Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med en venninne her om dagen og hun sa at hun skulle ha adressen min fordi hun skulle sende en julegave til meg. Vi har ikke snakket noe om å kjøpe julegaver til hverandre, og hun har vært kjempe dårlig venninne. Jeg har det veldig vanskelig noe jeg har blant annet nevnt i venninne gruppen. Ingen tok kontakt med meg. I tillegg har hun kommet med dårlige kommentarer til meg hele tiden. Når jeg tar det opp med henne, så sier hun unnskyld og at hun ikke tenker før hun sier ting. Jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe julegave til henne fordi for min del så har hun vært en dårlig venninne. Jeg sa også at jeg skal til utredning av en sykdom. Jeg da at jeg glemmer små ting, og da sa hun at hun har lagt merke til at jeg ikke husker samtalen vi har hatt. Greia er at hun lyver veldig mye og finner på mye rart. Jeg har tatt henne i å lyve om moren min og sa ifra at hun lyver foran de andre venninnene våre. Jeg sa at jeg husker store ting som avtaler. Da sa hun at jeg skriver det ned. Noe jeg ikke gjør. 

Som jeg har skrevet så har jeg ikke lyst til å kjøpe julegave til henne. Må man kjøpe julegave til en person som plutselig har kjøpt julegave til deg? 

Anonymkode: 7bb2b...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du trenger ikke kjøpe gave til henne. Du sier jo også at hun er en dårlig venninne så blir hun sur er det vel ikke verdens undergang. 

Anonymkode: b395e...a87

• Liker 1
Skrevet

Send henne en melding: " Veldig hyggelig at du ønsker å utveksle julegaver. Men jeg har dessverre ikke anledning ❤ Ønsker deg en riktig god jul ! 🙂" Noe mer enn det trenger du ikke si !

Anonymkode: 77a36...8e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 12.45):

Nei, du trenger ikke kjøpe gave til henne. Du sier jo også at hun er en dårlig venninne så blir hun sur er det vel ikke verdens undergang. 

Anonymkode: b395e...a87

AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 15.12):

Send henne en melding: " Veldig hyggelig at du ønsker å utveksle julegaver. Men jeg har dessverre ikke anledning ❤ Ønsker deg en riktig god jul ! 🙂" Noe mer enn det trenger du ikke si !

Anonymkode: 77a36...8e0

Tusen takk for svar! 😊 

Anonymkode: 7bb2b...315

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...