AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Finnes det noen typer tørrshampoo som ikke er like jævlig for håret? Ja, jeg bleker det en sjelden gang, så prøver å passe på. Men jeg ønsker også helst en type som er vegansk og cruelty free. Har også en bror med dårlig hårkvalitet som trenger tips til en tørrshampoo som ikke vil gjøre håret verre. Han bleker det ikke. Anonymkode: 2e5dc...3f8
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Ville prøvd den fra Lush https://www.lushnorge.no/produkt/har/sjampo-i-fast-form/no-drought-torrsjampo-2 Anonymkode: 89b05...b85
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Usikker på om den vegansk, men er ikke dyretestet den jeg bruker en sjelden gang (kanskje en gang i mnd), det er Colab sitt merke Anonymkode: 8e39a...fea
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Idun. Fåes på apoteket. Lukter ikke. Lager ikke hvite pulverrester i håret. Fungerer kjempebra. Har ingenting negativt å si om den. Anonymkode: 202d0...ca6
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #5 Skrevet 4. desember 2020 Er selv fornøyd med Hjärtligt hårpudder som man får kjøpt på Lyko. Anonymkode: 9a552...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå