Gjest Summer_Boj Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Er dette lurt? Saken er den at jeg er ganske nær ei jente, men er interessert i å vite hvor jeg står med ei annen. Dette fordi denne jenten jeg er interessert i bor i min by, mens hun jeg er sammen med nå (ikke sammen sammen) flytter bort snart. Bør jeg få til et treff der jeg treffer denne jenten jeg er interessert med samtidig som jeg er "sammen" med jenten jeg ikke liker så godt? Vil dette pirre henne jeg er interessert i til å fatte mer interesse for meg? Dere jenter er uforståelige og gjennom mine handlinger forsøker jeg å bli dere mer bevisst...
Gjest filosofia Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Ja, hvis du er en forbanna dust som ikke bryr deg om følelsene til den du bruker, for å oppnå det du vil. Og hvis du ikke skyr klysne triks og uærlighet. Hvis du ønsker oppmerksomhet av typen "hm, kanskje jeg kan få ham bare for å ta ham fra henne", men i så fall, da passer jo den dama bra sammen med deg i utgangspunktet...
valentino Skrevet 6. august 2005 #3 Skrevet 6. august 2005 Bør jeg få til et treff der jeg treffer denne jenten jeg er interessert med samtidig som jeg er "sammen" med jenten jeg ikke liker så godt? Vil dette pirre henne jeg er interessert i til å fatte mer interesse for meg? ← Absolutt! Det vil få denne andre til å forhåndsgodkjenne deg fordi andre har gjort det. Mennesker er tiltrukket av ting vi ikke kan få, og kvinner liker utfordringer. VIdere viser du at du ikke behæver denne nye for sex, og at du har andre muligheter. Du har alt å vinne på et slikt møte!
valentino Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Ja, hvis du er en forbanna dust som ikke bryr deg om følelsene til den du bruker, for å oppnå det du vil. Og hvis du ikke skyr klysne triks og uærlighet. Hvis du ønsker oppmerksomhet av typen "hm, kanskje jeg kan få ham bare for å ta ham fra henne", men i så fall, da passer jo den dama bra sammen med deg i utgangspunktet... ← Dette er hverken uærlighet eller skitne triks. Kvinner gjør slike ting hele tiden. Dype utrigninger, sminke, lebestift, parfymer, dyre frisyrer. Alt dette er TRIKS som fungerer på samme måte. Han er interessert i denne nye. Og hva er vel bedre enn at han får henne interessert i han? Da er det gjensidig interesse. Hva er galt med det?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #5 Skrevet 7. august 2005 Skjønte ikke helt innlegget, jeg da, men, jeg forsår det sånn at du er god venn med ei jente, men interessert i ei anna? Hva med å vente til ho som skal flytte, har flytta, før du gjør noe med den nye?
valentino Skrevet 7. august 2005 #6 Skrevet 7. august 2005 Hva med å vente til ho som skal flytte, har flytta, før du gjør noe med den nye? ← Hvorfor skal han gjøre det? Hvilke fordeler har det å vente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå