AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Har aldri bestilt noe derfra før, men hørt mye bra - gode varer, lave priser og rask levering. Så jeg bestilte sminkekalender til 599 kroner for min datter. La inn bestillingen på morgenen 22. november, og regnet da med at de klarte å levere før 1. desember - vi har jo enda ikke noe julepost eller sånt ifølge Posten. De sendte pakken på morgenen 25. november, den skulle leveres med HeltHjem. Fant da ut at de har sendt det som pakke uten sporing, men det lå et sporingsnummer i leveransebekreftelsen. I dag er 3. desember, og pakken er enda ikke kommet. Jentungen er lei seg, for hun har ikke noe kalender, og jeg har ikke råd til å kjøpe en ny en nå (her vi bor er det bare lego, sjokolade og Body Shop sine kalendere, så må eventuelt bestilles på nett igjen). Ringte HeltHjem i går, og de sa at pakken blir levert av Posten. Ringte Posten, og de kunne ikke finne noe på sporingsnummeret, de visste ikke når pakken ble levert og hvor den var i løpet. Kontaktet selger, og de viste til leveringstiden (2-6 dager) i svaret, og at det kan bli forsinkelser i forbindelse med Black Friday og jula. Synes dette var merkelig, fordi Black Friday var jo på fredag den 27., og pakka er sendt den 25. Da skulle den ha kommet hit før Black Friday i det hele tatt begynte. Det samme med jul - på Posten sine sider står det om siste leveringsfrist for julepost, og det er snakk om langt ut i desember. Jeg synes det er direkte merkelig å sende så dyre varer som brev, og at ingen vet hvor pakken er, de har ikke telefonnummer man kan ringe til. Har dere hatt slike erfaringer tidligere, og hva gjør man da? Venter et par dager til og krever pengene tilbake? Hvordan kan jeg dokumentere at jeg ikke har fått pakken hvis den ikke har sporingsnummer? Håper at noen har vært borti det og vet hva man gjør. Anonymkode: 460d4...61e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har bestilt mye derfra, pleier å ta ca 3-4 dager. Og jeg har alltid fått pakkene. Den kan ikke være stjålet da? At de har lagt den på dørmatta også har noen tatt den i løpet av natta? ( Hvis du bor i blokk da) Hvis pakken har vært for stor for postkassen min, har jeg måttet hente den på posten, så kan jo hende at det er Posten som somler. Var jo blackweek i år, så er jo rimelig fullt på postkontorene. Anonymkode: 672af...f0f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Har kun bestilt derifra en gang, og da tror jeg det gikk rimelig fort, typ 3 dager eller noe.. Anonymkode: 818ab...b32 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har bestilt mye derfra, pleier å ta ca 3-4 dager. Og jeg har alltid fått pakkene. Den kan ikke være stjålet da? At de har lagt den på dørmatta også har noen tatt den i løpet av natta? ( Hvis du bor i blokk da) Hvis pakken har vært for stor for postkassen min, har jeg måttet hente den på posten, så kan jo hende at det er Posten som somler. Var jo blackweek i år, så er jo rimelig fullt på postkontorene. Anonymkode: 672af...f0f Posten finner ingenting på sporingsnummeret, og HeltHjem sier at de ikke leverer hos meg, så da legges ikke noe ut på dørmatta (for øvrig har jeg aldri forstått denne praksisen - folk kan jo bare stjele det som sendes, og ingen har ansvaret for noe). Poenget er at ingen vet hvor pakken er og når den blir levert. Da er det litt vanskelig å vite hva vi må gjøre - kjøpe ny kalender og kreve pengene tilbake eller bare vente. Har bestilt varer fra andre steder i samme periode, og de har kommet etter 3-4 dager. Så at Black Friday og jul kun skal gjelde denne pakken, er ikke sannsynlig. Anonymkode: 460d4...61e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Har du prøvd å legge inn sporingsnummeret på Helt Hjem sin sporingsside? Anonymkode: d2558...20c 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Det har alltid gått veldig fort, og jeg har fått sporingsnummer jeg kan følge på nettsidene til helthjem. Å ikke ha fått den enda høres veldig rart ut. Du har ikke fått et sporingsnummer i leveransemailen du kan søke opp? Her hvor jeg bor fungerer helthjem og postnord utmerket, mens posten er helt håpløs, så det kommer jo an på området og. Anonymkode: a5156...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå