Gjest Gjest Skrevet 6. august 2005 #1 Skrevet 6. august 2005 Vi er tre søstre som lurer på å lage en sang til foreldrene våre til sølvbryllupet. Men vi er jo da ikke videre bevandret i den verdenen, så lurer på om noen har tis til melodier det er lett å lage tekst til? Fortrinnsvis en mange kan, i\og IKKE "Jeg er havren", for den er dyster + at moren vår alltid lager sanger om seg selv til den melodien
Gjest uregistrert Skrevet 6. august 2005 #2 Skrevet 6. august 2005 Jeg har brukt :PER SPELLMANN når jeg har diktet sanger til 2 konfirmasjoner og personalfester på jobben. Munter melodi og enkel å dikte til.
Annie78 Skrevet 6. august 2005 #4 Skrevet 6. august 2005 Bamsens fødselsdag, de nære ting, blåveispiken, mellom bakkar og berg, musevisa...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Blåbærturen av Alf Prøysen. Stilleste gutt på sovesal 1 - Lillebjørn Nilsen Spør du meg, bør du styre unna Tyralleri - tyrallera. Det er den aller verste allsang-melodien jeg vet om. Og den blir brukt altfor ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå