Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Kunstig juletre - er de på januarsalg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om kunstige juletrær bruker å være en del av januarsalget? Vurderer å kjøpe i år, men samboer vil vente til januar (forståelig nokk). Googler, men finner ikke noe om dette. Prishistorikk på prisjakt viser ikke lavere pris i januar (eller noen mnd for den saks skyld).

Tusen takk for svar!

Anonymkode: 49c02...7a8

Skrevet

Jeg mener de har vært det for noen år siden, men nå tror jeg flere og flere kjøper det, så de får kanskje solgt ut lagrene? 
Vi kjøpte for noen år siden og er veldig fornøyde. Kostet 7000 kr, men er virkelig verdt det. Det fikk vi vite ikke kom på salg...

Anonymkode: 15f12...34e

Skrevet

Det er ofte litt salg på dem i romjulen, i alle fall. Men butikkene er da også ofte tomme for de mest populære modellene, så hvis man har sett seg ut ett tre/noen få aktuelle trær bør man tenke seg litt om før man venter. 

Anonymkode: ce0bb...903

• Liker 5
Skrevet

Av erfaring så er det meste av falske juletrær utsolgt på salget i romjulen og januar, de fine ihvertfall. Så skal man kjøpe juletre på salg anbefaler jeg å følge med på black week og blackfriday.

Anonymkode: a20ac...cee

• Liker 3
Skrevet

Haha typisk, hadde også tenkt å kjøpe på januarsalget :) Men gir mening at det er utplukket da ja. Får sette det på lista for neste black friday og dobbeltsjekke januarsalget!

Anonymkode: eac18...052

Skrevet

Vi var ikke på seriøs utkikk i fjor, bare kikket litt for interessens skyld. Og da var det bare ræl på januarsalget. Alle de fine modellene var utsolgt forlengst, det var bare sånne med flate nåler o.l., som man kunne se var kunstig på milesvis avstand, som var igjen. 

Men om dere uansett ikke skal ha det til denne julen, er det jo ikke noe i veien for å vente til neste black friday med å se om det er noe på salg da. 

Anonymkode: 62e58...dba

Skrevet

Kjøpte et i romjula på 70% på bohus, med lyst! Kostet meg en 1000 lapp. Skikemig fint helstøpt tre :) 

Anonymkode: 798a6...dc0

Skrevet

Tror du kan følge med når det nærmer seg slutten på advent alt.

Vi kjøpte vårt på salg hos Obs (tror jeg) i uka før jul. 

Samme med andre julevarer hos div. andre butikker/kjeder, det er gjerne nedsatt i pris alt siste uka før jul. På nyåret er det mest bare ræl igjen.

Det koster for mye for butikkene å bli sittende på usolgte julevarer. Før juleaften vet de at sjansen for å få solgt ut er mye større.

Anonymkode: 77673...8db

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett noen fine på romjulssalg tidligere.

Skrevet

Jeg har erfart at det var mye de dyrere trærne som var igjen og dermed på salg i romjul og januar. 

Anonymkode: 29264...2fd

Skrevet

Feel har alle kunstige juletrær på 50% salg nå.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...