Gå til innhold

Være nær en jente ved ei annen du liker...

Anbefalte innlegg

Gjest Summer_Boj
Skrevet

Er dette lurt?

Saken er den at jeg er ganske nær ei jente, men er interessert i å vite hvor jeg står med ei annen. Dette fordi denne jenten jeg er interessert i bor i min by, mens hun jeg er sammen med nå (ikke sammen sammen) flytter bort snart.

Bør jeg få til et treff der jeg treffer denne jenten jeg er interessert med samtidig som jeg er "sammen" med jenten jeg ikke liker så godt? Vil dette pirre henne jeg er interessert i til å fatte mer interesse for meg?

Dere jenter er uforståelige og gjennom mine handlinger forsøker jeg å bli dere mer bevisst...

Videoannonse
Annonse
Gjest filosofia
Skrevet

Ja, hvis du er en forbanna dust som ikke bryr deg om følelsene til den du bruker, for å oppnå det du vil. Og hvis du ikke skyr klysne triks og uærlighet. Hvis du ønsker oppmerksomhet av typen "hm, kanskje jeg kan få ham bare for å ta ham fra henne", men i så fall, da passer jo den dama bra sammen med deg i utgangspunktet... :roll:

Skrevet
Bør jeg få til et treff der jeg treffer denne jenten jeg er interessert med samtidig som jeg er "sammen" med jenten jeg ikke liker så godt? Vil dette pirre henne jeg er interessert i til å fatte mer interesse for meg?

Absolutt! Det vil få denne andre til å forhåndsgodkjenne deg fordi andre har gjort det. Mennesker er tiltrukket av ting vi ikke kan få, og kvinner liker utfordringer. VIdere viser du at du ikke behæver denne nye for sex, og at du har andre muligheter. Du har alt å vinne på et slikt møte!

Skrevet
Ja, hvis du er en forbanna dust som ikke bryr deg om følelsene til den du bruker, for å oppnå det du vil. Og hvis du ikke skyr klysne triks og uærlighet. Hvis du ønsker oppmerksomhet av typen "hm, kanskje jeg kan få ham bare for å ta ham fra henne", men i så fall, da passer jo den dama bra sammen med deg i utgangspunktet...  :roll:

Dette er hverken uærlighet eller skitne triks. Kvinner gjør slike ting hele tiden. Dype utrigninger, sminke, lebestift, parfymer, dyre frisyrer. Alt dette er TRIKS som fungerer på samme måte.

Han er interessert i denne nye. Og hva er vel bedre enn at han får henne interessert i han? Da er det gjensidig interesse. Hva er galt med det?

Skrevet

Skjønte ikke helt innlegget, jeg da, men, jeg forsår det sånn at du er god venn med ei jente, men interessert i ei anna?

Hva med å vente til ho som skal flytte, har flytta, før du gjør noe med den nye?

Skrevet
Hva med å vente til ho som skal flytte, har flytta, før du gjør noe med den nye?

Hvorfor skal han gjøre det? Hvilke fordeler har det å vente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...