Gå til innhold

Menn - hvordan føles vaginal sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nylig sex med en ny fyr. Han slet litt med å komme, selv etter en del penetrering og veldig mye suging. Måtte runke hardt, fort, lenge, og tørt var det også. Begge gangene vi prøvde måtte det til. Tenkte vel at han enten var nervøs og derfor slet litt, og/eller at han har "ødelagt følsomheten" noe selv med runking (vet han runker mye, bruker leketøy og diverse - og jeg må selv være litt forsiktig med vibratorbruk for å ikke bli "avhengig" av det, så kanskje litt det samme). Uansett, ikke et gigantisk problem så lenge han er fornøyd, tenkte jeg. 

Og jo da, han var fornøyd. Og jeg var så søt, deilig, kinky og alt mulig sa han (ikke ment som skryt, bare for å si at det ikke var tenningen det stod på). Husker ikke helt hvordan vi kom inn på det, men så sa han hvert fall at han ikke kjente noe av penetrering etter de første sekundene. For vått og lite friksjon. Som å pule en bøtte med vann faktisk 😅 Men det var ikke min skyld da, for sånn er det jo med alle kvinner (sikkert derfor så mange menn liker analsex og blabla, fortsetter han). 

Ble litt overrasket. Tror ikke jeg er spesielt vid (eller spesielt trang, for den saks skyld, sannsynligvis ganske gjennomsnittlig). Hatt partnere som bruker tid på å komme, andre som kommer veldig fort, og en del midt i mellom. De vil som regel gjenta hvert fall, så litt digg er det vel. Men poenget er egentlig ikke at jeg blir usikker på meg selv eller noe sånt, jeg bare lurer... Er det vanligere enn jeg trodde at penetrering føles ut som å pule en bøtte med vann? Hvordan føles det for deg? 

Anonymkode: 7f9e5...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde nylig sex med en ny fyr. Han slet litt med å komme, selv etter en del penetrering og veldig mye suging. Måtte runke hardt, fort, lenge, og tørt var det også. Begge gangene vi prøvde måtte det til. Tenkte vel at han enten var nervøs og derfor slet litt, og/eller at han har "ødelagt følsomheten" noe selv med runking (vet han runker mye, bruker leketøy og diverse - og jeg må selv være litt forsiktig med vibratorbruk for å ikke bli "avhengig" av det, så kanskje litt det samme). Uansett, ikke et gigantisk problem så lenge han er fornøyd, tenkte jeg. 

Og jo da, han var fornøyd. Og jeg var så søt, deilig, kinky og alt mulig sa han (ikke ment som skryt, bare for å si at det ikke var tenningen det stod på). Husker ikke helt hvordan vi kom inn på det, men så sa han hvert fall at han ikke kjente noe av penetrering etter de første sekundene. For vått og lite friksjon. Som å pule en bøtte med vann faktisk 😅 Men det var ikke min skyld da, for sånn er det jo med alle kvinner (sikkert derfor så mange menn liker analsex og blabla, fortsetter han). 

Ble litt overrasket. Tror ikke jeg er spesielt vid (eller spesielt trang, for den saks skyld, sannsynligvis ganske gjennomsnittlig). Hatt partnere som bruker tid på å komme, andre som kommer veldig fort, og en del midt i mellom. De vil som regel gjenta hvert fall, så litt digg er det vel. Men poenget er egentlig ikke at jeg blir usikker på meg selv eller noe sånt, jeg bare lurer... Er det vanligere enn jeg trodde at penetrering føles ut som å pule en bøtte med vann? Hvordan føles det for deg? 

Samleie er veldig deilig. Jeg har vondt for å tro på det denne mannen sier. Jeg tror han har andre problemer, slik du peker på i innlegget ditt, men at han bruker denne forslitte klisjeen om «å pule en bøtte vann» for å bortforklare disse problemene. Du får helt sikkert en haug med innlegg her nå om at du er vid i underlivet å bør trene osv. Jeg mener det bare er sprøyt. Gjør deg selv en tjeneste å ikke høre på dette. Hilsen mann 

Anonymkode: 6d8af...fd4

• Liker 34
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sjarmerende type. Han legger skylden på deg for sin utilstrekkelighet. 

Anonymkode: 36a77...189

• Liker 21
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

For en jævla idiot. 

Du skulle hatt sex med meg, så hadde du visst hva en Microsoft penis er! Den typen penis som er sykt jævlig bra i Excel, men kanskje ikke like god i virkeligheten 😂😂

(Poenget står: Idiot)

Edit: Vaginal sex, det føles ut som å ha sex med en vegg. Altså, uansett hvor enn jeg skulle stange, er jeg borti noe hardt. Som en vegg. Ergo, vaginalsex er som å ha sex med en vegg... Mange vegger. 🙄

Endret av Rights
Skrevet

Det er mykt, deilig, vått, varmt og veldig stimulerende for min del hvertfall. Gir en god krible/ kilefølelse i pikken. 

Anonymkode: e7b9a...5f6

• Liker 5
Skrevet

Det der var egentlig veldig lite pent sagt. Sier egentlig litt om at han projiserer egne vansker over på andre, og det gjelder sikkert i andre sammenhenger også. For å være helt ærlig tror jeg ikke sexlivet med han der blir noen høydare. Det blir antagelig sånn passe for han, dere strever for at han skal ha det bra i evigheter før han får orgasme og tviler på det blir så mye bedre. Strever han med ereksjonen også? 

Men klart, han gjør sikkert det han kan for å holde på deg. 

Anonymkode: 25d08...2c3

• Liker 8
Skrevet

Hadde ikke orket å fortsette å ha sex med han etter slike opplevelser, samt en slik kommentar. 

Anonymkode: 3336f...349

• Liker 9
Skrevet

Han der hadde jeg aldri hatt sex med igjen. 

Anonymkode: 5e93f...72b

• Liker 18
Skrevet

Hvor gammel er han sånn ca, og har han hatt mange eller få sexpartnere? Høres enten umoden og uerfaren ut, eller begynner å bli gammel?

• Liker 3
Skrevet

Dette må være en særdeles dårlig elsker. Å skylde på at å pule føles ut som å stikke pikken i ei bøtte med vann, gjør han fordi han har store komplekser for at han ikke kommer.

Han skulle ønske han kunne sprute som alle «store gutter gjør» han også, men strekker ikke til stakkars. Hadde han hatt litt peiling, kunne han bare vridd på hofta så penis får litt bøy, da kommer han som et skudd.

Men han er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 1274c...479

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samleie er veldig deilig. Jeg har vondt for å tro på det denne mannen sier. Jeg tror han har andre problemer, slik du peker på i innlegget ditt, men at han bruker denne forslitte klisjeen om «å pule en bøtte vann» for å bortforklare disse problemene. Du får helt sikkert en haug med innlegg her nå om at du er vid i underlivet å bør trene osv. Jeg mener det bare er sprøyt. Gjør deg selv en tjeneste å ikke høre på dette. Hilsen mann 

Anonymkode: 6d8af...fd4

Mulig han har det. Føler meg ikke spesielt usikker selv egentlig, som nevnt så mente han at det var slik med alle (og opplevdes slik for alle tror jeg, ble fremlagt omtrent som fakta - og det er her jeg er uenig. Men, har jo ikke penis, derav litt nysgjerrig). 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjarmerende type. Han legger skylden på deg for sin utilstrekkelighet. 

Anonymkode: 36a77...189

Tror ikke det var ment sånn, men ja. 

Rights skrev (1 time siden):

For en jævla idiot. 

Du skulle hatt sex med meg, så hadde du visst hva en Microsoft penis er! Den typen penis som er sykt jævlig bra i Excel, men kanskje ikke like god i virkeligheten 😂😂

(Poenget står: Idiot)

Edit: Vaginal sex, det føles ut som å ha sex med en vegg. Altså, uansett hvor enn jeg skulle stange, er jeg borti noe hardt. Som en vegg. Ergo, vaginalsex er som å ha sex med en vegg... Mange vegger. 🙄

Haha, jo, takk for tilbud! Vegg er vel bedre enn vann i hvert fall. 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er mykt, deilig, vått, varmt og veldig stimulerende for min del hvertfall. Gir en god krible/ kilefølelse i pikken. 

Anonymkode: e7b9a...5f6

Fint å høre! Er jo deilig for meg også. Noe varierende følsomhet, men langt fra følelsesløst. 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det der var egentlig veldig lite pent sagt. Sier egentlig litt om at han projiserer egne vansker over på andre, og det gjelder sikkert i andre sammenhenger også. For å være helt ærlig tror jeg ikke sexlivet med han der blir noen høydare. Det blir antagelig sånn passe for han, dere strever for at han skal ha det bra i evigheter før han får orgasme og tviler på det blir så mye bedre. Strever han med ereksjonen også? 

Men klart, han gjør sikkert det han kan for å holde på deg. 

Anonymkode: 25d08...2c3

Nei, det er egentlig ikke det. Han er riktig nok autist, har ikke merket det så mye som jeg kanskje forventet, men ser nå at det skinner gjennom her og der. Tror ikke det er vondt ment, tvert i mot er han nok ganske betatt og hadde nok syntes det var veldig synd om han fikk vite at utsagnet var såpass avtennende som det er. Fikk følelsen av at for han fortalte han bare fakta, nærmest i en bisetning - sånn er det bare liksom, penetrering er mest for kvinnens del. Slet nok litt mer ereksjon ja, av og på, hvert fall under samleie. Men var veldig åpen om å være nervøs, så akkurat det er ikke så viktig. 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hadde ikke orket å fortsette å ha sex med han etter slike opplevelser, samt en slik kommentar. 

Anonymkode: 3336f...349

Nei da, det var rimelig avtennende. Er glad i sex selv og kan ikke se for meg å nyte samleie med viten om at det bare er jeg som synes det er deilig. Synd, for oralsex fungerte veldig bra, og vi har litt sammenfallende kinks og mye tiltrekning. Men, men. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han der hadde jeg aldri hatt sex med igjen. 

Anonymkode: 5e93f...72b

Nei, tror kanskje ikke det blir det... 

Line1 skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er han sånn ca, og har han hatt mange eller få sexpartnere? Høres enten umoden og uerfaren ut, eller begynner å bli gammel?

Midten av tyveårene, og relativt uerfaren (sammenlignet med meg i alle fall). Men mer eksperimentell og kinky tror jeg enn de fleste jeg har vært borti, og vi er nok begge noe mer interessert i sex enn mange andre. Derfor overraskende, og synd da, at han ikke får så mye ut av samleie. Mye annet bra, men tror ikke jeg kan komme over det kanskje. 

Nå handlet denne tråden plutselig veldig om han og meg, som jo er naturlig da jeg følte for å gi så mye backstory... Men ja, jeg er egentlig ikke så usikker på meg selv, og nei, tror kanskje ikke det blir noe mer med han (av et par andre årsaker også). Men det fikk meg til å tenke, er det mange menn som ikke føler så mye? Men som kanskje liker sex av andre grunner, det mentale og intime f.eks. Har ikke tenkt så mye over det før.

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette må være en særdeles dårlig elsker. Å skylde på at å pule føles ut som å stikke pikken i ei bøtte med vann, gjør han fordi han har store komplekser for at han ikke kommer.

Han skulle ønske han kunne sprute som alle «store gutter gjør» han også, men strekker ikke til stakkars. Hadde han hatt litt peiling, kunne han bare vridd på hofta så penis får litt bøy, da kommer han som et skudd.

Men han er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 1274c...479

Han er attraktiv, ganske velutstyrt, god på oralsex, åpensinnet og veldig mye fint altså. Men ja, enten er det komplekser som gjør at han vil "skylde på noe" - eller så sliter han reelt med at det er for liten stimuli til å komme (kanskje eller kanskje ikke pga for sterk stimuli alene). Han er som nevnt i forrige innlegg autist, og har en tendens til å si det han tenker/mener ganske rett ut, muligens uten å forstå/oppfatte at det er noe å reagere på. 

Fikk meg hvert fall til å lure på om det er vanlig at menn synes vaginal sex (om man fjerner det mentalt tennende rundt det) er litt kjedelig/lite givende eller ikke. 

TS

Skrevet

Bare tenk hvor mye rart som er gjort og sagt i jakten på sex. Synes det er en grei indikasjon på at det er ganske mye bedre enn å ha sex med en bøtte vann. Uansett hvor perfekt temperatur det er på vannet.

Skrevet

Når jeg leser det du skriver her får jeg egentlig mest inntrykk av at han bare er nervøs og muligens har vært for opptatt av å prestere og glemt og nyte, så sier han dumme og feil ting på grunn av usikkerhet og manglende seksuell selvtillit. Evnen til å bare slippe seg løs og nyte sex forsvinner jo også lett når han gjerne begynner å tenke på at han snart må klare å komme osv. , da blir han bare mer nervøs og mister evnen til å nyte. Viss du liker han på alle andre vis så hadde jeg gitt han noen sjanser til uten å ha altfor høye forventninger med en gang så kan du på sikt ha en supergod elsker på gang. Ps. prestasjonsangst og nervøsitet er ofte ett tegn på at noen liker deg ekstra godt.😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Enten er han for vant med masturbering og leketøy, ellers er dere bare ikke seksuelt kompatible.

• Liker 1
Skrevet
Rights skrev (6 timer siden):

Vaginal sex, det føles ut som å ha sex med en vegg. Altså, uansett hvor enn jeg skulle stange, er jeg borti noe hardt. Som en vegg. Ergo, vaginalsex er som å ha sex med en vegg... Mange vegger. 🙄

Ehm, det høres ikke så godt ut? Virker jo som om menn liker det ganske godt 😛 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er som nevnt i forrige innlegg autist, og har en tendens til å si det han tenker/mener ganske rett ut, muligens uten å forstå/oppfatte at det er noe å reagere på. 

Dette får meg til å tenke på det at autister ofte er veldig "enten eller". Enten er noe helt fantastisk, ellers er det skikkelig kjedelig/kjipt. Og at de ofte er dårlige på å sette pris på mellomting. Kontrastfylte mennesker som trenger sterke differanser. Noen hvertfall :)

Anonymkode: 58c4d...67b

• Liker 1
Skrevet

Det føles varmt, trygt og deilig, såpass deilig at det ikke skal så mye bevegelser til, noen ganger er det nok at hun kniper så vaginaen klemmer kuken, eller at jeg gjør knipeøvelser inni henne,,, kysser vi samtidig kommer jeg som en foss... så deilig kan man ha det hvis man går inn for å komme fort...

• Liker 1
Skrevet

Death grip syndrome.

Anonymkode: a5215...b62

• Liker 5
Skrevet

At han er autist er jo LITT viktig å få frem i HI.

Han har kanskje litt mindre utstyr, og kjenner ikke så mye med kvinner ifbm vaginal sex. 

Jeg tror faktisk han liker deg veldig godt, og likte alt - men at det sosiale kom frem her slik du beskriver. 

Mmmm....tja. Jeg vet ikke, om han ikke får noe ut av samleie og sex i det hele tatt så....tja.

Han sier nok rett ut det endel med ganske liten/smal - eller som har sex med veldig våte og vide ikke tør si?

Skal du være med en autist må du kanskje belage deg på å forstå det sosiale for ham også ;) 

Anonymkode: afa62...a4e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...