Gå til innhold

Han vil ikke la meg kjøpe womanizer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et svært godt sexliv og tilfredsstiller hverandre godt. 
Jeg har lyst å kjøpe womanizer, men han sier nei. Han er redd for å bli «byttet ut». Jeg vil jo at han også skal kunne bruke den på meg og jeg har ingen planer om å bytte han ut med den. 
«Alle» sier jo den gir fantastiske orgasmer og jeg tenker bare som ett supplement.
Har noen av dere det og dere menn: Er dere blitt byttet ut til fordel for et sexleketøy?  

Anonymkode: 367a7...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du ham først ?

du bestiller jo bare? Trenger vel ikke informere partner om det

Anonymkode: 4b3cf...790

• Liker 18
Skrevet

Jeg har womanizer og er veldig fornøyd, det er mannen min og. Han blir ikke byttet ut på noe måte. Ville aldri, aldri valgt et leketøy over kjærlighet, kos og sex med en man elsker. Det er det vel ingen som gjør? Ingen leketøy er SÅ bra... mannen min liker at vi har den sånn at hvis vi tar en kjappis eller han er sliten så fikser jeg bare megselv enten med han, før eller etterpå. Han trenger ikke være redd :)

Anonymkode: dd077...4be

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor spør du ham først ?

du bestiller jo bare? Trenger vel ikke informere partner om det

Så den på en reklame og sa at jeg hadde lyst på en og slik kom den samtalen i gang. 

Skrevet

Da vi kjøpte vårt første leketøy var jeg veldig nervøs for at jeg ville bli «avhengig» av det eller at en av oss kom til å foretrekke leketøyet fremfor hverandre.

Hvis et leketøy foretrekkes framfor ekte vare, blir det lagt vekk en periode hos oss. (Det har skjedd flere ganger.)  Jeg elsker ikke med et leketøy, men med min mann. For oss er det vi som skal i fokus, ikke leketøyet. Omtrent som et forstørrelsesglass, – det skal sees gjennom, ikke på. Og sånn oppfatter jeg at du også tenker - men det er ikke sikkert at typen din er der enda.

Min mann liker å bruke leketøy på meg. Det krever riktignok god kommunikasjon og rom for å «feile». Det er tross alt lettere for meg å treffe de riktige punktene hos meg enn det er for ham. Så hvis det er det du vil, så må begge være innstilt på å prøve og feile litt.

Men, ja, jeg får mye enklere orgasme med et leketøy enn med ham. Leketøy har mye bra for seg, men jeg må innrømme at de kanskje har stoppet utforskingen vår litt. Det er så enkelt å dra frem et leketøy når det ikke går «fort nok». Så noen ganger er jeg redd han føler han seg litt utilstrekkelig og tilsidesatt hvis det han gjør, ikke er nok til å vippe meg over kanten ... 

Siden dere har et svært godt sexliv, ville jeg ventet litt hvis jeg var deg. Womanizer (eller lignende) kan gi veldig gode orgasmer. Men for meg er nærhet og at jeg faktisk elsker med en mann, viktigere enn en «teknisk» god orgasme. (Ga det mening? Ikke alle som har det sånn, men for meg er en elskov uten nærhet, bare en «halv elskov».) Så, hvis han ikke er helt med på leken, ville jeg ventet uten å ta det opp igjen på en stund og latt tanken modnes litt hos ham.

Du har selvsagt rett til å kjøpe hva du vil. Han bestemmer ikke over deg og har heller ingen rett til å nekte deg orgasmer.

Det jeg prøver å si er at du har rett til å kjøpe hva du vil, men vær klar over hva du risikerer hvis du ikke har ham med på leken.

• Liker 1
Skrevet

Samme sier kjæresten min. 

Skrevet

Jeg bruker den egentlig bare når mannen er bortreist (jobber turnus), så den er ingen konkurrent.

Anonymkode: 5da84...e1d

Skrevet

Ingen har noe med hva DU bruker på kroppen din. Det er DIN kropp, du bestemmer. 

Anonymkode: b7bd5...f84

• Liker 4
Skrevet

Han blir ikke satt i annen rekke, en vibrator, womanizer eller lignende er et supplement, som gir et bedre sexliv for dere begge to 

Anonymkode: 53d19...ce1

• Liker 2
Skrevet

Er han flink til å slikke da ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han blir ikke satt i annen rekke, en vibrator, womanizer eller lignende er et supplement, som gir et bedre sexliv for dere begge to 

Anonymkode: 53d19...ce1

Dette!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har et svært godt sexliv og tilfredsstiller hverandre godt. 
Jeg har lyst å kjøpe womanizer, men han sier nei. Han er redd for å bli «byttet ut». Jeg vil jo at han også skal kunne bruke den på meg og jeg har ingen planer om å bytte han ut med den. 
«Alle» sier jo den gir fantastiske orgasmer og jeg tenker bare som ett supplement.
Har noen av dere det og dere menn: Er dere blitt byttet ut til fordel for et sexleketøy?  

Hvorfor lar du han bestemme over deg? Er du 12 år? 

Anonymkode: 66d58...ffa

Skrevet

Leketøy gir bare en ekstra piff til sexlivet. Hvis mannen ikke liker det virker han umoden, og må læres opp til å forstå mer om hva god sex er.

Anonymkode: 85851...551

Skrevet

Jeg hadde sagt til han at det eneste han risikerer å bli byttet ut med er en annen mann, som synes at leketøy er sexy og spennende. 

Anonymkode: a8199...7a5

Skrevet

Jeg kjøpte den til konen til jul for 2 år siden, da visste hun ikke hva det var, men jeg vil vel tro det er en av de julepresangene som har gitt henne mest glede.

Jeg tenker det som en win-win - hun får det bedre som igjen fører til at jeg får det bedre, det er ikke snakk om at vi droppe å gjøre alle tingene vi gjør ellers, vi bare gjør dette i tillegg (og den gjør det bedre enn hva jeg greier).

• Liker 1
Skrevet

Min kjære var også skeptisk til leketøy. Det er han ikke lenger, men kjøper gjerne med seg en ny overraskelse til meg jevnlig. 

Nei man må nok ha et dårlig sexliv med partner for at det skal være fare for å foretrekke leketøy foran partner. Det har tilført vårt felles sexliv flere muligheter, og har ikke tatt bort noe. Vi har nå leketøy til begge, og bruker dem sammen. Jeg synes det er veldig spennende å utforske hans kropp med diverse leketøy med ulike former for stimulering. Se hvordan han nyter ulikt. 

Leketøyene, både de for meg og de for ham, blir oftest brukt til pirring og forspillet, og kastes som regel bort etterhvert. Vi avslutter som regel uten. 

Kjøp en womanizer til deg og en fleshlite /onanihylse til ham. Deilig å ha og bruke, men nei det erstatter ikke sex med hverandre, bare tilfører nye muligheter. 

Anonymkode: 537dc...379

Skrevet

Hvis han føler at manndommen blir utfordret  og blir  sjalu på et sexleketøy og nekter deg å kjøpe det , kan han neppe ha særlig god selvfølelse.  Sånn sett gjør kanskje womanizer en bedre jobb enn han 

Anonymkode: c18b4...c0e

Skrevet

Verste jeg har hørt. Typen din har ikke peiling! 

Vi bruker innimellom Womanizer som et supplement til sex og som en del forspillet og sexakten. Den tilfredsstiller jo henne helt utmerket, og på en måte jeg kunne drømt om. 

Den har også økt lyst og kåthet for henne, samt skapt oss et bedre sexliv. 

Womanizer kan jo ikke erstatte sex fullt ut, uansett hvordan han vrir og vender på det. 

Ts, kjøp det selv! 

Anonymkode: 744ad...d2e

• Liker 2
Skrevet

Har aldri følt behov for å bytte mannen ut med womanizer, er jo helt forskjellige ting.

Skrevet

Det må jo være et stort pluss hvis dama vil bruke sexleketøy, hos meg er det nesten påbudt❤️

Forresten er jeg ikke redd for å bli byttet ut, har aldri sett en dildo som måker snø, lager mat, skifter dekk, betaler regninger, spanderer turer til syden, rydder og vasker hus😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...