Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lengter etter et sexliv jeg ikke klarer å se for meg med min samboer. Jeg ønsker så sterkt å være sammen med han og være en familie, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det når jeg ikke en gang ønsker å ligge med han. I forholdet vårt er det åpenbart jeg som er "sjefen", da han ikke klarer å ta egne beslutninger. Jeg har snakket med han om dette, og han prøver hele tiden å bli bedre. Det er ingen seksuell spenning i forholdet vårt lengre og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli tiltrukket av han igjen. Jeg tenker kun på sex med andre menn og fantaserer daglig om det. 

Jeg syns det er utrolig skummelt å ta steget om å gå fra hverandre, særlig når det er barn i bilde. Jeg ønsker at barnet vårt skal vokse opp i en stabil familie, men akkurat nå er det mye småkrangling og jeg blir lett irritert. Dette bunner nok i de vanskelige følelsene jeg må takle. Noen ganger skulle jeg ønske vi bare kunne hatt et åpent forhold slik at jeg får tilfredsstilt mine behov, men det er nok uaktuelt for han. Han har nevnt det ved en spøk og spurt meg flere ganger om dette er noe jeg kunne tenke meg, men det er kun for å teste meg da han trolig mistenker at jeg vil det.

Hjelp!!!

Anonymkode: 08667...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du ikke tiltrukket av han da? Fordi han har blitt feit, eller fordi du ikke liker personligheten hans så godt lenger? Eller bare fordi du har blitt lei av ham? Det siste kan vel fikses kanskje. Snakke sammen, tease hverandre, la ham få vite at du savner initiativ fra hans side? La det gå feks en måned hvor dere ikke har "lov" til å ha sex/komme, men hvor dere må ta på hverandre, tease og gjøre hverandre kåte? Regner med du har lyst på ham ved enden av måneden da😅 (hvis du egentlig liker han og er glad i han, da..)

Skrevet
Maggi2 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor er du ikke tiltrukket av han da? Fordi han har blitt feit, eller fordi du ikke liker personligheten hans så godt lenger? Eller bare fordi du har blitt lei av ham? Det siste kan vel fikses kanskje. Snakke sammen, tease hverandre, la ham få vite at du savner initiativ fra hans side? La det gå feks en måned hvor dere ikke har "lov" til å ha sex/komme, men hvor dere må ta på hverandre, tease og gjøre hverandre kåte? Regner med du har lyst på ham ved enden av måneden da😅 (hvis du egentlig liker han og er glad i han, da..)

I mine øyne er han en kjekk mann, men det er måten han oppfører seg rundt meg på som gjør at han blir lite tiltrekkende. Han gir meg komplimenter hele tiden, sender meg meldinger og ringer hele tiden (i mine øyne litt for mye), tar ingen beslutninger i huset. Summen av dette har gjort at jeg finner han lite tiltrekkende da jeg har fått en slags ansvarsfølelse for han. Syns det er utrolig vanskelig å sette ord på dette, men det er mange ganger vi har gått i flere uker uten sex. Og dette syns jeg har vært helt greit. Det er verre med han.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I mine øyne er han en kjekk mann, men det er måten han oppfører seg rundt meg på som gjør at han blir lite tiltrekkende. Han gir meg komplimenter hele tiden, sender meg meldinger og ringer hele tiden (i mine øyne litt for mye), tar ingen beslutninger i huset. Summen av dette har gjort at jeg finner han lite tiltrekkende da jeg har fått en slags ansvarsfølelse for han. Syns det er utrolig vanskelig å sette ord på dette, men det er mange ganger vi har gått i flere uker uten sex. Og dette syns jeg har vært helt greit. Det er verre med han.

Jøss. Er du sammen med Kjell-Simen?

Anonymkode: aec1c...dda

• Liker 4
Skrevet

Er du sammen med Kjell-Simen? ;)

Anonymkode: 9a2f1...009

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss. Er du sammen med Kjell-Simen?

Anonymkode: aec1c...dda

Ja, du er ikke første som kommenterer det. Han er dessverre litt den typen. Og ville du hatt sex med Kjell-Simen? Det tviiiiiler jeg sterkt på.

• Liker 1
Skrevet

Har dere vurdert parterapi? :)

Og hvordan vet du sikkert at forslaget om åpent forhold var på tull?

Anonymkode: 7d8c4...d97

Skrevet

Har dere vurdert parterapi? :)

Og hvordan vet du sikkert at forslaget om åpent forhold var på tull?

Ja, vi har vurdert det. Jeg vet at forslaget var tull ettersom han også sier at han ikke hadde klart tanken på at jeg var med andre🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, vi har vurdert det. Jeg vet at forslaget var tull ettersom han også sier at han ikke hadde klart tanken på at jeg var med andre🙄

Åja, da så, da er det jo klart og tydelig. Tenkte om kanskje det var noe han også egentlig kunne tenke seg men ikke våget å spørre seriøst om.

Skrevet

Så utfordringen er at han har beslutningsvegring hjemme? Tar han beslutninger på andre områder i livet? 
Jeg kan se at det er irriterende. Men samtidig så høres det ikke så ille ut med en kjekk mann som gir masse komplimenter og bryr seg om deg 😉 Jeg tenker det er mange kvinner som gjerne ville hatt det slik. 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp dere et samlivskurs i julegave! 
de som har prøvd det (store problem, små og ingen), alle har rost det opp i skyene! 😄

verdt å prøve! For deres egen skyld og mest av alt, barna. 

Anonymkode: 67475...011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...