Gå til innhold

Jeg tør ikke å ha sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som 17 åring hadde jeg for første gang  "fyllesex" med en jeg møtte på fest. Jeg husker veldig lite fra det. Det jeg husker er hvor vondt det gjorde. Og han var ikke ordentlig inni meg heller. Så jeg vil ikke kalle det for sex. Etter det rotet jeg med gutter på fest, og stoppet det før det gikk lenger. Etter det bestemte jeg meg for å vente med sex til jeg fant den rette. Nå har jeg funnet den jeg føler er rett for meg, men, jeg er redd for sex. Jeg er 21 nå. Jeg vet det høres rart og teit ut, men hva skal jeg gjøre? Takk for svar.

Anonymkode: b6fbf...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at du er redd. Det var jeg også før jeg hadde sex og om det gikk lang tid mellom. Utforsk deg selv i mellomtiden. Prøv å bli klar over hva du er komfortabel med å ikke slik at du evt. kan si ifra om dette til han. Kanskje vil det hjelpe deg å lese litt om hvordan du kan bidra under sexen også. Ikke fordi at du nødvendigvis skal gjøre så mye de første gangene, men bare så du føler deg forberedt. :)

Skrevet

Det er da ikke rart. Fylleangst og smertefulle glimt? Og dette er det eneste erfaringen du har gjort deg?

Hvis du har funnet en du føler er den riktige for deg, så håper jeg også dette er den rette for deg å dele din angst med og hjelpe deg gjennom dette. 

Jeg tror ikke den riktige måten er å bare stålsette seg og heller bli passiv under akten hvis dårlige minner dukker opp. Enten har han ikke fokus på deg og blir et nytt dårlig minne eller han har fokus på deg og lurer på om det er han det er noe galt med. 

Jeg tror det er viktig med et trygt miljø, en trygg partner og at du har kontroll underveis. At du kan prate med han på forhånd. At du trenger tid, men har lyst til å utforske. Mitt forslag er at du sitter overskrevs på han. Dere kan begge være nakne eller dere kan begge ha på dere truse. Du kan gni underkroppen din mot han mens dere deler øyeblikket og blikk og kontakt er der og at dette føles om en intim greie. Det trenger ikke være på penis, du kan sitte høyere. Du kan da fortsette i ditt tempo i retning av samleie. Men behold hele tiden at du er trygg, aktiv og har kontakt med han. At dette er en måte å komme nærmere hverandre på.

Fint om du kan hjelpe han med orgasme etterpå. Igjen innenfor hva som du synes er greit og hvor du føler at dere deler noe. Her får du nok ikke styre tempo når han først kommer i gang, men du kan for eksempel kysse han og massere testiklene mens han masturberer.

Ta tiden til hjelp. Ta partner til hjelp. Og lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...