Gå til innhold

Mista appetitten etter slanking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid vært veldig slank, men de siste årene har jeg lagt på meg over 10 kg. Veide på mitt tyngste 61 kg (er ikke så høy, rundt 163 cm) og bestemte meg for å slanke meg. Har siden januar gått ned 14 kg. Den siste to kiloene hadde jeg ikke tenkt å miste, men har fått dårlig appetitt den siste måneden og sliter å få i meg nok mat da kroppen ikke orker så mye mat. Begynner å bli veldig tynn og ønsker ikke en lavere vekt enn 47/48 kg, men kroppen blir fort mett, selvom jeg kjenner jeg er småkvalm klarer jeg ikke å få i meg mer enn maks to måltider om dagen. Noen om har vært gjennom det samme? Ønsker jo ikke å få stor appetitt slik at jeg legger på meg igjen, men vil heller ikke gå ned mer i vekt.

Anonymkode: ae39f...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen,

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...