AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har akkurat fått innvilget søknaden min om foreldrepenger fra nav og permisjonen min har akkurat startet. Jeg søkte om så lite permisjon som mulig, slik at far kan være mye hjemme med baby, men nå har situasjonen endret seg og han trenger å jobbe mye fremover. Går det an for meg å endre permisjonstiden min, og eventuelt hvordan? Per nå har jeg bare permisjon frem til mars, men det er alt for lite. Må jeg sende ny søknad og er det ulemper med dette?😫 Anonymkode: 2a6c2...f45
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Du kan endre ja. Det gjør du på nav der du sendte søknaden. Logg inn så skal du få opp endring som er valg Anonymkode: ef66c...98b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #3 Skrevet 3. desember 2020 Det eneste som ikke kan endres på er 100 % eller 80 % lønn, og at et visst antall uker er låst til hhv. mor og far, som den andre ikke kan overta med mindre den som skal ha de ikke er i stand til å ta vare på barnet (sykdom). Anonymkode: bb598...cfa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå