Gå til innhold

Trene for å bli trang

Fremhevede innlegg

Gjest Madelene
Skrevet

Hei!

Jeg ser det er mange som skriver at en skal knipe og knipe for å bli trang igjen etter en fødsel. Jeg har alltid knepet både før og etter fødsel, gjør det hver dag, men likevel føles jeg ikke trang når jeg har sex, jeg føler nesten ingenting og det gjør ikke partneren min heller, selv synes jeg at det er plagsomt at jeg blir så våt fordi det gjør at jeg blir for glatt og får mindre nytelse. Jeg tørker meg, men blir klissvåt igjen fort, så det hjelper ikke. Det er få ganger d har skjedd at jeg ikke har blitt plaget med å bli for våt og da har sexen vært helt super og begge har fått orgasme, men det har bare skjedd sjelden desverre, f eks hvis jeg har drukket mye alkohol, da blir jeg ikke så våt. Hvorfor føles det utrolig deilig når jeg ikke blir så våt, jeg trodde det skulle være motsatt? Til dere som har født barn, hvilke kuler eller annet har dere kjøpt for å hjelpe til på knipeøvelsene...har dere en link til noe hjelpemiddel/kuler som dere har merket en positiv forandring(at dere har blitt trangere igjen på grunn av disse kulene) Jeg har noen veldig små tunge kuler, men de faller ut med en gang, men det er ikke rart når jeg er så våt der inne(ikke kåt men veldig våt(ikke utflod) fra naturens sin side). Jeg trenger noe annet som ikke faller ut, jeg kniper og kniper med disse små kulene, men de sklir ut fordi det er så glatt der inne. Er jeg for våt eller for vid? Hva skal jeg gjøre, har bare fått et barn og vil faktisk ha et barn til, men jeg vil være trang for å kjenne noe og for at partneren kan kjenne noe. Vi har analsex for at han skal få oppleve et trangt hull, jeg liker selv ikke analsex, men gjør det for å glede ham. Føler meg mislykket og hater mitt hull nr 1!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madelene
Skrevet
Kjøp vaginalvekter på apoteket.

Hei

Tusen takk for svar!

Har du brukt vektene selv? I så tilfelle, hva synes du, merket du bedring? Har du født barn? Har du blitt trangere igjen etter å ha brukt disse vektene? Takk for linken, jeg har aldri sett slike før:)

Skrevet

Fra naturens side skal jo kvinner bli våte for å kunne nyte samleie, men noen ganger kan det bli litt for mye.

Kan det være at du har soppinfeksjon?

Mange kvinner for dette i løpet av savngerskap, men også ellers.

Det gir veldig økt utflod :frustrert:

Canesten kan kjøpes reseptfritt.

Skjeden blir jo ikke merkbart vid etter fødsel, ihvertfall ikke etter 1. fødsel.

Skjedeveggene kan være litt ner åpne, men det merkes ikke under penetrening for da åpnes det jo opp alikavel.

Skjeden blir nesten som før, og knipeøvelser gjør skjeden trangere.

Knipeøvelser er mest effeltive når du ligger på ryggene, og har føttene i bakkene og spriker med beina.

Jeg har god erfaring med vekter, men synes at det er like bra å knipe uten blir så mye styr med vektene...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt disse vektene, og det var rett og slett bortkastede penger. Den tyngste faller ikke ute en gang når jeg spriker med bena og slapper helt av, hva er vitsen da liksom, vitsen er jo liksom at en skal holde den på plass når en kjenner at den har en tendens til å skli ut, men den har aldri slike tendenser. Jeg har noen små kuler som er lettere, men mindre i størrelse og disse er mye vanskeligere å holde på, men de faller ut hele tiden så det var stress å putte de inn hele tiden. Det føles vidt og slapt ut når jeg har sex enda jeg trener og enda den tyngste vekten kjøpt på apoteket ikke trenger å bli hold på plass med makt, den holder seg på plass av seg selv uten at jeg trenger å knipe. Jeg kniper hver dag uten vekter også, men hvorfor blir jeg ikke trang og deilig å knulle. Før var det motstand, nå er det ikke godt for meg eller for ham. han har ikke kjempestor(men det skal ikke ha noe å si) men han har heller ikke kjempeliten. Jeg føler meg meget mislykket, når både jeg og pertneren sliter med orgamse ved knulling, vi har sex på andre måter og da får vi det til, men ingen av oss har fått orgasme ved knulling. Jeg ser på ansiktet hans at han er misfornøyd og jeg ser også på ansiktet hans at han elsker meg, men jeg er redd han skal finne en ung rips å knulle ved siden av meg, en som er trang som ikke har født barn. Jeg har et barn og han vil få et barn med meg, men da vil jeg jo bli enda videre etterpå. Jeg er deppa.

Gjest bare en gjest
Skrevet

Jeg har det omtrent på samme måten. Skjeden er fuktig hele tiden, og da mener jeg HELE tiden. Er plaget med sopp omtrent annenhver måned, og jeg er nesten helt sikker på at fuktigheten i skjeden er en av årsakene til dette! Fryktelig irriterende.

Jeg har også samme problemet med at jeg omtrent ikke kjenner partnerens penis når han er inne i meg. Det er så fuktig at det ikke blir friksjon i det hele tatt. Jeg trener bekkenbunnsmuskulaturen hver eneste dag (har også vaginal-vekter), og jeg har ingen problemer med lekkasjer av urin i det hele tatt, så musklene der må jo være ok. Det er ikke (bare) det som "feiler" meg.

Nei, imorgen den dag skal jeg bestille time til legen for å få tatt prøver av underlivet. Jeg har en mistanke om at det kan være en eller annen slags sykdom (?). Og dersom legen ikke finner noe, skal jeg kreve henvisning til gynekolog, for sånn som det er nå, vil jeg ikke ha det lenger! Det er fryktelig deprimerende. Jeg hadde ingen slike problemer før jeg fødte mine to barn; da var jeg nesten litt for tørr i skjeden. Jeg har lest at slimhinnene i skjeden som oftest blir tørre etter fødsel, men her er det jo stikk motsatt!!!! Det er jo nesten nødt til å være noe galt. Jeg håper nesten det, så jeg kan få behandling, og bli kvitt denne plagen en gang for alle!

Skrevet

kjipe ting dere er i gjennom :tristbla:

har selv ingen kjempepikk, så det må være skrekkfult å oppleve noe sånt.

en siste utvei er kanskje kirurgi? vet at det er veldig drastisk, så det bør være ABSOLUTT siste utvei.

lykke til :)

Skrevet

Er du sikker på at du kniper riktig?

"min" fysioterapaut sa at mange kvinner tror de kniper effektivt, men så gjør de ikke det alikevell.

Kniping skal, dersom det utføres riktig, kunne hjelpe en et godt stykke på vei til å bli "trangere"

Gjest bare en gjest
Skrevet

Ja, jeg er sikker på at jeg kniper riktig. Jeg stikker en eller to fingre inn i skjeden mens jeg kniper, og det strammer jo som bare det! Det er altså ikke der problemet ligger, det er fuktigheten......

Gjest bare en gjest
Skrevet

Det høres kanskje litt rart ut at jeg klarer å knipe godt over en og to fingre, men faktisk ikke kjenner partnerens penis, men det er faktisk sant! Når jeg trener bekkenbunnen, beveger jeg ikke fingrene, jeg bare holder de stille, og kjenner etter at jeg kniper rett. Men mens partnerens penis er inne i meg, må han jo nødvendigvis støte inn og ut, og det er da det blir ekstra fuktig, sånn at jeg omtrent ikke kjenner han..... Jeg kjenner jo at han trenger inn i meg, men når han begynner å støte blir det verre..... Jeg hater å ha det sånn!

Skrevet

Det høres ut som du trener mye og riktig.

Bruker du musklene aktivt når dere har samleie?

Kniper du rundt han så bør du jo kunne kjenne han når du kjenner en finger. Min partner synes det er veldig godt at jeg bytter på å klemme til og slappe av. Hvis du blir veldig våt kan dere eventuelt ta et par pauser og tørke litt.

På begynnelsen av akten kan det være en spennende "teaser" at jeg ber han ligge helt stille etter at han har kommet inn i meg, og så kniper jeg og slapper av, kniper og slapper av. Han blir enda mer kåt og begynner å bevege seg, men jeg ber ham vente litt til. Mener jeg har lest et sted at en kvinne kan få mannen til å komme bare ved å bruke musklene, uten at han "pumper". Det har vi ikke fått til da (ennå, kanskje det kan skje med enda mer trening). Også når han beveger seg "vanlig" synes han det er godt at jeg bruker musklene på tilsvarende måte.

Jeg har forresten to barn. Har vel "glemt" litt hvordan det var før barn, er vel kanskje ikke fullt så trang som før. Men sexlivet er bra for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...