Gå til innhold

Har jeg ingen gode sider? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min sliter med å snakke om følelser sier han, men jeg synes ikke det. Han sier rett ut at jg er provoserende, at jeg sier slemme ting (når jeg spurte ham om hva det var sa han at jeg kommenterte at bilen hans burde vært vasket og om jeg skulle ta den med på essoen), han sier jeg har dårlige egenskaper, at han ikke vet  om han gidder å bruke mer tid på oss. Sånne utbrudd kommer kanskje av en liten uenighet, så sitter han der og roper at du er ditt og datt. Han har planlagt hele juleferien, sommerferien neste år også og jeg er ikke bedt på noe. Han tar seg 4,5 uker på fisketur i elver med kompiser og vi får 2 dager sammen. Når jeg er opprørt eller lei meg for noe, noe som ikke skjer så ofte, bare blir han irritert på meg selv om det ikke er han jeg er opprørt over. 

Han sier aldri komplimenter eller tser meg når jeg gjør noe for ham, hvilket er ofte. Jeg kjøper alltid med noe jeg vet han liker til ham, handler mat for å dele matbudsjettet og hjelper ham alltid om han trenger det. Fra ham har jeg ikke fått noe spesielt og det er ok, men altså... hvorfor kan han ikke fortelle meg om sine fine følelser for meg også? Hvorfor alltid bare påpeke det jeg gjør feil eller mangler? 

Anonymkode: 76692...a90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han er sliten, lei og føler det overskygger. Han mangler selvinnsikt og empati og dere burde gå hver til sitt 

• Liker 5
Skrevet

Han har vel ingen fine følelser for deg, da? Høres ut som han bare tar deg for gitt.

Anonymkode: dfdc3...984

• Liker 5
Skrevet

Ikke liv laga når noen ikke vil tilbringe tid sammen med deg. Han burde jo planlegge ferier med deg. 

Anonymkode: 9e533...db2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten min sliter med å snakke om følelser sier han, men jeg synes ikke det. Han sier rett ut at jg er provoserende, at jeg sier slemme ting (når jeg spurte ham om hva det var sa han at jeg kommenterte at bilen hans burde vært vasket og om jeg skulle ta den med på essoen), han sier jeg har dårlige egenskaper, at han ikke vet  om han gidder å bruke mer tid på oss. Sånne utbrudd kommer kanskje av en liten uenighet, så sitter han der og roper at du er ditt og datt. Han har planlagt hele juleferien, sommerferien neste år også og jeg er ikke bedt på noe. Han tar seg 4,5 uker på fisketur i elver med kompiser og vi får 2 dager sammen. Når jeg er opprørt eller lei meg for noe, noe som ikke skjer så ofte, bare blir han irritert på meg selv om det ikke er han jeg er opprørt over. 

Han sier aldri komplimenter eller tser meg når jeg gjør noe for ham, hvilket er ofte. Jeg kjøper alltid med noe jeg vet han liker til ham, handler mat for å dele matbudsjettet og hjelper ham alltid om han trenger det. Fra ham har jeg ikke fått noe spesielt og det er ok, men altså... hvorfor kan han ikke fortelle meg om sine fine følelser for meg også? Hvorfor alltid bare påpeke det jeg gjør feil eller mangler? 

Finn deg en ekte mann, ikke en sippete unge med atferds problemer...

Anonymkode: c13aa...c08

• Liker 4
Skrevet

Allerede ut fra det jeg leser i HI har du jo gode sider. I tillegg til har du en dårlig kjæreste, og han bør du kvitte deg med. Når han ikke engang greier å takke eller si noe fint til kjæresten sin, så er han jo ikke en person det er hyggelig å være sammen med.

Dump drittungen og finn noen som ikke bare setter pris på det fine du gjør for ham, men som også gjør fine ting tilbake. Du fortjener det, og typen din fortjener ikke deg uansett. 

Anonymkode: 2b775...dd3

• Liker 4
Skrevet

At du gidder! Du fortjener så mye bedre og spørsmålet burde vel være om HAN har noen gode sider...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han sier jo rett ut at han ikke vil prioritere deg. 

Skrevet

Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Hvorfor gjøre seg selv så svak for en dritt? Gå med rak rygg å finn deg noe ekte mannfolk som behandler deg like bra som du er. 

Anonymkode: a0d1f...f68

• Liker 1
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (40 minutter siden):

Han sier jo rett ut at han ikke vil prioritere deg. 

Dette 👆 Han vil egentlig ut av forholdet, men vil ikke være den som gjør det slutt. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

så sitter han der og roper at du er ditt og datt. Han har planlagt hele juleferien, sommerferien neste år også og jeg er ikke bedt på noe. Han tar seg 4,5 uker på fisketur i elver med kompiser og vi får 2 dager sammen.

Det er da HAN som ikke vil se dine gode sider og snakker til deg kun om det han synes er dine dårlige sider. Legg merke til at det er kun HANS synspunkter.

Han driver jo å rakke deg ned, bryter deg ned psykisk. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor DU vil være sammen med en slik? Han vil jo ikke være med deg og har faktisk ikke baller nok til å avslutte forholdet. I stedet sitter han der og bitcher på deg pga sin egen udugelighet. Han projiserer over på deg.

Gjør deg selv en tjenste og kom deg vekk fra han. Dere begge vil ha godt av det!

Anonymkode: 9e01e...36b

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en som behandler deg sånn og snakker sånn til deg?? Skal du være det i ett år til, ti år eller resten av livet? Han kommer ikke til å plutselig magisk sette pris på deg og si masse fine ting og slutte med de stygge. Dessverre. 

Anonymkode: 3661c...c37

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 19.07):

Sånne utbrudd kommer kanskje av en liten uenighet, så sitter han der og roper at du er ditt og datt.

Dette må han jobbe med sammen med en parterapeut. Og så må dere to sammen med parterapeuten jobbe med kommunikasjonen dere to har sammen. 

Anonymkode: f5f5d...042

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2020 den 19.07):

Dropp hele fyren han er ingenting å ha på. Han virker ikke til lå være seriøs med forholdet og det gir bare sjelesorg og du bruker opp sjansen til å finne den store kjærligheten på å være sammen med en egoistisk surpromp. Han er ikke verdt det med den måten han opptrer etter hva jeg leser. Bare la han seile sin egen sjø og si opp din del av leiekontrakten med husvert og flytt ut. Han er ikke noe å samle på.

Anonymkode: 46fab...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...