AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 syns neste det virker tvangspreget hos mange...har en søster som gjør det samme hvert år. Alt i fra å stripe hår så og så lenge før jul,bake det og det og ha i fryser, vaske skatoll, og alt mulig. Ho forstår ikke at ho må roe seg ned litt...klager på ho er sliten osv. Og i år er det ekstra viktig å tenke annerledes og snu om tankene. Noen skal være såååå flinke å få til alt....men glemmer både mann og barn oppi alt julestresset. så DAMER ; ro dere ned, jula kommer uansett. Hilsen ei som tar det som det kommer,men fornøyd mann og barn....vi koser oss uten alt som måååå gjøres, det er ikke viktig i den store sammenheng. Anonymkode: b8d07...493 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Jeg tar jula med knusende ro, men har mine tradisjoner jeg vil opprettholde uansett. Jeg går alltid på julegrantenning(ikke i år selvsagt), har mine ting jeg skal bake, juleverksted og div andre ting. Jeg koser meg med det og stresser ikke. Mannen min synes jeg har for mye på planen, men jeg tvinger ikke han med på noe så jeg skjønner ikke hvorfor han klager. Anonymkode: 3fd80...8b7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Jeg gjør ikke ting fordi jeg må, men jeg har mine egne tradisjoner som jeg fastholder fordi de betyr noe for meg. Anonymkode: 050c2...832 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 De som er slik er gjerne slik hele året, tar på seg masse unødvendige oppgaver og syter og klager. De liker offerrollen. Anonymkode: 54c05...705
flusa Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Her har vi ikke storrengjøring i det hele tatt. Her vaskes det når det trengs ! Tar ting på løpende bånd når det trengs,mye enklere.
Arkana Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Det er jo ikke sikkert at det stresser henne selv om det ser slik ut for deg, og man kan fint kose seg selv om man blir sliten av det. Det er mange som har tradisjoner som betyr mye for dem i julen og er opptatt av å gjøre ting likt hvert år. Jeg skjønner ikke hvorfor det er mer riktig å ta det som det kommer enn å følge en fast plan. La nå folk få forberede og feire julen akkurat slik de vil uten å måtte mene så mye om det. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå