AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Blir lett sår når jeg bruker Womanizer eller Pro2. Bør man bruke gel... Er det andre som erfart det? Anonymkode: bf0ac...f09
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Bruker alltid glidemiddel? 🤷♀️ Anonymkode: 3e3a4...660 1
Fioljenta Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 På we-vibe chorus (som ligner på womanizer og er et samarbeid mellom we-vibe og womanizer) står det at man ikke må bruke leketøyet på samme sted i mer enn 15 minutter. Tipper det samme gjelder womanizer. Årsaken er at man blir sår. Det blir i alle fall jeg hvis jeg bruker we-vibe chorus på høy intensitet lenge av gangen. Derfor bruker jeg den bare på lav hastighet inntil jeg vil dyttes over kanten. Altså, holder den så lenge som mulig på lav hastighet og så skrur opp intensiteten rett før jeg ønsker å komme. Glidemiddel hjelper også! (Jeg har skrevet en test av we-vibe chorus - du kan sikkert bruke en del av tipsene på womanizer også.) 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Fioljenta skrev (2 timer siden): På we-vibe chorus (som ligner på womanizer og er et samarbeid mellom we-vibe og womanizer) står det at man ikke må bruke leketøyet på samme sted i mer enn 15 minutter. Tipper det samme gjelder womanizer. Årsaken er at man blir sår. Det blir i alle fall jeg hvis jeg bruker we-vibe chorus på høy intensitet lenge av gangen. Derfor bruker jeg den bare på lav hastighet inntil jeg vil dyttes over kanten. Altså, holder den så lenge som mulig på lav hastighet og så skrur opp intensiteten rett før jeg ønsker å komme. Glidemiddel hjelper også! (Jeg har skrevet en test av we-vibe chorus - du kan sikkert bruke en del av tipsene på womanizer også.) Nei? Denne likner da ikke det minste på en Womanizer så vidt jeg kan se. Den bruker en helt annen teknologi. Anonymkode: 6e595...b3f
Fioljenta Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei? Denne likner da ikke det minste på en Womanizer så vidt jeg kan se. Den bruker en helt annen teknologi. Anonymkode: 6e595...b3f Sorry, skrev feil. Jeg mente we-vibe melt! Takk for at du sa ifra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå