AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Vi har et lite bad i underetasjen som trenger sårt en rehabilitering som vi ikke har råd til nå, men ønsker å gjøre badet mer innbydende og koselig. Vi tenker derfor på å gjøre en midlertidig oppussing ved å male hele rommet. Gulv, vegger og tak. Og muligens også den eksisterende servantskap og speilskap som er trehvitt. Men det er et badekar her som er mer beige i fargen. Badekar vil jeg ha, så derfor tenker jeg på å beholde denne selv om jeg ikke liker fargen på den. Tenker derfor på å male i farger som gjør at badekaret vil passe inn. Men servanten og toalettet er hvitt. Noen som har noen gode farge tips til dette rommet? 😜 Anonymkode: 871d5...b6d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Glemte å skrive at det er gammelt veggpanel på veggene og gulvbelegg på gulvet som skal males. Ikke fliser, hvis noen skulle lure på det. ☺️ Anonymkode: 871d5...b6d
Mhmjadda Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 En kombinasjon av beige-toner og grønt feks noe sånt som under. Hvis du er virkelig spenstig kan du jo male innredningen en mørk grønnfarge med knotter i tre/skinn, eller innredningen ton i ton med beige og noen grønnplanter.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Mhmjadda skrev (3 timer siden): En kombinasjon av beige-toner og grønt feks noe sånt som under. Hvis du er virkelig spenstig kan du jo male innredningen en mørk grønnfarge med knotter i tre/skinn, eller innredningen ton i ton med beige og noen grønnplanter. Ja, jeg tenker litt i den gaten selv. At det bør være en varm farge. Var en fin farge på bildet der. 😄🤩 Kanskje jeg kan kombinere en mørkere brun og litt lysere toner. Litt mørk brunaktig farge på gulvet, hvitt tak. Kanskje en beige farge på deler av veggene, evt en type offwhite på andre deler av veggene. Jeg har stående to sprayflasker med Quick Bengalack i fargen Siv (gul farge) som jeg funderte litt på om jeg kan bruke til skapet og speilet siden gult kanskje kan passe til beige, men så tenker jeg at gult på badet sikkert blir veldig rart... 🧐Selvfølgelig kan jeg bare prøve og se om blir bra eller fælt. Er bare maling. 😂 Anonymkode: 871d5...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå