AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Jeg har en samboer som sier jeg er for følsom. For hissig for kjærlig, for alt Men jeg elsker han og overrøser han med mye kjærlighet og komplimenter. Når han er sint eller sur er han sten kald. Lar vær å snakke med meg og sier det er straff for jeg må lære å ikke si ting som skaper krangel. Men alt det til side, han vil jeg skal slutte å være så på. Men sånn er min personlighet. Han elsket det før, sa han aldri hadde følt seg så elsket før og vi var intens. Eksen min sluttet jeg til slutt å bry meg om for å unngå krangler. Jeg la ting tilside og mistet da alle følelser Jeg vil dette forholdet skal fungere, men jeg vet at om jeg går inn for det klarer jeg å stenge det emosjonelt ned, men da forsvinner alt. Det er ikke noe mellomting hos meg. Dønn på eller dønn av. Hvordan klarer dere å slutte å bry dere litt... Hvordan jobbe med det. Er redd jeg snart mister alt av følelser om jeg skal bli slik han ønsker. Da vet jeg at jeg går ifra han. Anonymkode: cb2e5...5b5 1
Virrevirrevapp Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har en samboer som sier jeg er for følsom. For hissig for kjærlig, for alt Men jeg elsker han og overrøser han med mye kjærlighet og komplimenter. Når han er sint eller sur er han sten kald. Lar vær å snakke med meg og sier det er straff for jeg må lære å ikke si ting som skaper krangel. Men alt det til side, han vil jeg skal slutte å være så på. Men sånn er min personlighet. Han elsket det før, sa han aldri hadde følt seg så elsket før og vi var intens. Anonymkode: cb2e5...5b5 Hvilke ting sier du "for å starte en krangel ", da? Ditt jævla rottetryne av en pitlepikk, eller mer sånn det er din tur til å lage middag? 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har en samboer som sier jeg er for følsom. For hissig for kjærlig, for alt Men jeg elsker han og overrøser han med mye kjærlighet og komplimenter. Når han er sint eller sur er han sten kald. Lar vær å snakke med meg og sier det er straff for jeg må lære å ikke si ting som skaper krangel. Men alt det til side, han vil jeg skal slutte å være så på. Men sånn er min personlighet. Han elsket det før, sa han aldri hadde følt seg så elsket før og vi var intens. Eksen min sluttet jeg til slutt å bry meg om for å unngå krangler. Jeg la ting tilside og mistet da alle følelser Jeg vil dette forholdet skal fungere, men jeg vet at om jeg går inn for det klarer jeg å stenge det emosjonelt ned, men da forsvinner alt. Det er ikke noe mellomting hos meg. Dønn på eller dønn av. Hvordan klarer dere å slutte å bry dere litt... Hvordan jobbe med det. Er redd jeg snart mister alt av følelser om jeg skal bli slik han ønsker. Da vet jeg at jeg går ifra han. Anonymkode: cb2e5...5b5 hva faen for en taper er du sammen med?? Liksom hallo...du er sammen med en dritt, vet du det? Anonymkode: 90df6...a9a 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Ikke utslett deg selv! jeg er samme type som deg, og har gjort samme feil som deg. Prøver å tilpasse meg noe jeg ikke er, men da går d egentlig kun ut over meg selv... kutt han ut og finn en som elsker HELE deg!! du er verdt mer enn det han tilbyr deg. og ærlig talt synes jeg han høres ut som en dust... Anonymkode: 1addb...afd 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Virrevirrevapp skrev (14 minutter siden): Hvilke ting sier du "for å starte en krangel ", da? Ditt jævla rottetryne av en pitlepikk, eller mer sånn det er din tur til å lage middag? Nei, jeg ber han plukke opp klær fra sin side av sengen, jeg er ikke din mor. Jeg blir sur for jeg alltid får vite ting i siste liten og ender opp med å måtte fikse alt. Han er dårlig på å informere. Jeg er aldri ufin, kaller han aldri noe stygt. Men bruker sint tone. Men jeg har forsøkt å si ting rolig i freds tid og da er han enig men alt flyr ut av vinduet neste dag så eksploderer jeg til slutt. Ts Anonymkode: cb2e5...5b5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): hva faen for en taper er du sammen med?? Liksom hallo...du er sammen med en dritt, vet du det? Anonymkode: 90df6...a9a Jeg tenker det samme noen ganger. Men han sier han lar vær å fortelle meg ting for han ikke vil jeg skal bli sur, han gidder det ikke. Jeg ble sur når han ringte fra Polen og sa han var på hore hus, men skulle gå derfra for han ikke visste at det var det kompisene hadde lurt han med på. Sånne ting. Så nå er han sluttet og fortelle meg ting. Da blir han mer sur når jeg spør og graver for jeg føler han skjuler noe. Anonymkode: cb2e5...5b5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke utslett deg selv! jeg er samme type som deg, og har gjort samme feil som deg. Prøver å tilpasse meg noe jeg ikke er, men da går d egentlig kun ut over meg selv... kutt han ut og finn en som elsker HELE deg!! du er verdt mer enn det han tilbyr deg. og ærlig talt synes jeg han høres ut som en dust... Anonymkode: 1addb...afd Han er en fyr alle elsker så jeg kan ikke skjønne hvorfor han er slik hjemme. Han truer med å gjøre det slutt, får meg ned i kne. I dag ble jeg sint for han er på reise, jeg står alene med ungene og skulle lage bursdag til 1 åringen. Jeg ble sur for han ikke hadde invitert sin side av familien og det fant jeg ut i dag. Det betydde ingen ting for han for han er bortreist. Da kalte han meg en egoist og drittsekk fordi jeg ble sint for det. Det var vanskelig for han og være borte på bursdagen og jeg viste ingen hensyn ved å bli sur. Så sa jeg unskyld. Han svarte med at nå ville han ikke snakke med meg mer og jeg fikk tenke over oppførselen min. Så sluttet han å snakke med meg. Jeg skrev meldinger og ba han gi seg og om han kunne ringe meg, jeg sa hunskyld. Da svarte han til slutt med at han ville blokke meg om jeg fortsatte og skrive. Dette er faren til mine barn liksom. Ts Anonymkode: cb2e5...5b5
Maggi2 Skrevet 2. desember 2020 #8 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han er en fyr alle elsker så jeg kan ikke skjønne hvorfor han er slik hjemme. Han truer med å gjøre det slutt, får meg ned i kne. I dag ble jeg sint for han er på reise, jeg står alene med ungene og skulle lage bursdag til 1 åringen. Jeg ble sur for han ikke hadde invitert sin side av familien og det fant jeg ut i dag. Det betydde ingen ting for han for han er bortreist. Da kalte han meg en egoist og drittsekk fordi jeg ble sint for det. Det var vanskelig for han og være borte på bursdagen og jeg viste ingen hensyn ved å bli sur. Så sa jeg unskyld. Han svarte med at nå ville han ikke snakke med meg mer og jeg fikk tenke over oppførselen min. Så sluttet han å snakke med meg. Jeg skrev meldinger og ba han gi seg og om han kunne ringe meg, jeg sa hunskyld. Da svarte han til slutt med at han ville blokke meg om jeg fortsatte og skrive. Dette er faren til mine barn liksom. Ts Anonymkode: cb2e5...5b5 Denne fyren får jo herse med deg som han vil, og han vet at du godtar det. Du skal liksom tenke over oppførselen din som et ulydig barn? Å nei du, her må du stå opp for deg selv. Ikke vær sur når du sier ifra for da låser han seg jo tydeligvis helt, men si at du ikke finner deg i dette. Du blir sur for ting som de fleste (og spesielt de som er slitne med små barn) kan bli sure for. Hadde dere ikke hatt barn ville jeg anbefalt deg å dumpe drittfyren (hvem ringer fra horehuset liksom, og forventer at damen skal være blid som en sol...) men jeg vet at det er vanskelig med barn involvert. Tvinge ham til å bli med i terapi kanskje? 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en samboer som sier jeg er for følsom. For hissig for kjærlig, for alt Men jeg elsker han og overrøser han med mye kjærlighet og komplimenter. Når han er sint eller sur er han sten kald. Lar vær å snakke med meg og sier det er straff for jeg må lære å ikke si ting som skaper krangel. Men alt det til side, han vil jeg skal slutte å være så på. Men sånn er min personlighet. Han elsket det før, sa han aldri hadde følt seg så elsket før og vi var intens. Eksen min sluttet jeg til slutt å bry meg om for å unngå krangler. Jeg la ting tilside og mistet da alle følelser Jeg vil dette forholdet skal fungere, men jeg vet at om jeg går inn for det klarer jeg å stenge det emosjonelt ned, men da forsvinner alt. Det er ikke noe mellomting hos meg. Dønn på eller dønn av. Hvordan klarer dere å slutte å bry dere litt... Hvordan jobbe med det. Er redd jeg snart mister alt av følelser om jeg skal bli slik han ønsker. Da vet jeg at jeg går ifra han. Anonymkode: cb2e5...5b5 Kjenner meg dessverre igjen, skulle nesten tro det var meg som hadde skrevet det. Anonymkode: 80c5f...2bb
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #10 Skrevet 2. desember 2020 Maggi2 skrev (1 time siden): Denne fyren får jo herse med deg som han vil, og han vet at du godtar det. Du skal liksom tenke over oppførselen din som et ulydig barn? Å nei du, her må du stå opp for deg selv. Ikke vær sur når du sier ifra for da låser han seg jo tydeligvis helt, men si at du ikke finner deg i dette. Du blir sur for ting som de fleste (og spesielt de som er slitne med små barn) kan bli sure for. Hadde dere ikke hatt barn ville jeg anbefalt deg å dumpe drittfyren (hvem ringer fra horehuset liksom, og forventer at damen skal være blid som en sol...) men jeg vet at det er vanskelig med barn involvert. Tvinge ham til å bli med i terapi kanskje? Takk for det maggi Det har fullstendig endt opp med at jeg tviler på det meste jeg stod for før, men jeg klamrer meg fortsat til noen meninger med klørne. Takk for konstruktiv tilbake melding, jeg har prøvd terapi men han gav seg etter 2 ganger. Desverre er han sånn fur som syns det er pinlig. Sniker seg inn og ut, og vipps der ble han sett av en fra ungdomskolen... Da var det slutt på å gå der. Ja jeg vet selv det hadde vært slutt om vi ikke hadde barn. Han hadde sikkert gått for lenge siden. Men i starten var jeg tøff med egne meninger, hadde nok ikke funnet meg i alt om jeg hadde bevart meg selv i det hele. Ts Anonymkode: cb2e5...5b5
Virrevirrevapp Skrevet 2. desember 2020 #11 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, jeg ber han plukke opp klær fra sin side av sengen, jeg er ikke din mor. Jeg blir sur for jeg alltid får vite ting i siste liten og ender opp med å måtte fikse alt. Han er dårlig på å informere. Jeg er aldri ufin, kaller han aldri noe stygt. Men bruker sint tone. Men jeg har forsøkt å si ting rolig i freds tid og da er han enig men alt flyr ut av vinduet neste dag så eksploderer jeg til slutt. Ts Anonymkode: cb2e5...5b5 Så han synes du skal ta all ryddinga og fiksinga? Hvordan fiksa han livet sitt før han møtte deg? AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ble sur når han ringte fra Polen og sa han var på hore hus, men skulle gå derfra for han ikke visste at det var det kompisene hadde lurt han med på. Anonymkode: cb2e5...5b5 Så han er ikke den smarteste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå