angara Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Er det noen som vet hvor man kan streame dette fantastiske tv-programmet i Norge? Det har jo kommet over 30 sesonger i USA, men jeg finner det ikke på noen av strømmetjenestene jeg abonnerer på..... 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Dette lurer jeg også på! Savner det programmet så sykt mye. Synes det er topp underholdning, er gøy å se alle stedene de reiser til og alle de merkelige utfordringene og oppgave de må løse. Skjønner ikke hvorfor TV2 sluttet å sende de amerikanske sesongene, men gjetter at det kostet for mye for dem. De sluttet å sende 60 minutes i samme periode fordi det kostet for mye, og ikke fordi de hadde få seere. Anonymkode: b0be4...892 5
Infinity Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Jeg så en gjeng stå å haike med "Amacing Race" skilt i fjor, men jeg vet ikke hvilket land de var ifra. Skulle gjerne sett den sesongen. 1
Amatariel Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 (endret) Amazing Race var fantastisk! Og elsket de to (?) norske sesongene som var. Fulgte spent med hele familien på alle episodene der! Endret 3. desember 2020 av Amatariel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå