Det er enda ikke blitt mindre plass. 😳 Står en kategori som heter «annet»/«other». Det tar aller mest plass, men det står ingen info om hva «annet» er. Tenkte det kunne være nedlastet innhold, søkehistorikk og sånt... Slettet det også, men enda ingen mindre plass. Har slettet så ufattelig mye, men ikke en eneste GB er borte. 😳 Helt helt rart... TS Anonymkode: 8ff17...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå