Gå til innhold

Presser ut butt pluggen under orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen har ønsket seg litt anal sex og vi har startet med en butt plug. Dette er deilig osv. men i kveld gikk det skikkelig for meg og da presset jeg den ut? Jeg promper da aldri når jeg får orgasme ellers? Det var en god følelse, men ble så flau... Er dere en vanlig greie? 

Anonymkode: 85499...6d7

Skrevet

Er vel ikke helt uvanlig når musklene spenner seg at butplugen kan komme ut, litt avhengig av utformingen på den. Har en som nesten alltid kommer ut ved kraftige orgasmer, men andre som sitter som støpt uansett hva som skjer nesten. Ingen fare.

Anonymkode: 45e89...520

Skrevet

Jeg ville heller kjøpt slike 5-6 kinesiske anal kuler som henger i et kjede, inn med alle sammen, og når orgasmen kommer så får du sexpartner til å dra de ut sånn ca som en skal starte en snøfres med snorstart.....🤪😍

Anonymkode: d1d10...ed6

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ville heller kjøpt slike 5-6 kinesiske anal kuler som henger i et kjede, inn med alle sammen, og når orgasmen kommer så får du sexpartner til å dra de ut sånn ca som en skal starte en snøfres med snorstart.....🤪😍

😂😂😂

Skrevet

Skjer med meg også. Må holde den på plass fysisk. 

Anonymkode: 21884...887

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hørstes litt voldsomt ut om ikke snøfreseren du sikter til er lettstarta 😬

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjer med meg også. Må holde den på plass fysisk. 

Gjør det noe om den sklir ut, da? 

Anonymkode: 4ba40...a55

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gjør det noe om den sklir ut, da? 

Vil jo helst at den skal sitte i, det er jo deilig. Jeg opplever alltid at den flyr ut når jeg får orgasme om den ikke blir holdt på plass fysisk. Og trådstarter, det handler ikke om at man slipper luft, men man spenner jo alle musklene i kroppen. Prøv å ikke hold fast i for eksempel dildoen mens den er inne i skjeden din når du kommer. Den fyker rett ut. Grunnen til at pikken til mannen ikke gjør det er åpenbart fordi den sitter fast på han, er steinhard og han støter imot, noe som også forklarer hvorfor det er sykt deilig for mannen når kvinnen kommer. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vil jo helst at den skal sitte i, det er jo deilig. Jeg opplever alltid at den flyr ut når jeg får orgasme om den ikke blir holdt på plass fysisk. Og trådstarter, det handler ikke om at man slipper luft, men man spenner jo alle musklene i kroppen. Prøv å ikke hold fast i for eksempel dildoen mens den er inne i skjeden din når du kommer. Den fyker rett ut. Grunnen til at pikken til mannen ikke gjør det er åpenbart fordi den sitter fast på han, er steinhard og han støter imot, noe som også forklarer hvorfor det er sykt deilig for mannen når kvinnen kommer. 

Fint at det er deilig å ha den inni når du kommer. Da forstår jeg godt at du holder den på plass. 👍 Synes bare det er viktig å formidle til kvinner at vi menn ikke reagerer negativt på at kvinnens underliv og anus lager lyder, utsondrer væske eller lukt under sex. Det er helt naturlig og bare deilig. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fint at det er deilig å ha den inni når du kommer. Da forstår jeg godt at du holder den på plass. 👍 Synes bare det er viktig å formidle til kvinner at vi menn ikke reagerer negativt på at kvinnens underliv og anus lager lyder, utsondrer væske eller lukt under sex. Det er helt naturlig og bare deilig. 

Fint, og ikke minst riktig sagt av deg. 👌

• Liker 1
Skrevet

Det gjør den med meg også! Helt naturlig for musklene spenner seg jo sinnsssykt. Derimot fyker ikke den største ut 😉 

Så dersom du vil prøve en gang uten å måtte holde den fast, prøv en som er større i tykkelse/bredde. 

Anonymkode: 3e89b...e60

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det gjør den med meg også! Helt naturlig for musklene spenner seg jo sinnsssykt. Derimot fyker ikke den største ut 😉 

Så dersom du vil prøve en gang uten å måtte holde den fast, prøv en som er større i tykkelse/bredde. 

Anonymkode: 3e89b...e60

Det er jo greit den faller ut på en måte for den må jo ut en gang 😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

noe som også forklarer hvorfor det er sykt deilig for mannen når kvinnen kommer

Nettopp!

Anonymkode: 8c18f...33f

Skrevet

Jeg har knullet meg analt med dildo og hatt vibrator på klitoris samtidig, og fått dødsdeilige orgasmer. Og har måttet holde dildoen inni rumpen hardt fast fordi musklene presser dildoen ut. Så ja musklene jobber ved orgasme. 

Anonymkode: c0097...901

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 6.12):

Dette 👍

Anonymkode: 1d2af...15e

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2020 den 2.25):

Typen har ønsket seg litt anal sex og vi har startet med en butt plug. Dette er deilig osv. men i kveld gikk det skikkelig for meg og da presset jeg den ut? Jeg promper da aldri når jeg får orgasme ellers? Det var en god følelse, men ble så flau... Er dere en vanlig greie? 

Helt normalt hvis buttplugen har en mer konete utforming(avrundet). Gå til anskaffelse av en litt større buttplug, og hvor den enden som går inn i rumpa ikke er så konete. 

Hvis du ikke har prøvd metall så anbefales det da den også er litt tyngre. 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kon

Anonymkode: 26702...b96

• 3 uker senere...
Skrevet

Du må få tak i en buttplugg som har litt større forskjell den delen som er i kroppen din, og den delen som er i åpningen. Da vil den sitte bedre. 

De som er smale hele veien vil jo skli ut, eventuelt "skutt" ut. Hehe. Husker jeg skulle prøve å gå med en i når jeg var hjemme, men den skled jo bare ut. Inviterte i en større, og nå sitter den fint på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...