Gå til innhold

Skal møte en gammel venn. Tror ikke dama hans vet det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kontaktet av en gammel venn for noen dager siden. Det er 7 - 8 år siden vi pratet og så hverandre sist. Jeg syntes det var kjempe koselig at han tok kontakt. Vi pratet litt og han sa han har lyst til å møte meg neste uke. Jeg har veldig lyst til å møte han. Men, jeg har på følelsen av at han ikke kommer til å fortelle kona si at han skal møte meg. På en måte så kan jeg forstå det siden han ble sammen med henne etter at vi hadde kontakt sist, og da kan det liksom bli litt sånn «hvor er det denne venninne her plutselig dukket opp fra?» men på en annen side synes jeg det er dumt hvis han skal ta en kaffe med en venninne uten å fortelle det til henne. 

Grunnen til at jeg tenker sånn er fordi at han sa til meg at han kunne hente meg. Virker som at han vil hente meg også liksom bestemme hvor vi skal væte ett bestemt sted sånn at han ikke blir sett. 
Det har aldri vært noen ting mellom oss to og vi har alltid bare vært venner. Men jeg liker ikke å være en som kan være årsaken til at det blir trøbbel i forholdet. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg stresser eller i det hele tatt bryr meg om dette da det er opp til han selv hva han gjør og hvordan han gjør det. Men... 

ja... hva tenker dere? Skal jeg bare møte han også ta det der ifra. Han er en veldig god venn som jeg har kjent siden jeg var ungdom, men vi bare mistet kontakten for noen år siden da begge fikk kjærester, og jeg fikk barn også har man jo jobb og alt annet som følger med i hverdagen. 

Anonymkode: 6e96b...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for dumt jeg kan hente deg.

Hyggelig å møte gamle venner, men avtal heller et offentlig sted for å ta en kopp kaffe :)

Skrevet

Så lenge du ikke har noen planer om å innlede et seksuelt forhold til denne fyren, ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: e9f58...d19

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor sier du gammel flamme, og SP sier du det aldri har vært noe mellom dere? 

Anonymkode: 5fb00...b60

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor sier du gammel flamme, og SP sier du det aldri har vært noe mellom dere? 

Anonymkode: 5fb00...b60

Gammel flamme? Hvor har jeg skrevet gammel flamme? 
han er en gammel venn og det har aldri vært noe mellom oss nei.. 

ts 

Skrevet

Får du dårlig magefølelse og du ikke liker det, så er et alternativ å avlyse. Har selv droppet å møte kompiser når jeg får følelsen av at de holder det skjult for dama. 

Anonymkode: b9b76...1a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Får du dårlig magefølelse og du ikke liker det, så er et alternativ å avlyse. Har selv droppet å møte kompiser når jeg får følelsen av at de holder det skjult for dama. 

Anonymkode: b9b76...1a3

Synes det er så vanskelig. Har så utrolig lyst til å møte han siden det er så lenge siden vi har sett hverandre. 
Nå er det jeg som skulle si ifra til han når jeg har tid. Så tenkte å fortelle han hvilke dag jeg har mulighet til å møte han, avtale på ett bestemt sted også spørre om å få nr hans (vi pratet sammen på sosiale medier) også se hva han sier. Hvis han ikke vil gi meg nr sitt da dropper jeg å møte han. Orker ikke drama med andres kjærester. 

Synes at hvis han først vil møte en gammel venninne så får han stå for det. 

ts 

Skrevet

Personlig blogg tenker jeg at du overtenker noe veldig her. Hvorfor antar du som du gjør? Det blir på veldig tynt grunnlag spørre du meg, med mindre det er flere ting som peker i den retning som du ikke har inkludert i HI. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Så lenge du ikke har noen planer om å innlede et seksuelt forhold til denne fyren, ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: e9f58...d19

Så lenge det er skjult ja. 

Anonymkode: 45eb9...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...