AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #21 Del Skrevet 5. desember 2020 1. Du trenger ikke spørre om "lov". Han eier ikke deg og ikke seksualiteten din. 2. Det er naturlig at han kan bli usikker. Det går fort over. 3. Du kan jo foreslå at dere kjøper sexleketøy som dere kan bruke sammen og at dere kjøper noe til ham? (Feks Mx fighter som er digg for menn også) Hilsen mann Anonymkode: 9d915...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #22 Del Skrevet 5. desember 2020 Sånt spør jeg ikke om, og et nei er bare å glemme. Bamseklemmer skrev (På 3.12.2020 den 17.14): Det må jo være et stort pluss hvis dama vil bruke sexleketøy, hos meg er det nesten påbudt❤️ Forresten er jeg ikke redd for å bli byttet ut, har aldri sett en dildo som måker snø, lager mat, skifter dekk, betaler regninger, spanderer turer til syden, rydder og vasker hus😂 😂😂😂😂😂😂 Nei, selv ikke Womanizer klarer det 🤣 Anonymkode: d7d1d...60f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #23 Del Skrevet 5. desember 2020 En annen side av saken. Anonymkode: 9d915...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #24 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1. Du trenger ikke spørre om "lov". Han eier ikke deg og ikke seksualiteten din. 2. Det er naturlig at han kan bli usikker. Det går fort over. 3. Du kan jo foreslå at dere kjøper sexleketøy som dere kan bruke sammen og at dere kjøper noe til ham? (Feks Mx fighter som er digg for menn også) Hilsen mann Anonymkode: 9d915...665 Åssen er den til bruk for menn? Anonymkode: d7d1d...60f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #25 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åssen er den til bruk for menn? Anonymkode: d7d1d...60f Den er god å ha på penishodet. Blir som å bli sugd lett, menn jeg kommer ikke av det. Må ha en krafiv vibrator alla magic Wand, eller fleshlight mm. Anonymkode: b2368...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #26 Del Skrevet 5. desember 2020 Herregud for en barnslig fyr. Han kan faktisk ikke bestemme noe sånt. Jeg kjøpte en til meg selv nå nettopp og overrasket mannen med den i går, han ble kjempeglad og vil bruke den på meg hele helgen:) glad jeg har en normal fyr uten mindreverdighetskomplekser ass. Anonymkode: 1a563...595 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #27 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Åssen er den til bruk for menn? Anonymkode: d7d1d...60f Jeg antar at du lurer på hvordan mx fighter fungerer for menn? Den er en massasjestav. Man kan bruke den på penis. Vibrasjonene gir orgasme, akkurat som hos kvinner. Bruker man litt glidemiddel i tillegg er det ekstra godt. Helt vanlig at menn bruker massasjeapparat på penis. Hilsen mann Anonymkode: 9d915...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #28 Del Skrevet 6. desember 2020 Min samboer kjøpte til meg og jeg må si det er det beste jeg har 😂 Men han klarer ikke få meg til å komme uten den nesten lenger.. Blitt litt VEL avhengig fordi den gir sterke orgasmer! Han angrer litt på kjøpet, haha Anonymkode: 814f8...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå