AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Ønsker å lære å stoppe blod. Noen gjør dette med religiøse vers. Har prøvd, men skjer ingenting. Derfor må jeg lære det av noen. Hvordan går man frem for å lære dette? Anonymkode: f191c...b18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Jeg tror jeg kan det, ligger i slekta og prøvde første gang tidlig i tenårene. Men det er ikke alltid det fungerer like bra, og blodvers har aldri hjulpet meg. Jeg gjør det sammen med mine hjelpere på min egen måte... Tror ikke dette kan læres bort (?) Anonymkode: f2519...ad5 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Ved små sår stopper blodet sel etter en stund. Det koagulerer. Fin funksjon. Ved større blødninger må du fysisk stoppe det, ved å lukke såret/kuttet og legge press på. Etter en stund vil det stoppe å blø så pasienten ikke dør av blodtap. Anonymkode: 503e7...f10 12
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ved små sår stopper blodet sel etter en stund. Det koagulerer. Fin funksjon. Ved større blødninger må du fysisk stoppe det, ved å lukke såret/kuttet og legge press på. Etter en stund vil det stoppe å blø så pasienten ikke dør av blodtap. Anonymkode: 503e7...f10 Vet det. Men det jeg lurer på er hvordan man stopper blod ved hjelp av religiøse vers. Anonymkode: f191c...b18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet det. Men det jeg lurer på er hvordan man stopper blod ved hjelp av religiøse vers. Anonymkode: f191c...b18 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 9e9f6...32e 11
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet det. Men det jeg lurer på er hvordan man stopper blod ved hjelp av religiøse vers. Anonymkode: f191c...b18 Det er ikke mulig og om noen hadde funnet bevis for at det er mulig så hadde det blitt en verdenssensasjon med store overskrifter i alle nyhetkanaler. Bruk plaster eller ta kontakt med sertifisert helsepersonell. Anonymkode: 9be85...b2e 11
Pappi Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 Tror du er bedre tjent med å lære deg å sy. 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er ikke mulig og om noen hadde funnet bevis for at det er mulig så hadde det blitt en verdenssensasjon med store overskrifter i alle nyhetkanaler. Bruk plaster eller ta kontakt med sertifisert helsepersonell. Anonymkode: 9be85...b2e Jo det er mulig🙄 Anonymkode: f191c...b18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo det er mulig🙄 Anonymkode: f191c...b18 Ikke snakk om overtro som om det er en sannhet. Det er bare tull, og det burde være straffbart å spre falsk informasjon. At du sitter og ber til en eller annen gud når kroppen lager skorpe, betyr ikke at det er bønnen som påvirker. Skjerpings. Anonymkode: 503e7...f10 8
Gjest Elder Millennial Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo det er mulig🙄 Anonymkode: f191c...b18 Hadde det vert mulig hadde alle vist hvordan🤷♀️ Det hadde ikke gått 2000 år og vert en godt bevart helmlighet som kun kvinneguidens venner og Guds vip avdeling viste om. Hvis det var mulig hadde alle med «evnen» vert ansatt på sykehus slik at folk slapp å blø ihjel under operasjoner. 🥸
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Vet det. Men det jeg lurer på er hvordan man stopper blod ved hjelp av religiøse vers. Anonymkode: f191c...b18 Religiøse vers hjelper ikke. Det som hjelper er å kaste en banan over venstre skulder tre ganger. Anonymkode: 52c86...73a 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke snakk om overtro som om det er en sannhet. Det er bare tull, og det burde være straffbart å spre falsk informasjon. At du sitter og ber til en eller annen gud når kroppen lager skorpe, betyr ikke at det er bønnen som påvirker. Skjerpings. Anonymkode: 503e7...f10 Jeg synes ikke dette er overtro. Anonymkode: f191c...b18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #14 Skrevet 3. desember 2020 Du må ofre ei skje natron til frelseren. Natronen legges på det blødende såret og så tar du i bruk blodhymnen. Det virker! Anonymkode: 95ef2...065
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #15 Skrevet 3. desember 2020 Tror ts bør oppsøke akuttpsyk Anonymkode: 13869...5f6 5
Humle Brumle Skrevet 3. desember 2020 #16 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ts bør oppsøke akuttpsyk Anonymkode: 13869...5f6 Tror nok ikke det. Det her er religion ikke en alvorlig psykisk krise.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #17 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ønsker å lære å stoppe blod. Noen gjør dette med religiøse vers. Har prøvd, men skjer ingenting. Derfor må jeg lære det av noen. Hvordan går man frem for å lære dette? Anonymkode: f191c...b18 Vet ikke om alle og enhver kan lære seg det, tror at enten så har du det eller så har du ikke det. Jeg har en sykepleier kollega (her i SørNorge), som er fra NordNorge. Hun fortalte en gang om at da hun jobbet oppover så hadde hun en pasient med en alvorlig dødelig sykdom. Denne pasienten var terminal og fikk blødninger på slutten, som ikke stoppet. Min kollega spurte pårørende om <skal jeg ta en telefon?> Underforstått, fordi de svarte ja. Blødningene stoppet ila kort tid og vedk fikk to "fine" uker før vedk døde. Tilstanden var terminal og den gikk jo ikke an å helbrede mirakuløst. Jeg kunne jo fra mitt ståsted sagt at jeg vet ikke om jeg tror på det, eller at det var sikkert bare tilfeldig at blødning stoppet. Jeg sier istedenfor at det er mye mellom himmel og jord jeg ikke vet og skjønner, så lar vi være med det. Anonymkode: 70881...9f5 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #18 Skrevet 3. desember 2020 https://www.vg.no/forbruker/helse/i/5PoKe/bloedninger-kan-stanses-med-religioese-vers Les før dere skriver unødvendige kommentarer. Anonymkode: f191c...b18
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #19 Skrevet 3. desember 2020 7 minutter siden, Humle Brumle said: Tror nok ikke det. Det her er religion ikke en alvorlig psykisk krise. Når du er så korka at du tror dette, så kan det bli livsfarlig! Folk blør ihjel mens du står og preker. Religiøse tullinger bør være sperret inne til de ikke er farlige for samfunnet Anonymkode: 13869...5f6 6
Nappetass1 Skrevet 3. desember 2020 #20 Skrevet 3. desember 2020 Humle Brumle skrev (11 minutter siden): Tror nok ikke det. Det her er religion ikke en alvorlig psykisk krise. Same shit, different wrapping🙂 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå