knulleGuden666 Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Noen som vet om butikker som selger ribbe fra norsk gris, ikke tysk? Har sett i alle butikker her jeg bor (liten bygd) uten hell, kun den jævla tyske grisen
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har ikke konkrete tips til butikker, men det kan kanskje lønne seg å sjekke jevnlig i de butikkene du har tilgang til? Daglig, om mulig, eller kanskje spørre de ansatte? Hentet herfra:https://www.nettavisen.no/okonomi/kommer-med-advarsel-for-jul-frykter-for-lite-norsk-kjott-langt-inn-i-2021/s/12-95-3424042739 i artikkelen står det kanskje mer som er interessant, jeg vet ikke hvilke butikker du har i nærområdet, og artikkelen er såpass lang at jeg tror det er mot reglene å legge ut hele. Håper du finner det uten at du trenger lete for mye 😊 - Etterspørselen er langt større enn tilgangen på norsk kjøtt, og derfor må vi i år supplere med importert ribbe fra Tyskland. Det betyr at det kommer til å være variasjon i utvalget fra butikk til butikk og fra dag til dag, sier han. Anonymkode: ca3b2...36f
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Galdhøpiggen skrev (18 minutter siden): kun den jævla tyske grisen Tyskerne er da gode på svinekjøtt?! Anonymkode: 92842...4d5
knulleGuden666 Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke konkrete tips til butikker, men det kan kanskje lønne seg å sjekke jevnlig i de butikkene du har tilgang til? Daglig, om mulig, eller kanskje spørre de ansatte? Hentet herfra:https://www.nettavisen.no/okonomi/kommer-med-advarsel-for-jul-frykter-for-lite-norsk-kjott-langt-inn-i-2021/s/12-95-3424042739 i artikkelen står det kanskje mer som er interessant, jeg vet ikke hvilke butikker du har i nærområdet, og artikkelen er såpass lang at jeg tror det er mot reglene å legge ut hele. Håper du finner det uten at du trenger lete for mye 😊 - Etterspørselen er langt større enn tilgangen på norsk kjøtt, og derfor må vi i år supplere med importert ribbe fra Tyskland. Det betyr at det kommer til å være variasjon i utvalget fra butikk til butikk og fra dag til dag, sier han. Anonymkode: ca3b2...36f Kan kjøre til alle slags butikker. Får stikke innom ofte da eller få kjøpmannen i den lokale butikken til å ringe meg om de får inn norsk purke
knulleGuden666 Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tyskerne er da gode på svinekjøtt?! Anonymkode: 92842...4d5 Mulig det, men jeg spiser kun norsk produsert og kortreist mat 👍
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Galdhøpiggen skrev (1 time siden): Kan kjøre til alle slags butikker. Får stikke innom ofte da eller få kjøpmannen i den lokale butikken til å ringe meg om de får inn norsk purke Galdhøpiggen skrev (1 time siden): Mulig det, men jeg spiser kun norsk produsert og kortreist mat 👍 Dass ist guten sein! 😁 Anonymkode: 62903...d90
strynejenta Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Galdhøpiggen skrev (6 timer siden): Noen som vet om butikker som selger ribbe fra norsk gris, ikke tysk? Har sett i alle butikker her jeg bor (liten bygd) uten hell, kun den jævla tyske grisen Hva er galt med tysk gris?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 På coop og kiwi her jeg bor er det mye norsk ribbe. Men hvor det er kan du bare lure på. Det er nok bedre sjanse å finne det på mindre steder enn i byen vil jeg tro. Uten at jeg aner hvor du bor. Anonymkode: b4faa...df4
Tvist Skrevet 4. desember 2020 #9 Skrevet 4. desember 2020 Sjekk Reko ringen på facebook der du går. Der selges det norsk økologisk kjøtt. Det er noe dyrere, men dyrevelferd er for min del verd å betale mye for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå