AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #1 Skrevet 2. desember 2020 Hei, jeg er gravid i uke 25 med tvillinger og har kjent liv en god stund. Klarer ikke å skille hvem av de som sparker når, men nå har jeg kun kjent liv på en side av magen og blir nevrotisk. Alt var bra på UL for en og en halv uke siden. Noen som har innspill? Anonymkode: 5b551...0b1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #2 Skrevet 2. desember 2020 Jeg er gravid i uke 30 med tvillinger, og har det på samme måte hvis det er noen trøst😅 Jeg har en idé om hvor de ligger, og i en lengre periode nå har jeg nestenkun kjent spark på én side av magen hvor jeg vet den ene tvillingen ligger, og det har gjort meg superstresset! Har tenkt at de ikke flytter seg noe særlig, men i går var jeg på UL igjen og da har de jammen meg gått fra begge i hodeleie til at TV1 har snudd seg i fotleie med ryggen utover og sparker innover mens toeren har lagt seg i et slags tverrleie øverst i magen - ikke rart alt har vært annerledes med andre ord😅 Er du usikker så ringer du, men de har veldig god tumleplass så tidlig og kan flytte mye på seg😊 Også skal du vel ha ny UL snart? Anonymkode: e6609...2ac
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #3 Skrevet 2. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er gravid i uke 30 med tvillinger, og har det på samme måte hvis det er noen trøst😅 Jeg har en idé om hvor de ligger, og i en lengre periode nå har jeg nestenkun kjent spark på én side av magen hvor jeg vet den ene tvillingen ligger, og det har gjort meg superstresset! Har tenkt at de ikke flytter seg noe særlig, men i går var jeg på UL igjen og da har de jammen meg gått fra begge i hodeleie til at TV1 har snudd seg i fotleie med ryggen utover og sparker innover mens toeren har lagt seg i et slags tverrleie øverst i magen - ikke rart alt har vært annerledes med andre ord😅 Er du usikker så ringer du, men de har veldig god tumleplass så tidlig og kan flytte mye på seg😊 Også skal du vel ha ny UL snart? Anonymkode: e6609...2ac Takk for fint svar, det er det fornuften min sier også! Ja, har Ul annenhver uke så det nærmer seg... har det med å innbille meg at de ligger slik jeg så de sist☺️ Anonymkode: 5b551...0b1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #4 Skrevet 2. desember 2020 Ene min lå mye med bena innover og merket nesten ingenting. Men fint med ul så jeg fikk litt ro på da 😉 Anonymkode: e5c73...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2020 #5 Skrevet 2. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Takk for fint svar, det er det fornuften min sier også! Ja, har Ul annenhver uke så det nærmer seg... har det med å innbille meg at de ligger slik jeg så de sist☺️ Anonymkode: 5b551...0b1 Så bra, det hjelper alltid på nervene😊 Mine har ligget samme vei (hodeleie) hele tiden, inntil UL i går hvor de VIRKELIG hadde flyttet seg uten at jeg hadde merket noe til denne prosessen annet enn endret sparkemønster😅 Men ja, det er litt nervepirrende å kjenne mye liv uten å ane hvem som sparker eller hvor de ligger! Anonymkode: e6609...2ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå