AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Jeg er straks i uke 36 og får ikke sove for jeg føler meg skikkelig tungpustet.. Hveser som en hund, og føler meg skikkelig oppjaga. Fler som har slitt med tungpustethet mot slutten? Får nesten kvelningsfornemmelse. Har time hos jordmor i morgen, bør jeg avvente til da? Anonymkode: 3d288...952
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 I disse dager er tungpustet et symptom på corona, og mulig du ikke får komme inn på helsestasjonen om du sier ifra om det.. Er du tungpustet uansett stilling du ligger i? Hva med dagtid, tungpustet da også? Det er vanlig å bli fort tungpustet som gravid, spesielt ved bevegelse, men kan ikke huske å ha opplevd det ved avslapning. Har du noen form for angst? Anonymkode: b8e94...621
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Er straks i uke 37 selv, og er også tungpustet. Lite plass til egne lunger nå. 😊 Sover best på en av sidene, om du syns det er ok med gravidpute for å støtte funker det sikkert fint. Jeg foretrekker å sove uten nå. Mannen min sier han våkner av at jeg puster så tungt, jeg bruker ca dobbelt så lang tid på strekninger nå enn tidligere, trapper (også korte) er drepen og noen ganger må jeg bare ta noen ekstra dype åndedrag fordi det kjennes ut som om jeg er helt tom for luft. Vi er snart ferdige med det her, hold ut! 😊 Anonymkode: 73b5c...3dd
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I disse dager er tungpustet et symptom på corona, og mulig du ikke får komme inn på helsestasjonen om du sier ifra om det.. Er du tungpustet uansett stilling du ligger i? Hva med dagtid, tungpustet da også? Det er vanlig å bli fort tungpustet som gravid, spesielt ved bevegelse, men kan ikke huske å ha opplevd det ved avslapning. Har du noen form for angst? Anonymkode: b8e94...621 Jeg kom da inn til lege med hodepine og feber, fordi jeg visste selv at jeg hadde brystbetennelse. De viser jo noe skjønn når de ser symptomene i forbindelse med svangerskap (eller amming i mitt tilfelle). TS: Jeg fødte i juli, og etter det har jeg sovet mye bedre enn noen gang da jeg var gravid Måtte opp og tisse 4-5 ganger, hadde halsbrann og følelse av å ikke få puste. Anonymkode: 6c84e...574
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har det samme. Må ligge med 4 sofaputer for å støtte meg opp for å kunne puste skikkelig. Anonymkode: 7d33c...16d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Haha, jeg satt med headset på jobb her en dag. Plutselig kommer en kollega bort og sier at jeg burde ta meg en tur ut i frisk luft, fordi det hørtes ut som om jeg satt og hev etter pusten😅 Pinlig, blir tydeligvis mindre oppmerksom på pusten når jeg hører på noe. Uke 28 bare så er ikke SÅ gravid ennå engang. Anonymkode: fdb8d...b07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå