Gå til innhold

Hvis du fikk en lønnsøkning på 300 000 kroner, men det var en hake.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du måtte akseptere at alt du har skrevet  på KG blir offentliggjort( også det du har skrevet som anonym bruker). Du må leve med daglige nyheter om din aktivitet. 

Takker du ja?

Anonymkode: e62c8...655

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye shitty ting min ex har gjort mot meg som hadde kommet frem i lyset da, men da kunne han ha takket seg selv for at han valgte å gjøre som han gjorde 😉 Ellers skriver jeg aldri personangrep her inne eller noe jeg ikke kan stå for, liker bare generelt å bruke AB.

Anonymkode: fbea2...a41

Skrevet

Det hadde gått helt greit. 

Skrevet

Ja det hadde gått fint.  Skriver av prinsipp aldri ting som jeg ikke kan stå inne for.

Skrevet

Hva for slags sadistisk arbeidsplass er dette?

Jeg hadde nok takket ja, men kan ikke skjønne at mine anonyme innlegg skulle interessere stakkars kolleger..

Anonymkode: 1301e...500

• Liker 1
Skrevet

Ja. Trenger ikke være 300 hundre tusen engang. Jeg hadde sagt ja til 30 kroner også. Fordi jeg kan stå inne for alt jeg har skrevet.

Anonymkode: 1ab45...185

Skrevet

Det hadde vært helt greit. 🤑

Skrevet

Nei. Jeg har skrevet skitne hemmeligheter her som ikke tåler dagens lys. 

Anonymkode: bb3af...635

• Liker 4
Skrevet

Absolutt ikke. Har vist frem mye av kroppen min feks😅 I tillegg snakket om  diverse folk jeg har relasjon til 

Anonymkode: f1b04...d49

• Liker 1
Skrevet

Nei haha har tulla for mye (ikke noe alvorlige greier) men har vært både kvinne og mann her inne og svart tull, så folk hadde sikkert trodd jeg var sær, (altså jeg er det og liker å trolle, men alt ser teitere ut svart på hvitt)

Anonymkode: 78754...be2

• Liker 2
Skrevet

Ja. Det hadde vært helt ok. 

Skrevet

Jeg har lagt ut en del private spørsmål angående mitt forhold til kjæresten som jeg trenger andres synspunkt på. Jeg kan ikke engang huske alt som har blitt skrevet i desperasjon i anonym tilstand. Så jeg hadde sagt nei takk! 😂 Men fikk halvparten av dette i lønnsøkning i fjor, uten at jeg måtte utlevere noe som helst. 

Anonymkode: c1bea...1ae

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke takket ja. For da ville kollegaer og sjefen sett at jeg hadde skrevet innlegg om de. Og er ikke snakk om hyggelige innlegg. Står også om personlige ting. 

Anonymkode: b4c40...165

Skrevet

Nei. 

Når jeg skriver som AnonymBruker er det for å skjerme mine kjære bedre. Spesielt angående barn. Da lyver jeg gjerne litt om uvesentlige detaljer, samt skriver anonymt. 

Skrevet

Det er nok heller arbeidsplassen som ikke hadde tålt daglige nyheter om mine hemmeligheter, så regner med at det hadde stoppet ganske fort av seg selv😂

Skrevet

Ja, har ikke skrevet noe farlig her. Faktisk håper jeg at de ryddete innleggene også blir dratt frem. Mange gode innlegg som har blitt ryddet... Moderatorene er altfor ivrige i debatter om veganisme og vegetarianisme og de rydder bort det meste av god informasjon som beviser at veganisme er forferdelig usunt. De er tydeligvis ikke nøytrale i den saken.

Anonymkode: 8b2f8...707

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde takket nei. 

Anonymkode: 119f7...8ea

Skrevet

Jeg tror folk som kjenner meg ville blitt veldig overrasket over hvilke temaer jeg diskuterer, men selve innleggene har ingen problemer med. Men mange ville nok fått et annet bilde av hva som foregår i hodet mitt, men ingenting jeg har problemer med. 

Anonymkode: 18871...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...