AnonymBruker Skrevet 4. desember 2020 #21 Del Skrevet 4. desember 2020 https://www.kk.no/mamma/derfor-bor-du-ikke-bruke-ibux-over-lengre-tid-mens-du-forsoker-a-bli-gravid/69649985 - Ibuprofen og andre såkalte ikke-steroide antiinflammatoriske midler, kan i verste fall påvirke nyre- og hjertefunksjon hos fosteret. I tillegg kan det være at for noen kvinner kan slike medisiner gjøre det vanskeligere å bli gravid. NSAIDs kan hemme prostaglandinsyntesen som er viktig når et befruktet egg skal feste seg til livmorslimhinnen, forteller hun. Anonymkode: f6cd2...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 4. desember 2020 #22 Del Skrevet 4. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk!🤗 Er det noe håp da? Siden jeg fikk eggeløsning dagen etter. Ca 20%? Det rare er at jeg allerede føler meg gravid. Lukter alt mulig og blir uvel av lukter jeg har likt før. Hadde det sånn med min første jente😉 Enda venter jeg ikke menstruasjon før rundt 12-13 des. Anonymkode: 32352...ac1 Ja, dagen før eggløsning er en av flere gode dager for sex for å unnfange 🤞 Det at du føler deg gravid kan være psykisk dog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå