AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #1 Skrevet 3. desember 2020 Hvordan skal jeg fortelle det til min nye dame uten at hun synes synd i meg? Jeg synes det er flaut at en dame klarte å gjøre det mot meg. Ville helst bare glemme det, men føler at jeg skjuler det for henne. Hva tenker dere om at jeg holder det hemmelig? 2 stykker vet om det. Anonymkode: 6caef...625
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #2 Skrevet 3. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan skal jeg fortelle det til min nye dame uten at hun synes synd i meg? Jeg synes det er flaut at en dame klarte å gjøre det mot meg. Ville helst bare glemme det, men føler at jeg skjuler det for henne. Hva tenker dere om at jeg holder det hemmelig? 2 stykker vet om det. Anonymkode: 6caef...625 Hadde forstått grunnen til at du holdt det hemmelig hvis jeg var kjæresten din, men ville nok likevel blitt lei meg for at du ikke hadde tillit nok til å fortelle meg sånt. Hvis du ønsker å fortelle henne det kan du starte med å si "jeg vil ikke at du skal synes synd i meg eller se på meg annerledes etter at jeg har fortalt dette". Forklar gjerne også grunnen til at du ønsker å si det og hva du ønsker at hun skal gjøre med informasjonen. Men jeg må bare si at du ikke må føle skam rundt dette. Å bli utsatt for vold er ikke flaut! Det er synd at vi hører så lite om menn som har opplevd vold i nære relasjoner, for det er nok mange flere av dere enn du tror. Anonymkode: b08b6...267 34
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Politianmeldte du? Det er en alvorlig sak dersom noen låste deg i en kjellerluke to døgn uten mat og tilgang til toalett, du fikk vel vann? Anonymkode: 78c51...b61 38
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #4 Skrevet 3. desember 2020 Det er ingen som har rett til å vite din historie eller dine hemmeligheter. Du bestemmer hva og hvor mye du vil fortelle andre. Anonymkode: 39436...654 12
petterm Skrevet 3. desember 2020 #5 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Politianmeldte du? Det er en alvorlig sak dersom noen låste deg i en kjellerluke to døgn uten mat og tilgang til toalett, du fikk vel vann? Anonymkode: 78c51...b61 Det er alvorlig frihetsberøvelse uavhengig av tilgang på mat, drikke og toalett. Problemet er vel å bevise det. Ville nok anmeldt i alle fall. 12
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvis du ønsker å fortelle henne det kan du starte med å si "jeg vil ikke at du skal synes synd i meg eller se på meg annerledes etter at jeg har fortalt dette". Anonymkode: b08b6...267 Det er dårlig gjort å legge føringer for hvordan hun eventuelt skal tenke og føle etter å ha mottatt den informasjonen. Hun kan ikke nødvendigvis styre hvordan den type informasjon påvirker hvordan hun ser på han. Anonymkode: a9e06...09a 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Ganske flaut ja. Ville ikke funnet på å fortelle henne det, hun kan fort se på deg som en svekling og miste respekten for deg. Ingen vet med sikkerhet, men fallhøyden er stor. Anonymkode: 64189...9d4 6
Pappi Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 Jeg synes ikke du bør være redd for å ikke fortelle det i hvertfall
Populært innlegg Leo Skrevet 3. desember 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ganske flaut ja. Ville ikke funnet på å fortelle henne det, hun kan fort se på deg som en svekling og miste respekten for deg. Ingen vet med sikkerhet, men fallhøyden er stor. Anonymkode: 64189...9d4 Flaut å bli utsatt for mishandling og vold??? Man skal faen meg lese mye tull før øynene faller ut... 😞 68
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 Ville tenkt meg godt om. Det er en grunn til at kvinner foretrekker høye menn fremfor lave menn. Anonymkode: 6a462...d7c 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Det er dårlig gjort å legge føringer for hvordan hun eventuelt skal tenke og føle etter å ha mottatt den informasjonen. Hun kan ikke nødvendigvis styre hvordan den type informasjon påvirker hvordan hun ser på han. Anonymkode: a9e06...09a Han må da kunne fortelle hvordan han ønsker at hun skal ta det. Og én ting er at hun kanskje synes synd på ham uansett, men da vet hun at hun ikke trenger å vise det. Anonymkode: b08b6...267 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han må da kunne fortelle hvordan han ønsker at hun skal ta det. Og én ting er at hun kanskje synes synd på ham uansett, men da vet hun at hun ikke trenger å vise det. Anonymkode: b08b6...267 Så hun skal tåle å høre om noe fælt som ble gjort mot ham, men han skal ikke tåle å høre om hva hun føler. Anonymkode: 8e6f3...4ad
n_97 Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 Det er ikke flaut å bli utsatt for frihetsberøvelse. Er det lenge siden? Er ganske lang foreldelsesfrist på det, så du bør virkelig anmelde. 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. desember 2020 #14 Skrevet 3. desember 2020 Anmeld ham for frihetsberøvelse og kidnapping.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 Catalina Culès skrev (På 3.12.2020 den 19.50): Anmeld ham for frihetsberøvelse og kidnapping. henne... Anonymkode: f198b...0e2 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 Du kan ikke styre hvordan folk reagere, Stoler du på henne og dette forholdet? hvis ja, forell henne. Synes heller ikke du skal være flau over hva din ex gjorde. Du overlevde en syk kjerring og det skal du faen meg være stolt over. Anonymkode: df213...823 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #17 Skrevet 5. desember 2020 Er ikke flaut men noen kvinner kan ha et slags syn på at mannen er den sterke, og synes det kan være rart at en kvinne kan ha klart det. men ingenting å være flau over, finnes jo psyko damer som kan finne på slike ting. Anonymkode: ee6fc...924 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #18 Skrevet 5. desember 2020 On 12/3/2020 at 10:08 AM, AnonymBruker said: Ville tenkt meg godt om. Det er en grunn til at kvinner foretrekker høye menn fremfor lave menn. Anonymkode: 6a462...d7c Observasjonsmessig er det ingenting som tyder på at det stemmer i praksis. Hvordan skulle høyde være relevant til denne saken uansett? Jeg er høy og fysisk på et helt annet nivå enn eksen, men likefullt anmeldte jeg henne for voldsbruk. Psykopater kommer i alle slags innpakninger. Anonymkode: 0d53f...93b 9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #19 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 4.53): Hvordan skal jeg fortelle det til min nye dame uten at hun synes synd i meg? Jeg synes det er flaut at en dame klarte å gjøre det mot meg. Ville helst bare glemme det, men føler at jeg skjuler det for henne. Hva tenker dere om at jeg holder det hemmelig? 2 stykker vet om det. Anonymkode: 6caef...625 Hold det hemmelig hvis det er det du ønsker ❤️ Nå vet jeg ikke hvorfor xn din holdt deg fanget i en kjellerluke, men du skriver at dette er noe du ønsker å glemme. Vurderer du å fortelle det fordi du innerst inne ønsker å prate med noen om det? Jeg mener, sånne ting må da sette spor? Kanskje du kan snakke med fastlegen din? Uansett - det er helt og holdent opp til det, og du må ikke fortelle alt til en ny kjæreste. Håper du har det bra nå ❤️ Anonymkode: b3bf9...904 1
Forever22 Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 Ryddet for brukerdebatt og brukerangrep. forever22, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå