AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Del Skrevet 3. desember 2020 Fikk levering av "tran" i dag. Men hos meg er det ingen tvil om at jeg fikk maisolje og ikke ekte vare. Sitronsmaken var oversterk og kraftig, oljen var tynn og ettersmaken var overstadig heslig. Etterlot verdens tørreste tunge og verdens dårligste ånde etterpå. Bringen svir fremdeles etter at sitronessensen har sklidd nedover. Flere med slike erfaringer? Er det forresten noen her som tar ekte tran med sitron ? Som kan beskrive hvordan det føles? Anonymkode: c642a...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Del Skrevet 3. desember 2020 Det høres jo veldig sunt ut. Om de andre får bedre kvalitet vil det jo være "helsefordeler" med å ikke få i seg den dritten der hver dag. Anonymkode: 69bc6...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Del Skrevet 3. desember 2020 Skal hente min i dag. Kjenner noen som jobber med denne studien, og de smaker helt likt og kjennes helt likt sa h*n. Anbefalte å blande i sterk saft eller spise samtidig så du slipper den brennende følelsen Anonymkode: 725f7...747 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Skal hente min i dag. Kjenner noen som jobber med denne studien, og de smaker helt likt og kjennes helt likt sa h*n. Anbefalte å blande i sterk saft eller spise samtidig så du slipper den brennende følelsen Anonymkode: 725f7...747 Aha. Så det smaker såpass fælt med vanlig tran også? Husker bare tran som langt tykkere og bedre. Legg gjerne inn en kommentar her når du har smakt på det du får. Så kan vi også holde denne tråden levere og avsløre hva vi alle har hatt i oss når de på slutten av studien forteller oss det 😅 Anonymkode: c642a...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det høres jo veldig sunt ut. Om de andre får bedre kvalitet vil det jo være "helsefordeler" med å ikke få i seg den dritten der hver dag. Anonymkode: 69bc6...282 Er enig. For begynner å bli litt skeptisk. Rart at de ikke ville ha blodprøve på folk først også. Så skjønner ikke helt hvordan de da skal studere det her. Anonymkode: c642a...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 3. desember 2020 #6 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er enig. For begynner å bli litt skeptisk. Rart at de ikke ville ha blodprøve på folk først også. Så skjønner ikke helt hvordan de da skal studere det her. Anonymkode: c642a...190 Jeg tok blodprøve. Og da tok de nok så de kunne forske på flere ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Del Skrevet 3. desember 2020 Må man være med på transtudie for å drikke tran? Jeg drikker vanlig tran, 2 spiseskjeer hver dag. Anonymkode: 550cb...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må man være med på transtudie for å drikke tran? Jeg drikker vanlig tran, 2 spiseskjeer hver dag. Anonymkode: 550cb...510 Det er en studie for å se om tran hjelper mot corona. Jeg fikk invitasjon, men tar omega-3 hver dag fra før så jeg var ikke kvalifisert. Anonymkode: 40baf...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Del Skrevet 3. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en studie for å se om tran hjelper mot corona. Jeg fikk invitasjon, men tar omega-3 hver dag fra før så jeg var ikke kvalifisert. Anonymkode: 40baf...bf4 Jeg vet om studien. Hvis det viser seg at det funker er jeg på god vei allerede. Anonymkode: 550cb...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må man være med på transtudie for å drikke tran? Jeg drikker vanlig tran, 2 spiseskjeer hver dag. Anonymkode: 550cb...510 Du kan drikke så mye tran du bare vil. Dette er en studie i forhold til corona, som skal sjekke om tran har noe å si i forhold til å få smitte og eventuelt sykdomsforløp. Jeg har ikke fått tranen enda, men skal oppdatere når jeg får den Anonymkode: ac078...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #11 Del Skrevet 3. desember 2020 PoisonIwy skrev (1 time siden): Jeg tok blodprøve. Og da tok de nok så de kunne forske på flere ting. Gjorde du? Gjennom legen din, da? Anonymkode: c642a...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må man være med på transtudie for å drikke tran? Jeg drikker vanlig tran, 2 spiseskjeer hver dag. Anonymkode: 550cb...510 Okay. Og hvordan er konsistensen? Anonymkode: c642a...