AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Del Skrevet 2. desember 2020 Heisann, Mannen overrasket meg i går med erotisk adventskalender. Og det er jo sikkert kult.... Dessverre er jeg litt, hmm, negativ. Jeg prøvde å være positiv i går, men altså hallo, det er så mye rart der. I går var det håndjern, og i dag var det nettingdrakt, jeg kommer til å se rimelig komisk ut i den. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si, for jeg er ikke vandt til så mye annet enn "vanlig" sex. Hvordan håndterer jeg dette best, så jeg ikke sårer mannen min? Det er ikke aktuelt å ha sex hver dag, det pleier vi heller ikke å ha. Som småbarnsforeldre og med min fødselskade nedentil blir det fort bare en gang i uka. Anonymkode: 23042...550 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Del Skrevet 2. desember 2020 Kjøpte en sånn kalender til kjæresten i år. Allerede åpnet alle lukene vi 😂 var mye ræl, og mye morsomt. Gi det en kjangs, trenger ikke å ha sex hver dag. Helt ok å samle opp noen gaver, og prøve det du syntes ser ålreit ut:-) Anonymkode: c9e3c...838 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Del Skrevet 2. desember 2020 Så heldig du er 😊 Anonymkode: 1516e...b84 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Del Skrevet 2. desember 2020 Bare la være å bruke det. Han kjøpte kalenderen for sin del, ikke for din del. Ekkelt. Anonymkode: f6e61...498 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Del Skrevet 2. desember 2020 Du er heldig! Alle burde bevege seg ut av komfortsonen i blant. Ha det litt gøy, gjør et ordentlig forsøk på å slippe deg litt løs. Nyt nærhet med mannen din. Anonymkode: a4395...74d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #6 Del Skrevet 2. desember 2020 Hadde tatt det med humor, det vil si ledd meg i hjel om mannen kom drassende med noe sånt. Hadde lagt meg i senga med nettingdrakten på et "sølvfat" av aluminiumsfolie, og dandert pent med ovnsbakte gulrøtter, potet og rosenkål og et sausenebb. Så hadde jeg ropt han inn og hvisket med dyp stemme "den surrede svinesteika di er servert." Anonymkode: faea5...db5 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #7 Del Skrevet 2. desember 2020 Heldiggris. Jeg kjøpte sånn i fjor og mannen gadd ikke å åpne ei eneste luke. Anonymkode: 9e2d2...0e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #8 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Heldiggris. Jeg kjøpte sånn i fjor og mannen gadd ikke å åpne ei eneste luke. Anonymkode: 9e2d2...0e0 Forstår han så godt. Jeg hadde brent min hvis mannen min hadde funnet på noe slikt. Anonymkode: f6e61...498 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #9 Del Skrevet 2. desember 2020 Han prøvde, han feilet. Ikke sikkert han visste hva innholdet var. Gi han kred for å prøve. Anonymkode: c17a4...55d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 2. desember 2020 #10 Del Skrevet 2. desember 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Bare la være å bruke det. Han kjøpte kalenderen for sin del, ikke for din del. Ekkelt. Anonymkode: f6e61...498 23 minutter siden, AnonymBruker said: Du er heldig! Alle burde bevege seg ut av komfortsonen i blant. Ha det litt gøy, gjør et ordentlig forsøk på å slippe deg litt løs. Nyt nærhet med mannen din. Anonymkode: a4395...74d Både livet og forholdet blir som man lager det. Kjedelig og trangt eller åpent og spennende... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #11 Del Skrevet 2. desember 2020 Heldiggris, jeg vil også ha en slik mann. Anonymkode: 1c634...a13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #12 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heisann, Mannen overrasket meg i går med erotisk adventskalender. Og det er jo sikkert kult.... Dessverre er jeg litt, hmm, negativ. Jeg prøvde å være positiv i går, men altså hallo, det er så mye rart der. I går var det håndjern, og i dag var det nettingdrakt, jeg kommer til å se rimelig komisk ut i den. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si, for jeg er ikke vandt til så mye annet enn "vanlig" sex. Hvordan håndterer jeg dette best, så jeg ikke sårer mannen min? Det er ikke aktuelt å ha sex hver dag, det pleier vi heller ikke å ha. Som småbarnsforeldre og med min fødselskade nedentil blir det fort bare en gang i uka. Anonymkode: 23042...550 Kan dere ikke åpne en luke en gang i uken da? Så varer den lengre også😅 jeg hadde elsket hvis mannen hadde kommet med noe lignende men å åpne hver dag er litt urealistisk pga vi er også småbarnsforeldre 🤭 men en gang i uka hadde passet perfekt. Ikke se på det så seriøst. Det er jo gøy å utforske litt Anonymkode: 2877f...166 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #13 Del Skrevet 2. desember 2020 TS, ikke hør på de som synes du er heldig. Småbarnsperioden og fødselsskade attpåtil er sykt tøft for forholdet. Ikke akkurat tiden man kjenner på lysten, uansett hvor sexgal man var tidligere. Som andre sier, sett pris på at han jobber med forholdet. Fortell han det. Legg bort det du ikke liker og saml opp det du ev liker til neste gang dere har sex. Anonymkode: 37073...5c8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 2. desember 2020 #14 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Bare la være å bruke det. Han kjøpte kalenderen for sin del, ikke for din del. Ekkelt. Anonymkode: f6e61...498 Enig med deg. På samme måte som når en mann kjøper sexy undertøy til henne. Det er for å glede seg selv. Egoister som de er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #15 Del Skrevet 2. desember 2020 Hmm.... Er selv i småbarnsfasen, og med fødselsskade, så tror jeg kan kjenne meg litt igjen i situasjonen din. Ville nok ikke satt pris på en slik kalender selv. Hadde blitt glad for en kinderkalender eller ølkalender liksom, men en erotisk kalender ville jeg nok bare ansett som konstant sexpress i 24 dager, og ikke noe som hadde med omtanke å gjøre. Anonymkode: b5208...3b7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #16 Del Skrevet 2. desember 2020 Etter svarene fra dere nå bestemte jeg meg for å snakke med mannen. Vi prater fint sammen vi, så var ikke bekymra for det. Men dette var jo en litt ny situasjon, og jeg vil jo ikke såre han, eller virke prippen. Jeg foreslo at vi åpner luker hver lørdag eller søndag for den foregående uka, og at vi da kanskje treffet blink med et par av tingene. Han syntes det hørtes lurt ut, og sa at han gjør det som skal til for at jeg skal være komfortabel med en slik kalender. Han sa også at han synes han skulle få kred for kjøpet, og at han var redd jeg skulle avvise hele greia. Han vet jo veldig godt at det ikke blir sex hver dag, og heller ikke i halvannen time når vi først er i gang. Men følte faktisk på litt sexpress i går og i dag. Så greit å få røyka ut det der. Ts Anonymkode: 23042...550 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #17 Del Skrevet 2. desember 2020 Hehe, huff.. føler med deg. Småbarnsmor her også, og tanken på å ha sex hver dag 😆 Og må vel innrømme at jeg føler meg for gammel til både nettingdrakt og håndjern.. Hva med å åpne flere samtidig? Bli ferdig med det, haha Anonymkode: e0b40...d09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #18 Del Skrevet 2. desember 2020 Så heldig du er som har en mann som er interessert i deg og som kan overraske med sånt. Nyt det! 😊 Anonymkode: 710cb...327 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #19 Del Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde tatt det med humor, det vil si ledd meg i hjel om mannen kom drassende med noe sånt. Hadde lagt meg i senga med nettingdrakten på et "sølvfat" av aluminiumsfolie, og dandert pent med ovnsbakte gulrøtter, potet og rosenkål og et sausenebb. Så hadde jeg ropt han inn og hvisket med dyp stemme "den surrede svinesteika di er servert." Anonymkode: faea5...db5 Gud så kjedelige og teite noen av dere kvinner er! Ikke rart mange menn er utro Anonymkode: 710cb...327 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #20 Del Skrevet 2. desember 2020 OPIgirl skrev (37 minutter siden): Enig med deg. På samme måte som når en mann kjøper sexy undertøy til henne. Det er for å glede seg selv. Egoister som de er. Det er faktisk noe helt annet! Anonymkode: 710cb...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå