AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 En mann har vist meg mye oppmerksomhet i det siste, og han er gift og har barn. Vi har ikke vært fysiske enda, men han har sagt til meg at han har lyst på meg. Han sier ting som at: at jeg er gift er mitt problem, ikke ditt. Det er jeg som gjør noe galt her, du er singel. Han sier at han håper jeg vil gi det en sjanse og at vi avslutter når som helst hvis jeg ønsker det. Jeg har lyst på han også, og det er jo da kun snakk om sex. I fantasiene mine har vi regelmessig sex. Og jeg tenker at det er jo sant det han sier. At han er etablert er ikke mitt problem og han er en voksen mann som tar sine egne valg. Tanken på at det er jeg som sitter med fingeren på startknappen nå pirrer meg veldig. Han sier til meg at hvis jeg vil så hiver han seg i bilen. Ja.. hva tenker dere om dette her? Anonymkode: 89601...086
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Nei, nei.... Altså, han har rett når han sier det er hans problem at han er utro. Men ønsker DU å ha dette på samvittigheten? Du kan jo snu på det - hva hadde du tenkt om noen hadde sex med din mann? Du hadde så klart klikka på mannen, men du hadde ikke syntes at hans elskerinne var uskyldig når hun med viten og vilje inngikk forhold med han? Anonymkode: 35925...77d 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Nei. Sånt gjør man bare ikke. Stakkars kvinne som er gift med en så ekkel mann. Ja, han er kanskje sexy i utseende, men så stygg personlighet? Ville jeg aldri liggi med. Anonymkode: 67bf6...927 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Du bør tenke på at det kan være vanskelig å ikke få følelser hvis det pågår over litt tid. Da sitter du der med kjærlighetssorg hvis han ønsker å bli hos kona. Anonymkode: 11c4c...452 6
Hartroa Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Ja, hans problem, men det kan fort bli ditt.... ! Du kan jo høre med andre som tenkte slik du tenker. Så siden du spør om hva vi tenker, så kan jeg jo si hva jeg mener: Jeg tenker at selv om han har null moral og verdighet, så kan du fortsatt bevise at du har evner og verdier som verdsetter dine medmennesker. Du gjør faktisk kona hans en tjeneste ved å si nei. Så selv om han er en egoist, så kan du være en som tenker lenger enn din egen nese... 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han sier ting som at: at jeg er gift er mitt problem, ikke ditt. Det er jeg som gjør noe galt her, du er singel. Han sier at han håper jeg vil gi det en sjanse og at vi avslutter når som helst hvis jeg ønsker det. Jeg har lyst på han også, og det er jo da kun snakk om sex. I fantasiene mine har vi regelmessig sex. Og jeg tenker at det er jo sant det han sier. At han er etablert er ikke mitt problem og han er en voksen mann som tar sine egne valg. Tanken på at det er jeg som sitter med fingeren på startknappen nå pirrer meg veldig. Han sier til meg at hvis jeg vil så hiver han seg i bilen. Ja.. hva tenker dere om dette her? Anonymkode: 89601...086 Tenker du kan oversette dette til: Jeg er lojal mot kona. Finner hun det ut, kaster jeg deg under bussen og skylder på deg. Dette gjelder også hvis du skulle bli gravid eller forelska. Du får sex når du vil i starten, så blir det når det passer for meg, jobben og kona. Anonymkode: 810b2...b08 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Det kommer ikke bare til å være hans problem at han er gift. Du kommer ikke til å ha regelmessig sex med en gift mann med barn. Han tilbringer sin tid med kone og barn og kommer til å ha deg som en sjelden fritidssyssel fullt og helt på hans premisser, når kona og barna er bortreist, når han har løyet på seg overtid el. Du må og selvsagt ta høyde for at han ligger med kona i tillegg til deg. Som mange andre kvinner finner du det kanskje litt usexy at en mann ligger med flere damer? I tillegg må du tåle at du blir syndebukken om han blir oppdaget og må ta drit fra hans forsmådde kone og kanskje og hans barn og øvrig familie: avhenig av crazyness og integritet i denne familien. Så kommer risikoen for at du får følelser der hans prioriteringer dreier seg om kvinnen han er gift med, der du bare er på lånt tid og må ta til takke med det du får til enhver tid. Alt i alt er du nok best tjent med å takke nei og heller be han gi en lyd om hans sivile status skulle endre seg en dag i fremtiden. Anonymkode: be4ba...a65 6
Kenelz Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 I bunn og grunn så har han «rett», men karma biter hardt tilbake. Personlig hadde jeg ikke interessert meg i en mann som går bak familiens rygg selvom det bare handler om sex. Du kan jo prøve å sette deg inn i konas situasjon? Hva om din mann gjorde det samme mot deg med en annen? Er dette noe du vil være med på? 2
Hannah80 Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, nei.... Altså, han har rett når han sier det er hans problem at han er utro. Men ønsker DU å ha dette på samvittigheten? Du kan jo snu på det - hva hadde du tenkt om noen hadde sex med din mann? Du hadde så klart klikka på mannen, men du hadde ikke syntes at hans elskerinne var uskyldig når hun med viten og vilje inngikk forhold med han? Anonymkode: 35925...77d Ikke alle tenker sånn. Jeg har blitt bedratt. Og jeg ofret ikke elskerinnen en tanke. Det var samboeren min som hadde lovet meg trofasthet. Ikke denne andre kvinnen. 3
Gjest Chroma Skrevet 3. desember 2020 #10 Skrevet 3. desember 2020 En mann med så lite moral er bare ekkelt. Ikke synk til det nivået.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #11 Skrevet 3. desember 2020 Æsj tenker jeg Anonymkode: 3c055...778 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #12 Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (6 minutter siden): Ikke alle tenker sånn. Jeg har blitt bedratt. Og jeg ofret ikke elskerinnen en tanke. Det var samboeren min som hadde lovet meg trofasthet. Ikke denne andre kvinnen. Bare fordi man ikke har lovet noen troskap betyr ikke at man ikke har noe som helst moralsk ansvar for å ikke være drittsekk mot de. Alle mennesker har ansvar for å ikke føre andre bak lyset og behandle dem dårlig tenker jeg, inkludert å ikke med viten og vilje ha sex med noen som er i forhold Anonymkode: c58c8...29e 4
Hannah80 Skrevet 3. desember 2020 #13 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bare fordi man ikke har lovet noen troskap betyr ikke at man ikke har noe som helst moralsk ansvar for å ikke være drittsekk mot de. Alle mennesker har ansvar for å ikke føre andre bak lyset og behandle dem dårlig tenker jeg, inkludert å ikke med viten og vilje ha sex med noen som er i forhold Anonymkode: c58c8...29e Joda, moralsk ansvar burde man jo ha. Selv kunne jeg aldri involvert meg med noen som allerede er i et forhold. Men jeg følte uansett ikke noe sinne eller bitterhet mot henne. Jeg kjenner at jeg har lyst til å lukke ørene når jeg hører enkelte utsagn, som; hun stjal ektemannen hennes , eller hun er en homewrecker. Nei, mannen har all skyld. Det går ikke an å stjele et annet menneske, som selv ikke ønsker å bli "stjålet". I såfall snakker vi om kidnapping, og det er en helt annen diskusjon 😂 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #14 Skrevet 3. desember 2020 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Joda, moralsk ansvar burde man jo ha. Selv kunne jeg aldri involvert meg med noen som allerede er i et forhold. Men jeg følte uansett ikke noe sinne eller bitterhet mot henne. Jeg kjenner at jeg har lyst til å lukke ørene når jeg hører enkelte utsagn, som; hun stjal ektemannen hennes , eller hun er en homewrecker. Nei, mannen har all skyld. Det går ikke an å stjele et annet menneske, som selv ikke ønsker å bli "stjålet". I såfall snakker vi om kidnapping, og det er en helt annen diskusjon 😂 Ja skjønner. Hun var jo ikke en person du hadde gitt din tillit til slik som man gjør med en partner så det er annerledes. Misforsto litt hva du mente tror jeg! Tenkte på de som mener at kun den utro part gjør noe galt. Det er jeg uenig med. Man gjør fortsatt noe galt når man gjør en dårlig handling mot noen, selv om de er ukjente og man ikke har lovet dem noe Anonymkode: c58c8...29e 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #15 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En mann har vist meg mye oppmerksomhet i det siste, og han er gift og har barn. Vi har ikke vært fysiske enda, men han har sagt til meg at han har lyst på meg. Han sier ting som at: at jeg er gift er mitt problem, ikke ditt. Det er jeg som gjør noe galt her, du er singel. Han sier at han håper jeg vil gi det en sjanse og at vi avslutter når som helst hvis jeg ønsker det. Jeg har lyst på han også, og det er jo da kun snakk om sex. I fantasiene mine har vi regelmessig sex. Og jeg tenker at det er jo sant det han sier. At han er etablert er ikke mitt problem og han er en voksen mann som tar sine egne valg. Tanken på at det er jeg som sitter med fingeren på startknappen nå pirrer meg veldig. Han sier til meg at hvis jeg vil så hiver han seg i bilen. Ja.. hva tenker dere om dette her? Anonymkode: 89601...086 Kjør på......et eventyr skader ingen, og om dere er sikre på at kona ikke finner ut noe, så hva er da problemet?? Om du voksne personer har lyst på hverandre,så mener jeg det er lov å klinke til, om det derimot blir et fast forhold,da bør han sjekke ut fra kona. Anonymkode: 06639...dba 1
Gjest Chroma Skrevet 3. desember 2020 #16 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjør på......et eventyr skader ingen, og om dere er sikre på at kona ikke finner ut noe, så hva er da problemet??. Anonymkode: 06639...dba Det kan man aldri være sikker på.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #17 Skrevet 3. desember 2020 Oj.. takk for at dere svarer. Det var akkurat sånne svar jeg trengte for å "våkne" litt. Når jeg snakker kun med han så høres dette så lukrativt ut. Tenk at jeg har sjansen til å ligge med HAN liksom. Men når jeg leser det dere skriver her så skjønner jeg jo at han er jo pill råtten. Har jo på en måte visst det innerst inne visst det selv også. Jeg har nok gruet meg til å si ordentlig "nei" til han for da vet jeg at jeg mister han. Typisk meg å havne i sånne situasjoner. Ts. Anonymkode: 89601...086 3
Trine bb Skrevet 3. desember 2020 #18 Skrevet 3. desember 2020 Bare husk at hvis han er utro med deg , så ka. Han også være utro mot deg. Du kan aldri stole på denne mannen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #19 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): En mann har vist meg mye oppmerksomhet i det siste, og han er gift og har barn. Vi har ikke vært fysiske enda, men han har sagt til meg at han har lyst på meg. Han sier ting som at: at jeg er gift er mitt problem, ikke ditt. Det er jeg som gjør noe galt her, du er singel. Han sier at han håper jeg vil gi det en sjanse og at vi avslutter når som helst hvis jeg ønsker det. Jeg har lyst på han også, og det er jo da kun snakk om sex. I fantasiene mine har vi regelmessig sex. Og jeg tenker at det er jo sant det han sier. At han er etablert er ikke mitt problem og han er en voksen mann som tar sine egne valg. Tanken på at det er jeg som sitter med fingeren på startknappen nå pirrer meg veldig. Han sier til meg at hvis jeg vil så hiver han seg i bilen. Ja.. hva tenker dere om dette her? Anonymkode: 89601...086 Så kan det faktisk hende at han såvidt rakk å vaske pikken sin mellom kona sin mus og din. Kanskje du lukter rester etter hans faste mus. Hva med tanken på at hun virkelig vet hva han vil ha i sengen. Mens du må jobbe en stund med å finne ut av det. Fortsatt like tent på han ? Anonymkode: ca265...623
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #20 Skrevet 3. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oj.. takk for at dere svarer. Det var akkurat sånne svar jeg trengte for å "våkne" litt. Når jeg snakker kun med han så høres dette så lukrativt ut. Tenk at jeg har sjansen til å ligge med HAN liksom. Men når jeg leser det dere skriver her så skjønner jeg jo at han er jo pill råtten. Har jo på en måte visst det innerst inne visst det selv også. Jeg har nok gruet meg til å si ordentlig "nei" til han for da vet jeg at jeg mister han. Typisk meg å havne i sånne situasjoner. Ts. Anonymkode: 89601...086 Det er så merkelig hvordan du setter han på pidestall sånn. Hvorfor ser du på han som så bra? Vet om ei som fikk hele ryktet sitt totalt ødelagt ved å gå inn for en mann hun visste var opptatt. Anonymkode: ca265...623 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå