AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Har egentlig nettopp fått ny kjøkken, men viste seg at fargen på benkeplaten ble levert feil og skal få en ny løpet av noen få uker.. Har enda ikke montert på den nye platetoppen (men fikk lov til å gjøre det) men lurer på om den kan «brukes» på nytt på den nyeste kjøkkenbenken? Eller blir jeg å mangle skruer og alt det andre?.. Første gang på bestilt kjøkken og hvitevarer her! 🙈 Anonymkode: 5859f...2c6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Forstår ikke spørsmålet. Anonymkode: 321ca...ee8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Har en benkeplate som skal byttes ut om noen uker og jeg har ikke montert platetoppen på den nåværende platen i frykt for at den blir stygg å montere på nytt igjen på den kommende benkeplaten. Anonymkode: 5859f...2c6
Morten1 Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Ja du kan bruke om igjen platetoppen, det er lett å montere og demontere
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 1 minutt siden, Morten1 said: Ja du kan bruke om igjen platetoppen, det er lett å montere og demontere Takk for svar! 😊 Anonymkode: 5859f...2c6
Morten1 Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 Hvis du vil gjøre det litt lettere å demontere kan du legge maskeringsteip rundt hullet du kapper i platen for at gummipakningen på platetoppen ikke klistrer seg fast i benkeplaten (noe jeg ikke tror skjer på 2 uker) som skjer over tid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå