Karoline1907 Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Kan man når som helst ta nytt bilde til førerkortet og ny signatur? Hvor mye kostet det? Da må man jo få helt nytt førerkort😶 Jeg har ikke førerkort enda, men tok teorien i dag, og jeg så helt j** ut på bildet og signaturen så ut som en 3-åring hadde skrevet😂 Jeg skjønner ikke hvordan folk skriver vanlig på de skjermene med den pennen, jeg får det ikke til! Og han sa at jeg måtte ha håret bak ørene😭
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Hør med Statens vegvesen https://www.vegvesen.no/forerkort/har-forerkort/bestill-forerkort De har også en chattefunksjon. Anonymkode: 08b66...3c5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 On 12/3/2020 at 1:27 PM, Karoline1907 said: Kan man når som helst ta nytt bilde til førerkortet og ny signatur? Hvor mye kostet det? Da må man jo få helt nytt førerkort😶 Jeg har ikke førerkort enda, men tok teorien i dag, og jeg så helt j** ut på bildet og signaturen så ut som en 3-åring hadde skrevet😂 Jeg skjønner ikke hvordan folk skriver vanlig på de skjermene med den pennen, jeg får det ikke til! Og han sa at jeg måtte ha håret bak ørene😭 Du skal ikke se ut som en dronning på førekortet..... Og igjen, hvorfor skal du ta nytt?? Du blir jo aldri og ta opp førekortet uansett, ingen som har noe behov for og se på de uten om politiet. Og det er faktisk nesten aldri noen som spør om å få se det heller. Selvfølgelig må du ha håret bak ørene, du skal jo bli gjenkjent på bildene. Anonymkode: ca32b...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå