Gå til innhold

Når du var barn og foreldrene ville dra deg med på noe uinteressant, hva var det verste du visste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var det som fikk deg til å tenke "neeeei!" og at du bare ville bli igjen hjemme?

Her står det mellom konsert, museum og skobutikk.

Anonymkode: 0cea5...225

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøk hos «voksne» folk

Anonymkode: 0aec1...50f

• Liker 12
Skrevet

Butikken, mamma var spillavhengig og stod timesvis på automatene.. 

Anonymkode: ac238...198

• Liker 8
Skrevet

Da vi var på besøk hos en andre familier og jeg fikk beskjed om at jeg måtte leke med barna deres bare fordi vi var på samme alder. 

Skrevet

Plikttur i skogen fordi skogstur er så sunt. Bilturen frem til skogen ble brukt til krangling og kjefting, så hvor sunne de turene var kan vel diskuteres.

Anonymkode: ea226...e6a

• Liker 9
Skrevet

Handletur med den obligatoriske snakkingen med kjente, måtte stå og vente på dem i evigheter. Og 17. mai og lignende. Kjedeligste jeg visste var å gå i penklær, jeg ville helst bare være sammen med sauene våre, og sauer og penklær er som kjent ikke så glade i hverandre.

Anonymkode: 67388...006

• Liker 4
Skrevet

Syden, faktisk. Vi dro aldri på barnevennlige hoteller, men til små landsbyer og med lange, glovarme bilturer (ingen aircon) til severdigheter som var gørrkjedelige for barn. 

Maten var rar, og jeg fikk soleksem av å være på stranden. Ba på mine knær om å være hos besteforeldre isteden. 

I voksen alder elsker jeg å reise. 

Anonymkode: 39a0c...f8f

• Liker 2
Skrevet

Kirken og bestemor

Anonymkode: fcf10...8cb

Skrevet

Butikker. Spesielt IKEA og andre steder hvor de kunne finne på å bruke flere timer.
Matbutikker var litt greiere sida da kunne jeg være med på å bestemme hva vi skulle kjøpe - eller i hvert fall smak på yoghurt.

Anonymkode: 50a75...195

• Liker 1
Skrevet

Pub, det var ikke helt det store.

Anonymkode: b081f...e04

• Liker 1
Skrevet

Naturopplevelser. Museum.

Anonymkode: bb79b...90c

Skrevet

Gudstjeneste 😑

Anonymkode: ac3ae...782

• Liker 5
Skrevet

Besøke besteforeldrene mine. De hadde ingen leker og maten smakte rart. Pluss at bestefar var klåfingret🤢

Anonymkode: 0c23e...897

• Liker 6
Skrevet

Fisketurer med hele familien. Dørgende kjedelig. Masse mygg og maur. Lang biltur for å komme dit, med foreldre som røykte i bilen. 

Alle opptatt med sitt. Besteforeldre plukket bær, foreldrene mine fisket, brødrene mine lekte i skogen eller fisket og jeg hatet dette!!! 

Anonymkode: 55a5f...bc8

Skrevet

Fest, ble alltid ubehagelig. Tidligste jeg husker var jeg 5 år.

Anonymkode: b76ea...81f

Skrevet

Middagsbesøk hos deres venner. Hvis de ikke hadde barn, var alles blikk på meg og alt jeg sa og gjorde fikk oppmerksomhet (god og dårlig, føltes mest dårlig). Særlig kleint hvis de serverte rar, voksen mat jeg måtte late som at jeg likte. Hvis de hadde barn var jeg stuck med å leke med dem, uansett hvor rare de var. Stemningen blant de voksne ble muntrere jo lenger ned i vinflaska de kom, mens jeg helst ville gå hjem etter 45 minutter :P 

Skitur en god andreplass, mine foreldre var elendige til å smøre ski så jeg falt alltid tusen ganger. 

I voksen alder liker jeg både middagsselskaper og skiturer, men det er vel heller på tross av enn på grunn av barndommen! 

Anonymkode: b70af...f12

Skrevet

Skiturer og plukking av bær!

Anonymkode: bb0be...b89

• Liker 2
Skrevet

Besøk hos voksne, skiturer. Tror voksne i dag er flinkere til å tilpasse lengde og hastighet på skiturer til barnas alder og evner enn det voksne var før i tiden.

Anonymkode: fbc26...869

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...