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #13 Del Skrevet 3. desember 2020 Kjenner jeg er glad for at jeg takket nei til å bli med på dette 😝 Skriver som anonym på denne😉 Anonymkode: 2cc98...c3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 3. desember 2020 #14 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjorde du? Gjennom legen din, da? Anonymkode: c642a...190 Nei. Jeg ble kalt inn til Ullevål gjennom koronastudien. De testet antistoffer pluss sånn 5 rør til for forskning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 3. desember 2020 #15 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg er med, og syntes det smaker som vanlig tran med sitronsmak. Spent på hva det faktisk er, og om de finner en effekt. Artig å være med på sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. desember 2020 #16 Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg er med. Jeg sa ja til å få tilsendt et "stikk deg selv i fingeren"-blodprøvesett også, men har ikke fått det. De første dagene syntes jeg at jeg gikk og gulpet på den tran-smaken hele dagen, men nå synes jeg ikke det smaker så verst. Det smaker ganske mye sitron. Konsistensen er litt mer tyntflytende enn jeg husker den, men det er vel ca 20 år siden jeg tok tran sist så de har vel forbedret både smak og konsistens siden den gang. Så jeg aner ikke om jeg tar tran eller maisolje. Det er jo heller ikke meningen at vi skal skjønne det. Det sto ikke noe om varighet i det brevet som lå ved, og det står heller ikke på flaskene hvor mye de inneholder. Noen som vet hvor lang tid det tar å drikke opp de to flaskene hvis man tar den dosen man skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #17 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skal hente min i dag. Jeg har sagt ja til å være med, men har ikke hørt noe mer fra dem. Men har fått beskjed om at det er kommet en pakke uten avsender på posten til meg, men jeg har reist bort på julebesøk så har ikke fått hentet ut pakken. Men er det sånn dere har fått tilsendt tranen? Som pakke på postkontoret, og uten avsender? Jeg så for meg at jeg ville få tranen i postkassen. Har heller ikke fått den der blodprøvegreia enda, og den burde jeg vel få før tranen? Anonymkode: 95981...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 3. desember 2020 #18 Del Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sagt ja til å være med, men har ikke hørt noe mer fra dem. Men har fått beskjed om at det er kommet en pakke uten avsender på posten til meg, men jeg har reist bort på julebesøk så har ikke fått hentet ut pakken. Men er det sånn dere har fått tilsendt tranen? Som pakke på postkontoret, og uten avsender? Jeg så for meg at jeg ville få tranen i postkassen. Har heller ikke fått den der blodprøvegreia enda, og den burde jeg vel få før tranen? Anonymkode: 95981...c09 Jeg fikk tranen som pakke som jeg måtte hente på Posten, ja. Avsender var Orkla Health AS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #19 Del Skrevet 3. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har sagt ja til å være med, men har ikke hørt noe mer fra dem. Men har fått beskjed om at det er kommet en pakke uten avsender på posten til meg, men jeg har reist bort på julebesøk så har ikke fått hentet ut pakken. Men er det sånn dere har fått tilsendt tranen? Som pakke på postkontoret, og uten avsender? Jeg så for meg at jeg ville få tranen i postkassen. Har heller ikke fått den der blodprøvegreia enda, og den burde jeg vel få før tranen? Anonymkode: 95981...c09 Blodprøven (stikket i fingeren) sjekker bare etter antistoffer og er helt irrelevant for transtudien. Anonymkode: bccd8...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #20 Del Skrevet 3. desember 2020 Hedda-78 skrev (8 minutter siden): Jeg fikk tranen som pakke som jeg måtte hente på Posten, ja. Avsender var Orkla Health AS. Okey, takk. Er så nysgjerrig på hva den pakken uten avsender kan være, men da er det nok ikke tran. Da får jeg sikkert tranen nærmere jul. AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blodprøven (stikket i fingeren) sjekker bare etter antistoffer og er helt irrelevant for transtudien. Anonymkode: bccd8...cea Åja, skjønner. Da har det ikke noe å si, nei. Anonymkode: 95981...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå