Gå til innhold

Bli i forhold eller gå for det ukjente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et godt, heteroseksuelt forhold som fungerer utmerket  på alle måter, men er litt tamt seksuelt. Jeg har en veldig god venn som er homofil, men har vært i forhold med kvinner tidligere, og jeg mistenker at han innerst inne er bifil, selv om han ikke vil innrømme det. Jeg møter sjelden min homofile venn, men når vi er sammen, og spesielt når vi drikker litt vin, merker jeg en tydelig seksuell spenning mellom oss. Den har alltid vært der, og vi har tidligere (for mange år siden) vært nær å ha sex. Jeg trakk meg fordi jeg ikke stolte på hans legning, oppfattet vel signalene feil. Min homofile venn har sagt i rødvinsfylla at han elsker meg - flere ganger - og jeg har flåsete svart at han spiller på feil lag. Hadde han vært hetero hadde jeg gått for ham uten å blunke, vi er sjelevenner. Vi danser ofte sammen i fylla, jeg merker at han får reisning når vi danser tett, har kommentert det men ikke respondert på det i respekt for hans legning. Men nå er jeg usikker på signalene. Jeg elsker min nåværende partner selv om sexlivet er tamt for tiden, men er nær ved å gi etter for et eventyr med min påståtte homofile venn, da tanken på sex med ham pirrer meg ekstremt. Jeg ønsker ikke være utro. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: 74258...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...