Gjest _Crocs_ Skrevet 3. desember 2020 #1 Del Skrevet 3. desember 2020 Hei. Når man svarer i en tråd, blir man automatisk sendt til slutten av tråden og må dermed bla seg gjennom til man finner ut hvor man var i tråden før man svarte. Det kan ta tid i lange tråder og ofte husker jeg ikke hvor jeg var. Er det en metode å komme tilbake der man var, uten å måtte lete seg fram? Kunne man svart på en tråd uten å havne på siste side etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 3. desember 2020 #2 Del Skrevet 3. desember 2020 Hei. Jeg vet at dette skulle bli noe man kunne velge selv etter den nye oppdateringen, altså hvor man vil havne når man trykker på en trådtittel, uten at jeg husker detaljene dessverre. Det å bli sendt automatisk til siste side når man har svart er jeg mer usikker på. Det er da altså snakk om at man svarer før man har lest hele tråden? @TSP- kan du hjelpe her? Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Crocs_ Skrevet 3. desember 2020 #3 Del Skrevet 3. desember 2020 Edie skrev (59 minutter siden): Hei. Det er da altså snakk om at man svarer før man har lest hele tråden? @TSP Ja, det stemmer. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå