AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Kjæresten og jeg har begge ett barn fra før på lik alder(en gutt og en jente). Jeg syntes det hadde vært koselig å feire jul sammen, men kjæresten vil at vi deler oss. er det «normalt» å gjøre når man er bonusfamilie og begge har barn? Eller hvordan gjør dere det? Skjønner jo at det er bra for besteforeldrene, men hva med oss som familie? Anonymkode: 8a27f...469
kisskissbangbang Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Det naturlige er selvsagt å feire sammen som den familien dere er. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Jeg feirer ikke jul med kjæresten. Barnet og jeg skal feire med far, farmor og farfar. Føler ikke det er naturlig å feire sammen før vi bor sammen og det blir leeeeenge til Anonymkode: 7c085...83b 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Vi har bodd sammen i snart 2 år. ts Anonymkode: 8a27f...469
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Feire sammen. Enten ved å invitere familie hjem til dere, eller ved å sammen ta annenhver jul med hver av deres respektive. Anonymkode: ba672...001 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå