AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 I dag kom det opp et varsel fra Snapchat på telefonen min; « xxx skriver...». Men så skjedde det ikke noe mer?! Er dette en kjent bug i Snapchat, eller begynte vedkommende å skrive noe til meg som aldri ble sendt? Fler som har opplevd det? må legge til at jeg ikke har lyst til å spørre vedkomne direkte.... Anonymkode: 578a8...655
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Har skjedd meg ofte! Aner ikke hvorfor, men har skjedd meg fra flere kontakter. Tror det må være en bug. Det har også skjedd at jeg har begynt å skrive til noen, blitt avbrutt av en eller annen grunn, og visket ut hva jeg skrev. Anonymkode: 3cbc1...53d 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 Har skjedd meg også. I noen tilfeller har vedkommende sett etter meg på kartet. Anonymkode: 51c0f...3fe
Bernardette Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Kan være så enkelt som at vedkommende har kommet borti navnet ditt på lista, nytt vindu har åpnet seg og noen bokstaver ble tastet inn uten at det var meningen. Så blir det oppdaget, og vedkommende sletter det. Har skjedd meg flere ganger. Også i forbindelse med at jeg har sett noens story, og kommet borti så den begynner å skrive. 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 Bernardette skrev (3 timer siden): Kan være så enkelt som at vedkommende har kommet borti navnet ditt på lista, nytt vindu har åpnet seg og noen bokstaver ble tastet inn uten at det var meningen. Så blir det oppdaget, og vedkommende sletter det. Har skjedd meg flere ganger. Også i forbindelse med at jeg har sett noens story, og kommet borti så den begynner å skrive. Samme her. Anonymkode: c48a7...5f6
Gjest O.G. Skrevet 3. desember 2020 #6 Skrevet 3. desember 2020 Forklaringen er at de var ved å skrive til deg, men ombestemte seg.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #7 Skrevet 3. desember 2020 Trykker man på deg på lista så kommer man rett inn på å skrive. Mange kommer bare borti og trykker seg ut igjen. Mens du får da et slikt varsel Anonymkode: 5e208...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #8 Skrevet 3. desember 2020 Hvis man begynner å skrive, om det så bare er en bokstav så kommer dette varselet opp. Uansett om det var meningen å skrive eller ikke. Anonymkode: 24efa...011 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #9 Skrevet 3. desember 2020 Det er ikke en bug, vedkommende har begynt å skrive til deg. Men som andre sier så kan den bare ha trykket feil, jeg har endt opp i chatmodus med folk uten vilje mange ganger, klarer man da i tillegg å trykke på en tast da så får den andre beskjed om at "XXX skriver...". Vedkommende kan også ha begynt å skrive noe, for så å ombestemme seg og slette meldingen. Da får du også beskjeden om at noen skriver, men aldri en melding. Men da de fleste (unntatt deg kanskje) vet at den andre får beskjed med en gang du begynner å taste, så tror jeg ikke det er så vanlig å ikke fullføre. Skal man sende en chat-snap til noen, så gjør man jo det. Så noen som har trykket feil. Kanskje når de har stalket deg litt, sett på profilen din eller sett deg på kartet eller noe. Anonymkode: 29fde...d54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå